grupa umarła?

Nikt Ważny

Dajcie znak życia...

Krasnal

W dniu 2020-03-14 o 05:03, Nikt Ważny pisze:
> Dajcie znak życia...
Wszyscy maja kwarantannę :-)

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Budzik

Użytkownik Krasnal krasna...@poczta.onet.pl ...

> Wszyscy maja kwarantannę :-)

Patrzac na to ligocznie - to własnie teraz powinni pisać na potege.
Moze rząd zablokował? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Krasnal

W dniu 2020-03-15 o 17:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Krasnal krasna...@poczta.onet.pl ...

> Patrzac na to ligocznie - to własnie teraz powinni pisać na potege.
> Moze rząd zablokował? ;-D

Właśnie to samo sobie pomyślałem. To czas aby wskrzesić
pl.regionalne.poznan . W miediach zauważam powrót cenzury. Na stronach
typu onet. pl. czy nasz poznański epoznan.pl nie można juz komentować
artykułów. Zablokowali... Ruszmy się, piszmy i dyskutujmy i informujmy
się . Bo jak to na m zamkną to juz dupa blada....

odziu

W dniu 2020-03-14 o 05:03, Nikt Ważny pisze:
> Dajcie znak życia...

Daje znak życia. ;)
--
odziu

Krasnal

W dniu 2020-03-17 o 11:19, odziu pisze:

> Daje znak życia. ;)

:-)

scobowski

ech...

Tomasz Śląski

W dniu 14.03.2020 o 05:03, Nikt Ważny pisze:
> Dajcie znak życia...

Dajemy.

--
Ślązak

Krasnal

W dniu 2020-03-27 o 09:32, Tomasz Śląski pisze:

> Dajemy.

To zostało nas mało

Nikt Ważny

W dniu 27.03.2020 o 21:02, Krasnal pisze:

> To zostało nas mało

Bardzo mało

LordBluzg®

W dniu 2020-03-29 o 11:21, Nikt Ważny pisze:

> Bardzo mało

Ja też jeszcze jestem...ale co tu pisać, jak dyskusje zdechły? Wyniosłem
się na pl.pregierz bo jeszcze żyje, chociaż userów też już garstka.
Generalnie na grupach/wszystkich pozostało bardzo mało osób. Niestety,
czas z gumy nie jest i jak kiedyś nie było FB, YT, Demotów, jebzdzidy,
Kłejków...to czasu było więcej na grupy. Jak ktoś od nas ma subskrypcję
z ePoznan to też zaspokoi podstawowe wiadomości.

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Krasnal

W dniu 2020-03-29 o 12:14, LordBluzg® pisze:

> [...]
> Kłejków...to czasu było więcej na grupy. Jak ktoś od nas ma subskrypcję
> z ePoznan to też zaspokoi podstawowe wiadomości.

To powinniśmy je wskrzesić!!!!! Bo to co teraz jest w internecie to
istna manipulacja i propaganda

scobowski

... do pieczenia chleeeba

LordBluzg®

W dniu 2020-03-29 o 22:00, Krasnal pisze:

> To powinniśmy je wskrzesić!!!!! Bo to co teraz jest w internecie to
> istna manipulacja i propaganda

To nie czytaj manipulacji i propagandy :) Są też miejsca, gdzie nie
manipulują i nie propagandzą :)

scobowski

W dniu 29.03.2020 o 22:00, Krasnal pisze:

> To powinniśmy je wskrzesić!!!!! Bo to co teraz jest w internecie to
> istna manipulacja i propaganda

I co bys chciał Panie Krasnalu tu robić? Górnolotne jakieś dysputy urządzać?
O czym?

PiteR

LordBluzg® pisze tak:

> Ja też jeszcze jestem...ale co tu pisać, jak dyskusje zdechły?

np ulubiona odmiana ziemniaka ;)
kupiłem już w Anglii wszystkie (nie te z Polski) i mi nie smakują albo
nie umiem ugotować. Zawsze wychodzą wodniste.

Dzis testuję British Red Potatos

https://tinyurl.com/wluprnw

> Wyniosłem się na pl.pregierz bo jeszcze żyje, chociaż userów też
> już garstka.

Nadejszła konsolidacja grup

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Tomasz Śląski

W dniu 01.04.2020 o 03:12, scobowski pisze:

> I co bys chciał Panie Krasnalu tu robić? Górnolotne jakieś dysputy
> urządzać?
> O czym?

Zawsze można podyskutować o sposobach picia wódki.
Mój faworyt: https://www.youtube.com/watch?v=BspNoMHH3-c

--
Ślązak

scobowski

W dniu 01.04.2020 o 20:33, Tomasz Śląski pisze:
Garçon - klasa. Znam takie miejsca i takich kelnerów ;), ALE
kwarantanna etc... a w pojedynkę, to już chyba alkoholizm by był.
Kamerki by jakies trzeba :D

Tomasz Śląski

W dniu 02.04.2020 o 20:37, scobowski pisze:

> Garçon - klasa. Znam takie miejsca i takich kelnerów ;), ALE
> kwarantanna etc... a w pojedynkę, to już chyba alkoholizm by był.
> Kamerki by jakies trzeba :D

To zależy. Jedni twierdzą, że picie samemu to alkoholizm, inni - że to
najlepszy sposób, bo pijesz w najlepszym możliwym towarzystwie - swoim
własnym :)
Anyway w weekend ze znajomymi testujemy sąsiedzkiego drinka na Skype.
Zobaczymy jak pójdzie ;-)

--
Ślązak

michal

W dniu 14.03.2020 o 05:03, Nikt Ważny pisze:
> Dajcie znak życia...

Został sentyment.

m.

Nikt Ważny

W dniu 23.05.2020 o 11:05, michal pisze:
a wydarzenia i problemy Poznania warte komentowania się piętrzą.
Pozdrawiam
Nikt Ważny

odziu

W dniu 2020-06-10 o 08:54, Nikt Ważny pisze:
Pogadać można, ale audytorium nikłe.

--
odziu

Krasnal

W dniu 2020-08-03 o 08:43, odziu pisze:
A tyle się rzeczy zadziało, dzieje się i ma się zadziać w Poznaniu, zę
nie wiadomo od czego zacząć... :-)

odziu

W dniu 2020-08-11 o 17:04, Krasnal pisze:

> A tyle się rzeczy zadziało, dzieje się  i ma się zadziać w Poznaniu, zę
> nie wiadomo od czego zacząć... :-)

No niestety usenet nie jest obecnie popularny, z tych grup co odwiedzam
z sentymentu, to jeszcze tylko rowery się trzymają, reszta w agonii.
Szkoda, ale trudno cokolwiek na to poradzić.

--
odziu