Doszły mnie plotki...

Scobowski

... że podobno jakaś firma z Dąbrowy pod Poznaniem ma otworzyć swój
serwer news i pozwolić słać posty komukolwiek ze świata, bo niby usenet
zdycha..
Prawda to ? ;-)

A tak w ogóle - to chwała, że piątek się skończył, bo tydzień miałem
ciężki - zapoczątkowany przez koszmarny poniedziałek.

Piotr Ratyński

W dniu sobota, 2 lipca 2016 00:03:55 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:
> ... że podobno jakaś firma z Dąbrowy pod Poznaniem ma otworzyć swój
> serwer news i pozwolić słać posty komukolwiek ze świata, bo niby usenet
> zdycha..
> Prawda to ? ;-)

Dobrze by było.

> A tak w ogóle - to chwała, że piątek się skończył, bo tydzień miałem
> ciężki - zapoczątkowany przez koszmarny poniedziałek.

Każdy poniedziałek jest koszmarny...

--
Piotr Ratyński

Marsjanin

Dnia Sat, 02 Jul 2016 00:59:34 -0700, Piotr Ratyński napisał(a):

> Każdy poniedziałek jest koszmarny...

Ostatnio mnie rozbroiło dziecię lat 9 i pół. Pierwszy weekend wakacji
dobiega końca. My (dorośli) mówimy, że trzeba iść spać, bo rano trzeba
wstać do pracy. A dziecię: Idziecie jutro do pracy? Po co?!

Marsjanin

Tomasz Śląski

W dniu 2016-07-02 o 00:03, Scobowski pisze:
> ... że podobno jakaś firma z Dąbrowy pod Poznaniem ma otworzyć swój
> serwer news i pozwolić słać posty komukolwiek ze świata, bo niby usenet
> zdycha..
> Prawda to ? ;-)

Plotki są o tyle potwierdzone, ze ten serwer stoi już daaawno, (->
telnet news.telekomunikacja.org 119) tylko feeda ze światowych grup
(jeszcze) ni ma ;-) A może stać się niebawem tak, że nie będzie skąd wziąć.

> A tak w ogóle - to chwała, że piątek się skończył, bo tydzień miałem
> ciężki - zapoczątkowany przez koszmarny poniedziałek.

Zmień robotę ;-) na dłuższą metę tak się nie da.

--
Ślązak

Scobowski

W dniu 08.07.2016 o 14:02, Tomasz Śląski pisze:

> telnet news.telekomunikacja.org 119) tylko feeda ze światowych grup
> (jeszcze) ni ma ;-) A może stać się niebawem tak, że nie będzie skąd wziąć.

Ale co, ? Admina potrzebujesz, żeby ogarnął? ;-)

> Zmień robotę ;-) na dłuższą metę tak się nie da.

To , naonczas, to był głownie ból głowy i pierwszy! w życiu ból wątroby :P
Ależ tak, to jest całkiem dobry pomysł. A wygląda, że coś sie rusza w
poznnaiu i okolicach ;-)

Michal Krzysztof Feiler

Serwer pojawił się i zniknął dość szybko :(

scobowski

serwer atman-a zdechł.
TŚ: robisz (nie podpuszczam :P) , czy ja mam postawić jednak?