Gdzie skibka, gdzie kromka...

Szuler

Ostatnio w szkole na zajęciach (angielskiego zresztą) byśmy się prawie
pobili, kłócąc się gdzie jest umiejscowiona w chlebie skibka, a gdzie
kromka. Nie wiem od czego zaczełą się kłótnia, ale nasza grupa jest nieźle
walnięta i tam wszystko jest możliwę. Ja i parę jeszcze osób obstawaliśmy
przy tym, że kromka jest na końcu chleba, a skibka to są kawałki (pajdy)
chleba w środku. Mimo, że ponad połowa ludzi jest z poza poznania, to i tak
oni wiedzieli lepiej twierdząc, że to skibka jest na końcu
chleba...Kłóciliśmy się chyba z 20 minut, kobieta od angielskiego z wrażenia
wyszła z zajęć i przyszła jak się uspokoiliśmy. Ustaliliśmy, że ktoś to w
domu sprawdzi w słowniku gwary, ale ja nie mogę czekać tak długo, muszę
wiedzieć już teraz! :)). W zasadzie to jestem pewnien, że mam rację, ale
prosiłbym poznaniaków o opinię na ten temat, (bo jak 10 osób mówi, że słonie
są zielone, to z czasem jeszczę uwierzę że może są zielone...??) :)))))))))

Pozdrawiam
Szuler

CIAho

"Szuler" <dam...@icpnet.pl> se napisał(a)

> Ostatnio w szkole na zajęciach (angielskiego zresztą)
> byśmy się prawie pobili, kłócąc się gdzie jest umiejscowiona
> w chlebie skibka, a gdzie kromka.

IMHO
Skibka i kromka to to samo i oznacza
"to co w środku" bochenka chleba.
Na końcach chlebusia są 'piętki'. :))

Wg Poznaniaków ponoć kromka to właśnie
to co na końcu, czyli piętka, a w środku są skibki.
...ale jaja! :-o

A na koniec: NANAG ;))

pozdry
Ciah:o)

Jarek Bzdręga

CIAho napisał w wiadomości: <99i4m8$p2l$1...@news.internetia.pl>...

>IMHO
>Skibka i kromka to to samo i oznacza
>"to co w ?rodku" bochenka chleba.
>Na końcach chlebusia s? 'piętki'. :))

chiba we stolycy :-)

>Wg Poznaniaków ponoć kromka to wła?nie
>to co na końcu, czyli piętka, a w ?rodku s? skibki.
>...ale jaja! :-o

i to jest jedyne sluszne stanowisko w tej sprawie :-))

>A na koniec: NANAG ;))

ale gdzie ta, to jest piorunsko wazne ;-)) , ostatnio sie wlasnie o to
poklocilem z kumplem. Na dodatek, baran jeden twierdzi, ze cos co bylo w
tydzien (miesiac, rok ) temu , bylo w "tamtym" tygodniu. W ZESZLYM, w
zeszlym ;-))

aloha!
ja(rek)

John Rambo

> IMHO
> Skibka i kromka to to samo i oznacza
> "to co w środku" bochenka chleba.
> Na końcach chlebusia są 'piętki'. :))

CIAho !

A mnie sie wydaje, ze w srodku sa skibki,
(fajnie wyglada 'skibka' - chodzi mi o pisownie)
a kromka to to samo co 'pietka',
czyli ostatnia skibka bochenka.
Wiadomo, ze kromki sa dwie w jednym bochenku,
a skibek jest tyle ile sie wytnie z pomiedzy tych wlasnie kromek.

pozdrawiam,
moge sie oczywiscie mylic, lae od zawsze jem skibki, a kromek nie lubie ;-)
JohnRambo

Piotr/piciu/Krzyżański

"John Rambo" <ra...@hot.pl> wrote:
[..]

> moge sie oczywiscie mylic, lae od zawsze jem skibki, a kromek nie lubie ;-)

"Kromki" są dla dziewczynek!
(żeby im _duże_ cycki urosły) ;[))
--
Piciu

CIAho

"John Rambo" <ra...@hot.pl> se napisał(a)

> [...]
> Wiadomo, ze kromki sa dwie w jednym bochenku,
> a skibek jest tyle ile sie wytnie z pomiedzy tych wlasnie kromek.

No dobra, dobra - pisałem,
że w Poznaniu jest inaczej
niż w całej Polsce. ;)))))))

A ja tam mam koło d.
jak to się zwie! ;)) NANAG! :)

pozdry
Ciah:o)

Szymon ---ooOOoo---(R)

"CIAho" <cia...@poczta.onet.pl> pisze tak.....

> IMHO
> Skibka i kromka to to samo i oznacza
> "to co w środku" bochenka chleba.
> Na końcach chlebusia są 'piętki'. :))

CIAHO - chyba ostatnio cos za duzo
piwa w siebie wlewasz... bo pierdoly
piszesz....;-)))
kromka na koncu
skibka w srodku
a pietka na tyle stopy
Tak jest w Wielkopolsce i kropka....
Gdzie indziej maja np. pole w centrum
miasta.... w Wielkopolsce jest dwor... wiec
gdzie indziej kromka moze byc i w srodku...
u nas jest na koncu...
o-)
--
Pozdrawiam ............................... Szymon ---ooOOoo---(R)
www.diran-expedition.prv.pl - konkurs - do wygrania plecak

UMBII

Skibka to ze środka kromka to to z końca - mówią jeszcze na to piętka ale to
mówią Warszawiacy

Korbolek

Cześć Wiaruchna!
Jako staro poznansko pyra, a właściwie Korbolek musze Wom powiedzieć, że to
co nasz bebuś mo wew środku to som skibki, a to co zez jednygo i drugiygo
końca to kromki. Jak nie wierzycie, to se idźcie do pipola on Wom powiye, że
tak jest rychtyk. A jak już o tym godomy, to se sprobujcie skibke zez
smolyszkiem i skrzyczkami i solom. Jak mocie jeszcze jakieś pytania, to
nagrygolcie je jak najszybci i wyślijcie!
Trzymejcie sie!
Korbolek
www.poznaninaczej.prv.pl

Janusz Siwek

Korbolek wrote:

A co kolega tak z goralska zaciaga? ;)

Pozdrawiam:
Janusz

CIAho

"Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> se napisał(a)

> CIAHO - chyba ostatnio cos za duzo
> piwa w siebie wlewasz... bo pierdoly
> piszesz....;-)))

Jezuuuuuuu - ile k...a razy mam pisać,
że pisałem jak napisałem!? (IMHO)
PYRY MÓWIĄ NA PIĘTKI KROMK!!
Albo inaczej: PYRY MÓWIĄ WŁAŚCIWIE,
a reszta Polski jest w błędzie!!
Tera w porzo??????

Ja nie jestem pyra i dla mnie jak i dla reszty
Polski są 2 piętki, a w środku kromki lub skibki!!!
I oczywiście PYRY mają rację, a reszta Polski
jest w straszliwym błędzie!!! :-OOO :->

Zara mnie jeszcze pobijecie tey!
A może zacznijmy dyskusję
o gwiazdorach i mikołajach? - była taka sama
jak o piętkach i kromkach...

A w ogóle to ja jem bułki i mam w dupalu jak nazywają się
części chleba - piętka-srętka, skibka-pipka, kromka-sromka...
Może być np na końcu sromka, a w środku pipka...

> kromka na koncu
> skibka w srodku
> a pietka na tyle stopy
> Tak jest w Wielkopolsce i kropka....

Tak, tak - oczywiście... I piętka za 6 zł jest
aż 20% droższa od kromki za 5 zł, więc nie
opłaca się jej kupować...

pozdry
Ciah:o)

Antara

Użytkownik "CIAho" <cia...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> PYRY MÓWIĄ NA PIĘTKI KROMK!!
> Albo inaczej: PYRY MÓWIĄ WŁAŚCIWIE,
> a reszta Polski jest w błędzie!!
> Tera w porzo??????

Tak

> Zara mnie jeszcze pobijecie tey!

Damy Ciahowi jeszcze jedną szansę

> A może zacznijmy dyskusję
> o gwiazdorach i mikołajach? - była taka sama
> jak o piętkach i kromkach...

Teraz będziemy gadać o zającach i dyngusach

Pozdry

Korbolek

Uzytkownik "Janusz Siwek" <bi...@ipam.jms.pl> napisal w wiadomosci

> A co kolega tak z goralska zaciaga? ;)
>
> Pozdrawiam:
> Janusz

Wszystko fajnie, ale co w tym takiego góralskiego???

Pozdrowionka:
Korbolek (www.poznaninaczej.prv.pl)

Szuler

> [...]
> Gdzie indziej maja np. pole w centrum
> miasta.... w Wielkopolsce jest dwor... wiec
> gdzie indziej kromka moze byc i w srodku...

Czyli z waszej ożywionej dyskusji wynika, że jednak miałem rację :))))
Skibki w środku, a kromki na końcach! I tak ma zostać, a te posty to sobię
wydrukuję jako dowód dla znajomych z szkoły. Skoro takie osobistości z prp
się wypowiadały po mojej myśli... :)))

Pozdrawiam
Szuler

Szuler

> Zara mnie jeszcze pobijecie tey!

Nikt nikogo bić nie będzie, a z pewnością Ciaha! (Ciaho musi dotrzeć na
następne spotkanie prp - on już wie dlaczego... :)))))))))))) )

> A może zacznijmy dyskusję
> o gwiazdorach i mikołajach? - była taka sama
> jak o piętkach i kromkach...

Nie miałem zamiaru rozpętywać wojny, więc schowajcie topory wojenne. :)

PS. Polska gola! :)
PS2. Dziś piszę tak krótko, bo mnie gardło boli od dopingowania polaków i
nie mogę za dużo mówić... :))))))))

Pozdrawiam
Szuler

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> kromka. (...)

Ja i parę jeszcze osób obstawaliśmy
> przy tym, że kromka jest na końcu chleba, a skibka to są kawałki (pajdy)

ani to ani to..
skibka i kromka to to samo... w srodku chlebka ;-)))
a to na koncu to po prostu pietka ;-)))))
--
Pozdrawiam - TOSIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szuler

> ani to ani to..
> skibka i kromka to to samo... w srodku chlebka ;-)))
> a to na koncu to po prostu pietka ;-)))))
> --
> Pozdrawiam - TOSIA
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> "Kobieta nie jest taka sama dla wszystkich."
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
> Eeee no... Zdecydujcie się wreszcie. Jedni mówią tak, inni tak... Już nic
nie wiem :). Dlaczego kromka jest w środku chleba??? Mnie całe życie uczono,
że kromka jest na końcu... Teraz to już jestem zupełnie ogłupiały...

Pozdrawiam
Szuler

Tosia

Użytkownik Szymon ---ooOOoo---(R) <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> CIAHO - chyba ostatnio cos za duzo
> [...]

SZymku..to Ty pierdoly piszesz...!!!!
;-))))
kromka na koncu..heheheh dobre...
kromka=skibka... przeca mowi sie "mam dwie kromki chlebka na sniadanko" ..
pietka na kocu bracie, NA KONCU ;-))))))))) i basta

BTW skoro juz o takich smiesznych "naszych" slowkach...
na AE zadkoscia sa autochtoni ;-)))) (srednio 2-3 osoby na 20;-)
wszyscy "obcy" mieli ubaw z naszych rdzennych okreslen..dajmy na to: oszczytko, bambosze..... .Jedna
z kolezanek zrobila nawet spis tych slow i wyslala do rodziny na Lubelszczyzne.. kulali sie tam ze
smiechu przez kika tygodni ;-))))

Tosia

Użytkownik CIAho <cia...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Jezuuuuuuu - ile k...a razy mam pisać,(..)

> A w ogóle to ja jem bułki i mam w dupalu jak nazywają się
> części chleba - piętka-srętka, skibka-pipka, kromka-sromka...
> Może być np na końcu sromka, a w środku pipka...

heheheheh :-)))))))))))))))))))))))
Ciastko....
jestem Twoja fanka ;-)))))))))))))))))))))))))))
rozwaliles mnie dokumentnie ;-)))))))))))))))))

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Czyli z waszej ożywionej dyskusji wynika, że jednak miałem rację :))))

GUZIK!!!!!!

> Skoro takie osobistości z prp
> się wypowiadały po mojej myśli... :)))

zalezy czy chcesz opinii rdzennych pyr poznanskich czy tez tych przyszywanych z regionu ;)))))))))
to tak jak z gzikiem i z gzika ;-))))

CIAho

"Tosia" <Tos...@hotmail.com> se napisał(a)

> [...]
> kromka=skibka... przeca mowi sie
> "mam dwie kromki chlebka na sniadanko" ..
> pietka na kocu bracie, NA KONCU ;-))))))))) i basta

Dziękuję Ci Tocha! Chociaż ktoś 'normalny' ;)=)
Mówiłem - moja krew! :)))

pozdry i :-*******
Ciah:o)

Jarek Bzdręga

Tosia napisała w wiadomości: <99kqci$p3$5...@news.tpi.pl>...
[ciach wywody o pietkach-kromkach, z ktorymi sie kumpletnie nie zgadzam :-)
gdzie sie, kurna, mowi "mam dwie kromki chleba ? :-) ]

> [...]
>na AE zadkoscia sa autochtoni ;-)))) (srednio 2-3 osoby na 20;-)
>wszyscy "obcy" mieli ubaw z naszych rdzennych okreslen..dajmy na to:

ha! do oszczytko - do oszczywania ??? :-))

>bambosze..... .Jedna
>z kolezanek zrobila nawet spis tych slow i wyslala do rodziny na
Lubelszczyzne.. kulali sie tam ze
>smiechu przez kika tygodni ;-))))

no, a mowia, ze poznaniaki to nudny ludek :-))

aloha!
ja()

Jarek Bzdręga

Szuler napisał w wiadomo¶ci: <99kpmd$k14$1...@sunflower.man.poznan.pl>...

> Eeee no... Zdecydujcie się wreszcie.

zdecydowalismy sie juz dawno, gdzies kolo przedszkola :-)))

>Jedni mówi? tak, inni tak... Już nic
>nie wiem :). Dlaczego kromka jest w ?rodku chleba???

jak piekarz jest pijany...he, he

>Mnie całe życie uczono,
>że kromka jest na końcu... Teraz to już jestem zupełnie ogłupiały...

twardo bron swego zdania i za latwo go nie zmieniaj. jest warte uporu :-)))

aloha!
ja(rek)

Czy swiat sie bardzo zmieni
gdy z mlodych, gniewnych
wyrosna starzy, wkurwieni..?
J. Kofta

Szuler

> wszyscy "obcy" mieli ubaw z naszych rdzennych okreslen..dajmy na to:
oszczytko, bambosze.....
Bo tak też się mówi, nie wiem z kolei kto wymyślił takie bezsensy jak
temperówka... :)))))

.Jedna
> z kolezanek zrobila nawet spis tych slow i wyslala do rodziny na
Lubelszczyzne.. kulali sie tam ze
> smiechu przez kika tygodni ;-))))

No jak mogła... Nieładnie to tak śmiać się z innych. ;)

Pozdrawiam
Szuler

Szuler

> zdecydowalismy sie juz dawno, gdzies kolo przedszkola :-)))
Hehe... :)))))))))). Ja co prawda nie chodziłem do przedszkola, ale też już
zdecydowałem :)))

> twardo bron swego zdania i za latwo go nie zmieniaj. jest warte uporu
:-)))

Będę, a jakże! Kromka jest na końcu chleba i basta!!! :)

Pozdrawiam
Szuler

Korbolek

Według Słownika Gwary Miejskiej Poznania pod red. prof.B.Walczaka i M.
Gruchmanowej Kromka to jedynak to, co jest na końcu chleba (tylko w gwarze
poznańskiej - po "ogólnopolsku - kromka to to, co w środku). Ale skoro
jesteśmy Poznaniakami - to się nie dajmy: skibka jest w środku,a kromki są
dwie. I Basta.

Koroblek
www.poznaninaczej.prv.pl

Szuler

> [...]
> poznańskiej - po "ogólnopolsku - kromka to to, co w środku). Ale skoro
> jesteśmy Poznaniakami - to się nie dajmy: skibka jest w środku,a kromki są
Słyszysz Tosia? Skoro stoi tak w słowniku gwary to tak musi być. Dla
prawdziwych poznaniaków kromka jest na końcu chleba i koniec! :))

Pozdrawiam
Szuler

CIAho

"Szuler" <dam...@icpnet.pl> se napisał(a)

> Słyszysz Tosia? Skoro stoi tak w słowniku gwary to tak musi być. Dla
> prawdziwych poznaniaków kromka jest na końcu chleba i koniec! :))

Taaa jeeest! - w Poznaniu jest tak jak piszesz! ;)-)

pozdry
Ciah:o)

Bartosz Frankowski

"Szuler" <dam...@icpnet.pl> wrote in message
[ciach]

CISZA! Panie Marszalku, Wysoka Izbo. Khem. Proponuje nowelizacje. Pietki
niech ostatecznie beda na koncach (Mama daj mi pietke!), a kromki w srodku
(Mama daj mi kromke do przekaszenia!), a skibkami nazwijmy pojedyncze kromki
z obkladem (Ja chce skibke z pasztetem!), a kanapkami sparowane dwie kromki
z obkladem w srodku/pomiedzy (MAMA!, daj mi kanapki z serem do szkoly!). W
ten sposob obstawimy jezykowo glowne warianty sposobow spozywania chleba.
:)))))

ps:
Poza tym pomyslcie o tych spolecznych mozliwosciach wykorzystywania
chlebowego znaczenia "kanapki". First person (zeby byc
hameryko-politycznie-poprawnym) mowi do second person "Chodzmy na kanapke!",
majac na mysli mebel, a gdy second person reaguje na to wynurzeniami na
temat artykulow spozywczych, to bezbolesnie wiadomo, ze nie zaiskrzylo.
Ewentualnie rozwazmy jeszcze motyw first person z second person siedza w
knajpie, dosiada sie third person i dwie pierwsze persony proponuja third
personie pojscie "na kanapke" (chlebus-obklad-chlebus), ponownie po rekacji
oceniajac zdolnosci skojarzeniowo-intencyjne (glodnemu chleb na mysli...)
third persony. ;)))))))))))

--
Bartosz J. A. Frankowski (BJAFman)
/\oo/\ /\oo/\ tel:+48 (61) 8677527 uin:8339514

Marcin B.

On Sun, 25 Mar 2001 14:51:34 +0200, "Szuler" <dam...@icpnet.pl> wrote:

--ciach--

>nie wiem :). Dlaczego kromka jest w środku chleba??? Mnie całe życie uczono,
>że kromka jest na końcu... Teraz to już jestem zupełnie ogłupiały...

Mnie też uczono, że w środku chlyba jezd skipka, a na kuńcu
jezd kromka 8-). A jak ktoś ma dziurawą skarpetę to ma piętkę 8-))).
Szuler, masz dwa wyjścia: albo zrobisz głosowanie, albo
poruszysz ten temat na grupowym pierwszopiątkowym spotkaniu.

pozdrawiam

Marcin B.
bri...@poczta.fm

"Sometimes truth is stranger than fiction"

Antara

Użytkownik "Marcin B." <bri...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Mnie też uczono, że w środku chlyba jezd skipka, a na kuńcu
> jezd kromka 8-).

Bo tak jest

> Szuler, masz dwa wyjścia: albo zrobisz głosowanie, albo
> poruszysz ten temat na grupowym pierwszopiątkowym spotkaniu.

A nad czym tu głosować? Nad tradycją się nie głosuje.

Pozdry

P.S. Jak ktoś ma wątpliwości to niech wyjdzie z chlebem na ulice i spyta się
pierwszej napotkanej babci gdzie jest kromka a gdzie skibka.

ROBERT

Szuler wrote":

>(Ciaho musi dotrzeć na
> następne spotkanie prp - on już wie dlaczego... :)))))))))))) )

Dotrze i dostanie na miejscu;)))

Robert

Szymon ---ooOOoo---(R)

"CIAho" <cia...@poczta.onet.pl> pisze tak.....

> PYRY MÓWIĄ NA PIĘTKI KROMK!!
> Albo inaczej: PYRY MÓWIĄ WŁAŚCIWIE,
> a reszta Polski jest w błędzie!!
> Tera w porzo??????

Tera wporządku... ale tak namieszałeś w swojej
poprzedniej wypowiedzi, że odnosiło się wrażenie,
jakby to w Poznaniu się godoło, jak w cołkiej Polsce... ;-)))

> Ja nie jestem pyra i dla mnie jak i dla reszty
> Polski są 2 piętki, a w środku kromki lub skibki!!!
> I oczywiście PYRY mają rację, a reszta Polski
> jest w straszliwym błędzie!!! :-OOO :->

Heh? Że w Koziegłowach, to już nie pyra????
Przecież nie dawno się przyznawałeś, żeś na Górczynie
jako gzub biegał...

> Tak, tak - oczywiście... I piętka za 6 zł jest
> aż 20% droższa od kromki za 5 zł, więc nie
> opłaca się jej kupować...

Natomiast 5 zł, to już jest tylko około 17%
taniej niż 6 zł, więcz punktu widzenia droższej
buły podwyżka wygląda mniej drastycznie,
niż z punktu widzenia buły tańszej...
A po drugie z czasem wiara się oswaja z nowymi cenami ;-)))
Więc powoli proponuję eot.
--
Pozdrawiam ........................ Szymon ---ooOOoo---(R)
www.diran-expedition.prv.pl ............................ konkurs
Do wygrania plecak firmy SALEWA warty około 500 zł

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Szuler" <dam...@icpnet.pl> pisze tak.....

> No jak mogła... Nieładnie to tak śmiać się z innych. ;)

A co im bronisz - juble były u nich, jak berety,
więc chyba dobrze, że się trochę pośmiali ;-)))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....

> SZymku..to Ty pierdoly piszesz...!!!!
> ;-))))

Napisałem - "w Wielkopolsce"...
Gdzie indziej mówią inaczej...

> kromka na koncu..heheheh dobre...
> kromka=skibka... przeca mowi sie "mam dwie kromki chlebka na sniadanko" ..
> pietka na kocu bracie, NA KONCU ;-))))))))) i basta

Mówi się i owszem - ale wówczas nie używa się gwary
poznańskiej - a Szuler sie pytał o to jak to jest w kraju podziemnej
pomarańczy...

> [...]
oszczytko, bambosze..... .Jedna
> z kolezanek zrobila nawet spis tych slow i wyslala do rodziny na

Hmmm posłuchaj sobie tych zza Wisły, to sama się będziesz zwijać ze
śmiechu....
A jak śmiesznie zaciągają... hehe... a górali z gór - to nawet czasem
zrozumieć
się nie da... ;-)))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"ROBERT" <jj...@poczta.fm> pisze tak.....

> Dotrze i dostanie na miejscu;)))

Będzie konkurs... z zawionzanymi oczami
będzie musiał rozpoznać skibkę i piętkę ;-)))))

CIAho

"Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> se napisał(a)

> "ROBERT" <jj...@poczta.fm> pisze tak.....
>
> Będzie konkurs... z zawionzanymi oczami
> będzie musiał rozpoznać skibkę i piętkę ;-)))))

Jak u Tośki, to bez problemu rozpoznam! 8)

pozdry
Ciah:o)

Szymon ---ooOOoo---(R)

"CIAho" <cia...@poczta.onet.pl> pisze tak.....

> Jak u Tośki, to bez problemu rozpoznam! 8)

Dobra... u Tosi znajdziesz piętkę,
a w chlebku skibkę i kromkę 8=)

CIAho

"Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> se napisał(a)
> "CIAho" <cia...@poczta.onet.pl> pisze tak.....
>
> Dobra... u Tosi znajdziesz piętkę,
> a w chlebku skibkę i kromkę 8=)

U Tośki rozpoznam wszystkie te bajery! 8)
U Jej koleżanki Olgi tyż bym z chęcią poszukał! 8)

A jak będę głodny i napatoczy mi się chlebuś
zamiast bułeczek, to odkroję piętkę
i kilka kromek (skibek)...
...ew. sromkę i kilka pipek. :)=)

Ale na pewno nie 'kromkę + kilka skibek'. :->

pozdry
Ciah:o)

[cookie]

On Mon, 26 Mar 2001 02:32:13 +0200, "CIAho" <cia...@poczta.onet.pl>
wrote:

>A jak będę głodny i napatoczy mi się chlebuś
>zamiast bułeczek, to odkroję piętkę
>i kilka kromek (skibek)...
>...ew. sromkę i kilka pipek. :)=)

przypomina mi sie od razu legendarny "Pipek Dreczyciel"

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64

Horner

> Jak u Tośki, to bez problemu rozpoznam! 8)
ciekawe po czym u niej rozpoznasz skibkę?
pomacasz skórkę?

--
Pozdrawiam. Horner.
http://www.poznan4u.com.pl

Yarek

Szuler wrote:

> Bo tak też się mówi, nie wiem z kolei kto wymyślił takie bezsensy jak
> temperówka... :)))))

Tu się jeszcze mogę z Tobą zgodzić.
A kto wymyślił, że kasownik w autobusie czy tramwaju służy do
odbijania biletów a nie tak jak na całym świecie
do kasowania??? :))

Pozdry
Yarek

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Yarek" <ya...@rose.man.poznan.pl> pisze tak.....

> Tu się jeszcze mogę z Tobą zgodzić.
> A kto wymyślił, że kasownik w autobusie czy tramwaju służy do
> odbijania biletów a nie tak jak na całym świecie
> do kasowania??? :))

Moim osobistym zdaniem:
Wzięło się to stąd, że kiedyś były takie fajne duże
kasowniki do odbijania karnetów 10-cio przejazdowych.
I kasownik na nim odbijał ("drukował") numer wozu...

Szuler

> U Jej koleżanki Olgi tyż bym z chęcią poszukał! 8)
Olga fajne jest... :))))))))))))

Pozdrawiam
Szuler

Yarek

"Szymon ---ooOOoo---(R)" wrote:

> I kasownik na nim odbijał ("drukował") numer wozu...

No to powinieneś prosić kogoś o odbicie numerków na bilecie.
Natomiast sam bilet ktoś Ci może skasować. ;-))

Nie to żebym się jakoś specjalnie czepiał, ale jestem przyzwyczajony
do kasowania biletów (teraz też odbijane są na nich jakieś znaczki -
no może poza Warszawką - chyba że juz zmienili kasowniki) :)))

Pozdry
Yarek

VIPunia - Iwona Jankowska

Użytkownik Korbolek <korb...@poznaninaczej.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3abe149f$1...@news.vogel.pl...

> [...]
> poznańskiej - po "ogólnopolsku - kromka to to, co w środku). Ale skoro
> jesteśmy Poznaniakami - to się nie dajmy: skibka jest w środku,a kromki są

Dokladnie w Poznaniu sa 2 kromki.... a pozostale to skibki... albo skipki... lol
niech ktos smie powiedziec inaczej to nie jest poznaniak ... !...

Pozdrowionka
VIPunia

Iwona Jankowska - VIPka - Vigorous Independent Person'ka
IRC - #teqnix, #poznan, #ae.poznan.pl - ICQ - 25226121
Serwis Studencki AE Poznan - http://student.ae.poznan.pl

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Yarek" <ya...@rose.man.poznan.pl> pisze tak.....

> No to powinieneś prosić kogoś o odbicie numerków na bilecie.
> Natomiast sam bilet ktoś Ci może skasować. ;-))

Możesz też powiedzieć "zadrukować" - ale to głupio brzmi ;-)))

> Nie to żebym się jakoś specjalnie czepiał, ale jestem przyzwyczajony
> do kasowania biletów (teraz też odbijane są na nich jakieś znaczki -
> no może poza Warszawką - chyba że juz zmienili kasowniki) :)))

W Warszawie jest innowacja i testy z kasownikami na karty
magnetyczne... ale stale z nimi są jakieś kłopoty...
Natomiast naprawdę nowoczesny system poboru opłat za
przejazdy są w KLA - Kaliskich Liniach Autobusowych....
Karty magnetyczne doładowywane...

--- ! daNuta ! ---

John Rambo wrote:

> Wiadomo, ze kromki sa dwie w jednym bochenku,

Tia, zwłaszcza w okrągłym... ;-)

--
Pozdrawiam - Nuta (Remove da from my address. Usuń da z mojego adresu)

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

Tosia

Użytkownik CIAho <cia...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Dziękuję Ci Tocha! Chociaż ktoś 'normalny' ;)=)
> Mówiłem - moja krew! :)))

grupa O????;-))
--
Pozdrawiam - TOSIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Słyszysz Tosia? Skoro stoi tak w słowniku gwary to tak musi być. Dla
> prawdziwych poznaniaków kromka jest na końcu chleba i koniec! :))

prawdziwego poznaniaka poznac mozna po tym, ze jest uparty jak osiol ;-)))))
wiec zostane przy swoim ...;-))))

Tosia

Użytkownik Marcin B. <bri...@poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Szuler, masz dwa wyjścia: albo zrobisz głosowanie, albo
> poruszysz ten temat na grupowym pierwszopiątkowym spotkaniu.

i bedziemy podczas dyskusji rozgniatac kufle ze zdenerwowania???;-))))))

Tosia

Użytkownik VIPunia - Iwona Jankowska <vi...@student.ae.poznan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> niech ktos smie powiedziec inaczej to nie jest poznaniak ... !...

zawsze wiedzialam ze jestem z Marsa ;-)))))))

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Olga fajne jest... :))))))))))))

zadaje sie tylko z fajnymi ludkami ;-)))))))))))))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....
> grupa O????;-))

To ja chyba też się kwalifikuję (czy mogę?) - mam 0 RH+

Marcin B.

On Mon, 26 Mar 2001 20:42:09 +0200, "Tosia" <Tos...@hotmail.com>
wrote:

>Użytkownik Marcin B. <bri...@poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych

>i bedziemy podczas dyskusji rozgniatac kufle ze zdenerwowania???;-))))))

To tam jak kto lubi. Na razie tylko Jarkowi się o przytrafiło.
Grupa to nie wojsko - nie generalizujmy.

Szuler

> zadaje sie tylko z fajnymi ludkami ;-)))))))))))))
No tak, zadaje się z Tobą... :))))))))))

Pozdrawiam
Szuler

CIAho

"Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> se napisał(a)
> "Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....
>
> To ja chyba też się kwalifikuję (czy mogę?) - mam 0 RH+

Ochh - niestety... :-<
Grupa Tosi i moja (nie wiem jaka,
ale chyba "A1 RH+") wykazują 99,9% podobieństw.
imho Twoja "0 RH+" znacznie odbiega od naszej... :-o
Ajm soł sory...

pozdry
Ciah:o)

Maseł

> [...]
> Na końcach chlebusia są 'piętki'. :))
>
> Wg Poznaniaków ponoć kromka to właśnie
> to co na końcu, czyli piętka, a w środku są skibki.

To ja doleję oliwy do ognia:
- sznytka???
- przylepka???

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Młoda generacja ma także dziś respekt dla starości:

Maseł

Użytkownik "Tosia" <Tos...@hotmail.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> GUZIK!!!!!!

Z pętelką???

> zalezy czy chcesz opinii rdzennych pyr poznanskich czy tez tych
przyszywanych z regionu ;)))))))))
> to tak jak z gzikiem i z gzika ;-))))

A dla mnie to jest zawsze dyżurny temat - jak już nie mam się o co z moim
kochaniem droczyć :-))) (jak ja uwielbiam te wielkopolskie regionalizmy
:-)))

Pozdro

Maseł

P.S. W mnie w domu zawsze "w antrejce na ryczce stały pyrki we wręborku"
:-))), na deser zdarzała się "szneka z glancą" i inne takie :-))). Gwara
poznańska jest cool!!!!

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

Tylko w miłości kompletne zero może być dla kogoś wszystkim.
Jadwiga Rutkowska

Maseł

Użytkownik "Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> napisał w
wiadomości news:99qrpe$o8n$1...@sunflower.man.poznan.pl...

> "Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....
>
> To ja chyba też się kwalifikuję (czy mogę?) - mam 0 RH+

hmmmmmmm - ja też :-)))
Czyli nie możemy jechać nigdy tą samą baną - bo jak by co - jeden będzie
cały i zdrowy i zdatny do transfuzji :-))

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

Starości nie czujesz - czują ją inni.
Stefan Kisielewski

Jarek Bzdręga

Tosia napisała w wiadomości: <99qitg$c67$4...@news.tpi.pl>...

>i bedziemy podczas dyskusji rozgniatac kufle ze zdenerwowania???;-))))))

wrrrr....

ja()

Jarek Bzdręga

Maseł napisał w wiadomości: <28032001...@masel.adm.put.poznan.pl>...

>To ja doleję oliwy do ognia:
>- sznytka???
>- przylepka???

O wlasnie - sznytka ! Tak zawsze mowila moja Babunia i jej kumpele :-)))
Z Łazorza...

aloha!
ja(rek)

"...panie ! panie ! Tu sie nie pali !
- no wiem, ale ja sie nie zaciagam..."

Szuler

> wrrrr....
Człowiek jeden kufel ściśnie i tak go męczą... :))))))))

Pozdrawiam
Szuler

Tosia

> [...]

> Grupa Tosi i moja (nie wiem jaka,

> ale chyba "A1 RH+") wykazują 99,9% podobieństw.
> imho Twoja "0 RH+" znacznie odbiega od naszej... :-o

ja mam "przeplyw dwururowy";-)))))))) w jednych rurkach tloczona jest 0Rh+ a w drugich A1Rh+ ;-))))
Ta druga stosuje w wersji TDI w weekendowe wieczory ;-))))))))))))

Tosia

Użytkownik Szymon ---ooOOoo---(R) <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> To ja chyba też się kwalifikuję (czy mogę?) - mam 0 RH+

witaj bracie z krwi ;-)))))!!!
nie ma to jak szlachetne zero ;-)))) i to jeszcze w plusie ;-))))))

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> No tak, zadaje się z Tobą... :))))))))))

Szuler ;-)))) czy Wazelina???;-)))))))))))))))))))

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Człowiek jeden kufel ściśnie i tak go męczą... :))))))))

wniosek: trzeba sie pilnowac;-))

Szymon ---ooOOoo---(R)

> [...]

a w drugich A1Rh+ ;-))))
> Ta druga stosuje w wersji TDI w weekendowe wieczory ;-))))))))))))

Apropo weekendów... to na poprzednim spotkaniu
grupowym zapowiadałem, że kolejne spotkanie grupowe
mi nie będzie pasować, ale plany się zmieniły
i najprawdopodobniej będzie możliwe moje przybycie...
z tym, że przybędę dopiero po godzinie 21:00.
Wówczas będę mógł zastosować turbodoładowanie... ;-)))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Maseł" <mma...@poczta.onet.pl> pisze tak.....

> Czyli nie możemy jechać nigdy tą samą baną - bo jak by co - jeden będzie
> cały i zdrowy i zdatny do transfuzji :-))

Czemu nie... będę (lub Ty) wówczas na miejscu i nie trzeba
będzie szukać dawcy ;-))))))
BTW: Fajne zdanko po poznańsku: "wyje bana w lesie" ;-)))
o-)
--
Pozdrawiam ......................... Szymon ---ooOOoo---(R)
www.diran-expedition.prv.pl - DIRAN 7266 m n.p.m.

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Maseł" <mma...@poczta.onet.pl> pisze tak.....
> P.S. Proponuje zalozyc nowe podgrupy w hierarhii p.r.p. Moje propozycje
to:p.r.p.0rhplus, p.r.p.0rhminus,... :-)))

i p.r.p.0rhera oraz p.r.p.0rhidea ;-)))

Maseł

Użytkownik "Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> napisał w
wiadomości news:99t8a9$8o0$3...@sunflower.man.poznan.pl...

> "Maseł" <mma...@poczta.onet.pl> pisze tak.....

> Czemu nie... będę (lub Ty) wówczas na miejscu i nie trzeba
> będzie szukać dawcy ;-))))))

Zależy od tego, jak poważny będzie wypadek :-((
A tak na serio - to mam nadzieje, że nigdy nie bedziemy zmuszeni
korzystać z tej możliwości :-))

> BTW: Fajne zdanko po poznańsku: "wyje bana w lesie" ;-)))
> o-)

A to akurat znałem z kaszebska:
"Wyje bana w jołkie"

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

Miłość jest jak eter. Może zabić, ale może też... ulotnić się.
Alfred Aleksander Konar

Maseł

Użytkownik "Jarek Bzdręga" <bskw...@hip.pl> napisał w wiadomości

> Maseł napisał w wiadomości:
<28032001...@masel.adm.put.poznan.pl>...
> O wlasnie - sznytka ! Tak zawsze mowila moja Babunia i jej kumpele
:-)))
> Z Łazorza...

A ja to znam z okolic Ostrowa Wlkp.

A przylepka... dotychczas spotkalem sie tym tylko u jednego kolegi i
jego dosc licznej rodziny, podejrzewam pochodzenie tego okreslenia
gdzies z kresow wschodnich (ale tych sprzed wojny). Na wszelki wypadek
wyjasnie- chodzi o te dwa kawali z koncow chleba (pietka, kromka, ...)

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

A teraz, panowie, zróbmy coś takiego,
o czym świat będzie mówił w przyszłości.
Cuthberth Collingwood

Maseł

Użytkownik "Szymon ---ooOOoo---(R)" <szy@NO_SPAMszy.prv.pl> napisał w
wiadomości news:99t8a9$8o0$2...@sunflower.man.poznan.pl...
> "Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....

> Witaj sioro!!! ;-)))

;-))))))

Tak......
....... to była dobra grupa (rozmowa wampirów - smakoszy :-)))

> Owszem.... z tym, że ja nie wszystko posiadam w plusie ;-))) (np.
tel.) ;-)

No cóż (parafrazujac pewne powiedzonko) - nadeszła taka era, że wszyscy mają jakas idee

Pozdro

Masel

[...]

Wszystko płynie i niepodobna wejść dwa razy do tej samej rzeki.
Heraklit

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Maseł" <mma...@poczta.onet.pl> pisze tak.....

> Zależy od tego, jak poważny będzie wypadek :-((
> A tak na serio - to mam nadzieje, że nigdy nie bedziemy zmuszeni
> korzystać z tej możliwości :-))

Ja z bany korzystam.... i jest to najbezpieczniejszy
srodek komunikacji... do tego wygodny, tylko że
dość uciążliwy jest transport na i z dworca... oraz
jeździ dość dużo nieestetycznie posprajowanych
wagonów ;-)))))))))

> A to akurat znałem z kaszebska:
> "Wyje bana w jołkie"

ale po kaszebsku to chyba tylko ostatni wyraz ;-))))))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....

> witaj bracie z krwi ;-)))))!!!

Witaj sioro!!! ;-)))

Tosia

Użytkownik Maseł <mma...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> P.S. Proponuje zalozyc nowe podgrupy w hierarhii p.r.p. Moje propozycje to:p.r.p.0rhplus,
p.r.p.0rhminus,... :-)))

i wszyscy bedziemy sie przyciagac ;-))) a w obrebie grupy odpychac ;-))

Tosia

> [...]

> , że kolejne spotkanie grupowe
(...)> z tym, że przybędę dopiero po godzinie 21:00.

> Wówczas będę mógł zastosować turbodoładowanie... ;-)))

turbo diesel intercooooooooooler ;-)))))))))))
wybuchowa mieszanka ;-))))????????

Bluzgatch

> [...]
> Wiadomo, ze kromki sa dwie w jednym bochenku,
> a skibek jest tyle ile sie wytnie z pomiedzy tych wlasnie kromek.

A mi qmpel mowil ze pietka to jest ten brzeg od ciasta......
kromka zas nazywal pierwsza i ostatnia czesc bochenka chleba
skibki - wiadomo
--

Bluzgatch

Bluzgatch

> "Kromki" są dla dziewczynek!
> (żeby im _duże_ cycki urosły) ;[))
> --
> Piciu

Ooooo yeaaaah!!!!!!!
--

Bluzgatch

Bluzgatch

> P.S. W mnie w domu zawsze "w antrejce na ryczce stały pyrki we wręborku"
> :-))), na deser zdarzała się "szneka z glancą" i inne takie :-))). Gwara
> poznańska jest cool!!!!

A eka zza winkla szpycala na fifne sztelugi mel.........
--

Bluzgatch

Bluzgatch

> U Tośki rozpoznam wszystkie te bajery! 8)
> U Jej koleżanki Olgi tyż bym z chęcią poszukał! 8)

A kto by nie poszukal???
Hiehiehie
--

Bluzgatch

Bluzgatch

> No dobra, dobra - pisałem,
> że w Poznaniu jest inaczej
> niż w całej Polsce. ;)))))))

W Poznaniu jest inaczY, a nie inaczEJ...
I nawet nie pyty dlaczego...
--

Bluzgatch

Bluzgatch

Bluzgatch

> Słyszysz Tosia? Skoro stoi tak w słowniku gwary to tak musi być. Dla
> prawdziwych poznaniaków kromka jest na końcu chleba i koniec! :))

Tosia = Fryta....
Hiehiehiehiehie!!!!
:))))))))))))
--

Bluzgatch

Szuler

> Szuler ;-)))) czy Wazelina???;-)))))))))))))))))))
Tosiu - bez przesady... :))))). Ja jestem po prostu tak ujmująco miły, mam
to wrodzone, nie wyuczone... :)))))))))))))))))

Pozdrawiam
Szuler

Tosia

Użytkownik Bluzgatch <bluz...@kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Tosia = Fryta....

te uwozoj se ;-))))))))));-))))))))
Bluzgi nowotomyski wiochmen ;-))))))))))))))))

Tosia

Użytkownik Szuler <dam...@icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Tosiu - bez przesady... :))))). Ja jestem po prostu tak ujmująco miły, mam
> to wrodzone, nie wyuczone... :)))))))))))))))))

wiem, wiem...zartowalam tylko ;-))))))))))))
jestes ujmujaco mily przez duze M i U ;-))))))))))))))
hmmm MU?????;-)))))))))))))
MU !!!!! ;-o
czerwonoskory Szuler Wsciekla Krowa ;-)))))))))))) hmmm moze Byk ;-)))))))

Szuler

> [...]
> MU !!!!! ;-o
> czerwonoskory Szuler Wsciekla Krowa ;-)))))))))))) hmmm moze Byk ;-)))))))
Zaczerwieniłem się.. Widać, że jestem czerwony?? Tosiu, naprawdę zawstydzasz
mnie... :)))
Jesteś niezwykle miła, sam nie wiem co powiedzieć - ale zresztą krowy nie
mówią, nawet wściekłe... :))))))))))))))

Pozdrawiam
Szuler

Bluzgatch

> te uwozoj se ;-))))))))));-))))))))
> Bluzgi nowotomyski wiochmen ;-))))))))))))))))

No jasne, tej!
Urodzony w Poznaniu i mieszkajacy od lat w Poznaniu....
Z NTCity mam tyle wspolnego co z Warszawa - czyli niewiele
:))))
--

Bluzgatch

Tosia

> [...]

> Urodzony w Poznaniu i mieszkajacy od lat w Poznaniu....
> Z NTCity mam tyle wspolnego co z Warszawa - czyli niewiele

nie wierzcie mu ;-))))
jestes "Wiklina" i tyle ;-)))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....

> turbo diesel intercooooooooooler ;-)))))))))))
> wybuchowa mieszanka ;-))))????????

Mogę być "wybuchowa mieszanka" - tylko uzgodnijmy,
w którym momencie mam wybuchnąć, żeby nie było
za wcześnie.... ;-))))))))))))))

Bluzgatch

> nie wierzcie mu ;-))))
> jestes "Wiklina" i tyle ;-)))

Raczej chmiel i.........winorosl, hiehiehiehie
--

Bluzgatch

Tosia

> [...]
> "Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....

> Mogę być "wybuchowa mieszanka" - tylko uzgodnijmy,
> w którym momencie mam wybuchnąć, żeby nie było

hehehe... a potem dziwisz sie dlaczego niektorzy insynuuja na grupie dlaczego powinienies
interesowac sie szpitalami polozniczymi ;-))))))))))))))))

Tosia

Użytkownik Bluzgatch <bluz...@kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Raczej chmiel i.........winorosl, hiehiehiehie

z winorosla mi nie wychodz!!! ;-)))
wiesz przeciez ze jestem uczulona na wszystko co winne ;-)))))))))))))

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Tosia" <Tos...@hotmail.com> pisze tak.....

> hehehe... a potem dziwisz sie dlaczego niektorzy insynuuja na grupie
dlaczego powinienies
> interesowac sie szpitalami polozniczymi ;-))))))))))))))))

Ja tylko niosę pomoc ;-)))))))))
A może za dużo myśli naraz mam na myśli ;-))))))
--
Pozdrawiam .............. Szymon
N 52°23'57.3 E016°56'42.1

Szuler

Boże, ten wątek jeszcze się tutaj kręci? Myślałem, że już dawno umarł
śmiercią naturalna.. :)))
Najlepsze jest to, że gdzieś tak w połowie rozmowa stoczyła się na zupełnie
inne tory :)))))

Pozdrawiam
Szuler

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Szuler" <dam...@icpnet.pl> pisze tak.....

> Boże, ten wątek jeszcze się tutaj kręci? Myślałem, że już dawno umarł
> śmiercią naturalna.. :)))

Właściwie to zdążyliśmy już ustalić, co jest co....
a ostateczny werdykt ma być na spotkaniu...

> Najlepsze jest to, że gdzieś tak w połowie rozmowa stoczyła się na
zupełnie
> inne tory :)))))

A propo torów - to czy ktoś ma zamiar podyskutować
o posprajowanych pociągach i o kolejce napowietrznej ??? ;-)))

Jarek Bzdręga

Szymon ---ooOOoo---(R) napisał w wiadomości:
<9aiepu$np3$1...@sunflower.man.poznan.pl>...

>A propo torów - to czy kto? ma zamiar podyskutować
>o posprajowanych poci?gach i o kolejce napowietrznej ??? ;-)))

Dżizes , Szymek NIEEEE !
Naciagana Fudżibana znowu ???
Na dżewo !
Ostatnio by przerwac taki watek osobiscie udusilem twego rozmowce Magnusa.
Po miesiacu.
Tera padnie na Ciebie, promis

aloha!
ja(rek)

Szymon ---ooOOoo---(R)

"Jarek Bzdręga" <bskw...@hip.pl> pisze tak.....

> Dżizes , Szymek NIEEEE !

Czemu nie? ;-)

> Naciagana Fudżibana znowu ???

Mi się podobało ;-)))

> Na dżewo !

A co to? ;-)

> Ostatnio by przerwac taki watek osobiscie udusilem twego rozmowce Magnusa.
> Po miesiacu.

Szkoda chłopaka - takim fajnym interlokutorem był... ;-)))

> Tera padnie na Ciebie, promis

Eeee... taaam....
a może chcesz ze mną na ten temat podyskutować? ;-)))
o-)

Jarek Bzdręga

Szymon ---ooOOoo---(R) napisał w wiadomości:
<9at78n$b4a$1...@sunflower.man.poznan.pl>...
>Eeee... taaam....
>a może chcesz ze mn? na ten temat podyskutować? ;-)))

ghrrr...hobbysta :-))

ja()

It is loading more messages.