Św Marcin

Nikt Ważny

Cudownie jest na tym Św. Marcinie, a będzie jeszcze lepiej.

scobowski

Na dobrą sprawę - nie ma tam po co jeździć, więc ja bym awantury nie robił.

Cavallino

W dniu 17-03-2019 o 20:09, Nikt Ważny pisze:
> Cudownie jest na tym Św. Marcinie, a będzie jeszcze lepiej.

Dobra ironia nie jest zła....

Krasnal

W dniu 2019-03-18 o 20:58, Cavallino pisze:

> Dobra ironia nie jest zła....

Najlepsze jest to, że to teraz strefa zamieszkania :-)

Strefa zamieszkania – strefa w ruchu drogowym, w której pieszy może się
poruszać swobodnie po całej udostępnionej do użytku publicznego
przestrzeni i ma pierwszeństwo przed pojazdami (kierujący musi ustąpić
pieszemu w każdym wypadku). Ponadto: Obowiązuje ograniczenie prędkości
do 20 km/h.
Co z tramwajem?
:-)
Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

---

Cavallino

W dniu 18-03-2019 o 21:24, Krasnal pisze:

> Najlepsze jest to, że to teraz strefa zamieszkania :-)

Wiem.
Kretynizm to potęgi.

Krasnal

W dniu 2019-03-19 o 17:24, Cavallino pisze:
Teraz to centralna ulica miasta została zamieniona w teren dla matek z
dziećmi, które będą obcować z tramwajami i samochodami. Kiedyś ta ulica
tętniła życiem...
Niebawem zabiorą sie za Głogowską i Dąbrowskiego.(plany w obu
przypadkach juz istnieją)

LordBluzg®

W dniu 2019-03-21 o 08:05, Krasnal pisze:

> [...]
> tętniła życiem...
> Niebawem zabiorą sie za Głogowską i Dąbrowskiego.(plany w obu

Masz na myśli tenienie życiem samochodów? Ja widzę Półwiejską jak tęnti
życiem a pamiętam jak bimba zapierdalała tam nocami że się mury trzęsły
i szklanki ze stołu spadały:)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy>>>

Nikt Ważny

Tey, Bluzgacz nie zaczynaj

odziu

W dniu 2019-03-21 o 08:05, Krasnal pisze:

> Niebawem zabiorą sie za Głogowską i Dąbrowskiego.(plany w obu
> przypadkach juz istnieją)

Ło ku*wa...

--
odziu