Park Linowy - bylem

xtr

Jun 6, 2006, 12:36:15 PM6/6/06
Czolem!
Jakis miesiac temu pytalem, czy ktos cos wie o Parku Linowym w Swierklancu.
Nikt nic nie wiedzial (albo przynajmniej sie do tego nie przyznal). Pojechalem
tam wiec ostatnio i dowiedzialem sie, ze:
koszt: 8 zeta (dzieci), 10 dorosli
otwarte: tylko w weekendy ;(
Generalnie: na chetnych czeka 9 zadan -z jednej strony, to malo, ale z
drugiej: sa dosyc ciekawie pomyslane i = jak dla mnie, to pol godziny, ktore
spedzilem w powietrzu, wystarcza, zeby swoje przezyc i pozadnie sie zmeczyc.
Plusem jest polozenie: 8 metrow nad ziemia, tuz nad stawem ;) To robi
wrazenie.
Poza tym: na miejscu jest tez tor dla quadow (nie wiem za ile) i teren do
paintballa.
Problemem jest internet: strone niby maja, ale nie wiele z niej wynika (o
parku).
Porownanie do Wisly: w Wisle park jest duzo wiekszy, ale tez duzo drozszy. Mi
podobalo sie i tu, i tu. W Swierklancu konkurencje sa troche trudniejsze,
jednak i tak moj 10 letni syn przeszedl go szybciej ode mnie...
Macie jakies wiesci gdzie jeszcze mozna polazic po drzewach (poza wisla,
swierklancem i ustroniem)?
Jakies www?
Pozdrowienia,
xtr

Blaza

Użytkownik "xtr" <xtr1WY...@vp.pl> napisał w wiadomości

> Czolem!
> Jakis miesiac temu pytalem, czy ktos cos wie o Parku Linowym w
> Swierklancu.

Hej

Gdzie szukac tego parku? Podaj jakis adres.

Blaza

dobrov0

Użytkownik "xtr" <xtr1WY...@vp.pl> napisał w wiadomości

> Macie jakies wiesci gdzie jeszcze mozna polazic po drzewach (poza wisla,
> swierklancem i ustroniem)?

Jeżeli niekoniecznie po drzewach, to w katowicach są dwie porządne ściany wspinaczkowe
z pełnym wyposażeniem :)

xtr

Jun 7, 2006, 3:27:43 PM6/7/06
> Gdzie szukac tego parku? Podaj jakis adres.

hej!
- fizycznie: w parku palacowym w Swierklancu, tuz nad samym stawem (tym
parkowym, a nie zalewem) po jego lewej stronie patrzac od schodow. Dosyc latwo
tam trafic - sa informacje na...drzewach (plakaty)
- wirtualnie: tu jest znacznie gorzej, bo na ich stronie (www.trekkingclub.pl)
jest tylko ogolna informacja o tym, ze cos takiego powstalo, i ze za niedlugo
pojawi sie wiecej w sieci... ;(
- a co do scianek wspinaczkowych - jak wiesc gminna niesie, tam rowniez chca
cos stworzyc (choc pewnie bedzie to "nieco" mniejsze od transformatora czy
awfu ;)
pozdrowienia,

LeszekTG

Dnia 6 Jun 2006 18:36:15 +0200, xtr napisał(a):

> [...]
> Nikt nic nie wiedzial (albo przynajmniej sie do tego nie przyznal). Pojechalem
> tam wiec ostatnio i dowiedzialem sie, ze:

masz moze jakies fotki z tego parku linowego?
szukam wlasnie czego na firmowa imperze intergracyjna.

Leszek

xtr

Jun 9, 2006, 5:47:01 PM6/9/06
> masz moze jakies fotki z tego parku linowego?
> szukam wlasnie czego na firmowa imperze intergracyjna.

- mam. pusc mi maila na priv, to Ci je podesle. Mam tez namiary (tel.) na nich
(sa na biletach i ich www).
pozdr
p.s. Jezeli zrealizujesz ta impreze - podziel sie wrazeniami: tez sie
zastanawiam nad podobna ;)