szczepienie

Smok Eustachy

Polazłem dziś do weta szczepić kota na œściekliznę a ona mi mówi, że nie
trzeba wystarczy co 2 lata. Prawda to jest?

Gośka

W dniu 13.08.2015 o 22:41, Smok Eustachy napisał:

> Polazłem dziś do weta szczepić kota na œściekliznę a ona mi mówi, że nie
> trzeba wystarczy co 2 lata. Prawda to jest?

Jeżeli w okolicy nie zanotowano ostatnio przypadków wścieklizny,
to nie ma konieczności szczepienia. :)

Gośka

--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta

Darka

W dniu 2015-08-13 o 22:41, Smok Eustachy pisze:
> Polazłem dziś do weta szczepić kota na œściekliznę a ona mi mówi, że nie
> trzeba wystarczy co 2 lata. Prawda to jest?
Z tego co wiem,to zwierzeta szczepi sie profilaktycznie raz do roku...

Ikselka

Dnia Wed, 21 Oct 2015 08:33:48 +0200, Darka napisał(a):

> Z tego co wiem,to zwierzeta szczepi sie profilaktycznie raz do roku...

Tak naprawdę wystarczy raz na trzy, tyke czasu działa szczepionka.
Weterynarze przesadzają.