Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

Chora trzustka-jaka karma?

Visto 513 veces
Saltar al primer mensaje no leído

spiderpl

no leída,
4 ene 2010, 3:58:164/1/10
Moja kotka ma chorą trzustkę i ciągłe biegunki. Jaką karmę jej podać?

Grazyna

no leída,
4 ene 2010, 12:57:394/1/10
spiderpl pisze:

> Moja kotka ma chorą trzustkę i ciągłe biegunki. Jaką karmę jej podać?
Vet zadnej nie zaproponował?

spiderpl

no leída,
4 ene 2010, 14:31:304/1/10
W dniu 04-01-2010 18:57, Grazyna pisze:

> Vet zadnej nie zaproponował?
Royal Canin Intestinal tylko, że kot tego nie chce tknąć

Grazyna

no leída,
4 ene 2010, 15:48:344/1/10
spiderpl pisze:
Moje poczatkowo za nic nie chcialy tej nerkowej, ale zaczelam mieszac z
ta do ktorej byly przyzwyczajone i stopniowo zmienialam proporcje. teraz
juz szamaja az im uszy lataja ;-)
Ale i tak wola RC niz Trovet
Ale zajrzyj na http://animalia.pl/sklep.php?kat=38 moze trafisz na cos
co bedzie nadawalo i jeszcze mu posmakuje ;-0

Grazyna

no leída,
4 ene 2010, 15:50:494/1/10
Grazyna pisze:

Karmy specjalistyczne to tu:
http://animalia.pl/sklep.php?kat=45

hania...@gmail.com

no leída,
23 abr 2019, 2:56:0623/4/19
HEPATIC HLD FIRMA TROVET

hania...@gmail.com

no leída,
23 abr 2019, 2:57:4623/4/19

Mój kot je bardzo chętnie tą karmę z trovet
0 mensajes nuevos