Koci dentysta?

rageofhonor

Czy w Krakowie jest coś takiego jak dentysta dla naszych mruczków? Mam
wrażene że naszą kotkę boli jakiś ząb przy jedzeniu suchej karmy. Trzeba by
to jakoś sprawdzić bo to wygląda następująco: Kot je suchą karmę i nagle
zrywa się ucieka lekko przestraszony. Wygląda jakby nie wiedział co się
stało.

Gośka

W dniu 09.04.2016 o 01:01, rageofhonor napisał:

> Czy w Krakowie jest coś takiego jak dentysta dla naszych mruczków? Mam
> wrażene że naszą kotkę boli jakiś ząb przy jedzeniu suchej karmy.
> Trzeba by to jakoś sprawdzić

Nie musisz szukać dentysty, bo weterynarz, przy zwykłej wizycie, jest w
stanie określić stan uzębienia zwierzaka. Idźcie więc do swojego weta, a
on na pewno powie, czy w pyszczku kocicy nie ma jakiegoś stanu zapalnego.

Gośka

--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta

rageofhonor

Użytkownik "Gośka" <gohagd_...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Nie musisz szukać dentysty, bo weterynarz, przy zwykłej wizycie, jest w
> stanie określić stan uzębienia zwierzaka. Idźcie więc do swojego weta, a
> on na pewno powie, czy w pyszczku kocicy nie ma jakiegoś stanu zapalnego.

A co jak jest jakiś ubytek, złamany ząb itp.?
Czy vet wyrwie zęba czy będzie go leczył?

Gośka

W dniu 11.04.2016 o 15:40, rageofhonor napisał:

> A co jak jest jakiś ubytek, złamany ząb itp.?
> Czy vet wyrwie zęba czy będzie go leczył?

U kotów zębów raczej się nie leczy, tylko usuwa. Jednak brak zębów
kotom w ogóle nie przeszkadza. Dziąsła twardnieją i nawet jedzenie
suchej karmy nie sprawia im żadnego kłopotu.
Miałam kocicę prawie bezzębną i świetnie sobie radziła z przegryzaniem
chrupek.
Jeżeli u Twojej kocicy problemem nie będzie zepsuty ząb, tylko kamień
nazębny, to weterynarz ten kamień na pewno usunie.

Przemek

> Miałam kocicę prawie bezzębną i świetnie sobie radziła z przegryzaniem
> chrupek.

Z tym przegryzaniem bym nie przesadzał, jak łapczywie jedzą chrupki to
czasem zwymiotują i wtedy widzę jakość gry... wróć, niegryzienia ;)
Przem

Gośka

W dniu 14.04.2016 o 16:52, Przemek napisał:

> Z tym przegryzaniem bym nie przesadzał, jak łapczywie jedzą chrupki to
> czasem zwymiotują i wtedy widzę jakość gry... wróć, niegryzienia ;)

Łakomczuchom nawet uzębienie rekina nie przeszkodzi w łapczywym
połykaniu. ;)
Bo kto bogatemu (w zęby) zabroni? :)

Przemek

> Łakomczuchom nawet uzębienie rekina nie przeszkodzi w łapczywym
> połykaniu. ;)

:)

> Bo kto bogatemu (w zęby) zabroni? :)

To niech po sobie sprzątajO! ;)
Przem

Gośka

W dniu 15.04.2016 o 19:40, Przemek napisał:

> To niech po sobie sprzątajO! ;)

Cwaniaczki nie wykształciły sobie kciuków i mają teraz wymówkę. ;)