Czy słodzona herbata może być szkodliwa dla kota?

rageofhonor

Wczoraj postawiłem na podłodze kubek z herbatą bo na biurku potrzebowałem
więcej miejsca. Po chwili przyszedł kot i zauważyłem że głowa była w środku.
Chyba pił herbatę. Zastanawiam się teraz czy nie może ona mu jakoś
zaszkodzić. Zawszę daję 2 łyżeczki cukru. Jak wiadomo cukier nie jest dobry
dla zębów a kot ich sobie nie myje itd

gocha

Cukier nie jest zdrowy dla kotów, ale taki jeden incydent na pewno
mu nie zaszkodził. :)

Pozdrowienia,

Gośka

--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta

Ikselka

Kot wie, co dobre :-))
Poza tym może kotu chodziło o herbatę (teina - narkotyk), nie o cukier -
jeden z moich kotów notorycznie wylizuje pozostawione kubki po kawie, nawet
niesłodzonej. Zlizuje też klej ze śladów po etykietach, także taśmę klejącą
wylizuje z lubością. Koty to w większości narkomani :-D
--

XL http://tiny.pl/gqpzr

Darka

W dniu 2015-06-11 o 12:57, rageofhonor pisze:
Nie,jezeli to byla jednorazowa sytuacja,to mu nie zaszkodzi.

Ikselka

Mój Mruczysław Chrobry notorycznie dobiera się do filiżanek po kawie -
kofeinista 3-)))