Kocica i kuweta.

ZEC

Witam!
Trafiła do nas na przechowanie młoda kotka. Prawdopodobnie po wakacjach
jednak ją weźmiemy na stałe, u jej pani są jeszcze dwa. Jest tylko mały
problem o ile oddaje mocz do kuwety to niestety kupa ląduje pod drzwiami
wejściowymi. Zastanawiamy się czy to nie jest problem ze żwirkiem? Jak
taką paskudę nauczyć żeby jednak do kuwety? Po za tym jest bardzo miłym
i wesołym kotkiem.
--
ZEC

Piotr

Użytkownik "ZEC" <z...@niedlaspamerow.pl> napisał w wiadomości
Czy nawet wtedy, gdy żwirek w kuwecie jest czysty (nie nasikany).
Czasem koty nie chcą robić czegoś do już "zabrudzonego" żwirku.
Spotkałem się kiedyś z przypadkiem kota, który sikał poza kuwetą,
jeśli w niej było zagrzebane i nie uprzątnięte (przez człowieka) jego
wcześniejsze g...o.

Jeśli to nie taki przypadek, spróbowałbym wrzucić to jej g..o do kuwety
i lekko zagrzebać żwirkiem. Może to będzie dla niej wskazówka,
że kuweta jest równie dobrym miejscem.
Koty w dziedzinie korzystania z kuwet miewają czasem dość dziwaczne
pomysły. Chociaż w 99,9% przypadków bardzo poprawnie z nich
korzystają.

RoMan Mandziejewicz

Hello ZEC,
Druga kuweta przed drzwiami wejściowymi (tymczasowo - dopóki kocica
nie załapie).

--
Best regards,
RoMan

Andrzej Lawa

W dniu 24.07.2015 o 21:26, ZEC pisze:
Pomijając to co inni napisali - może to być też nerwowo-stresowe i po
oswojeniu po paru dniach przejdzie.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

ZEC

W dniu 07/25/15 09:26, Piotr pisze:

> [...]
> Spotkałem się kiedyś z przypadkiem kota, który sikał poza kuwetą,
> jeśli w niej było zagrzebane i nie uprzątnięte (przez człowieka) jego

No i rozszyfrowaliśmy księżniczkę, faktycznie musi mieć czystą kuwetę.
Obecnie dzieli ją z drugim kotem. Regularne czyszczenie kuwety pomaga.

Miała być u nas tymczasowo, została na całe swoje kocie życie, przy
okazji dokwaterowaliśmy dla niej towarzystwo drugiego kota.

--
ZEC