Odstraszacz kotów

R0bby

Mar 6, 2016, 9:07:37 AM3/6/16
Cześć,

Lubię koty, ale szlag mnie trafia, jak robią sobie na moim ogrodzie
wychodek. A zdaje się, tak to u nich działa, że jak jeden nawali, to
drugi musi poprawić.

Jest jakiś skuteczny sposób żeby zniechęcić koty do wizyt u mnie?

Jak wiecie, apelowanie do właścicieli o pilnowanie swoich futrzaków, to
jak proszenie Talibów o tolerancje religijną ;)

Pozdr.
R.

Smok Eustachy

Mar 7, 2016, 5:54:06 PM3/7/16
W dniu 06.03.2016 o 15:07, R0bby pisze:
Kwasek cytrynowy

rs

Mar 8, 2016, 9:19:40 PM3/8/16
zraszacz z czujnikiem ruchu. <rs>

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

ZEC

Mar 10, 2016, 3:15:14 AM3/10/16
W dniu 03/09/16 03:19, rs pisze:

> zraszacz z czujnikiem ruchu. <rs>

A jak trafi na Tureckiego VANA? ;-)

--
ZEC

Piotr Ratyński

Mar 28, 2016, 3:11:59 PM3/28/16
A ogólnie to w czym problem, koty są bardzo czyste, wszystko ładnie zakopują i nie ma z tym żadnych problemów zapachowych, grządek tez raczej nie rozkopują...
Jedyny problem to znaczenie terenu przez samce, śmierdzi jak cholera i tak jak piszesz jeden przebija drugiego. Jednak to nie ma nic wspólnego z wypróżnianiem i wychodkiem. Pozbyć się strzykających kotów w zasadzie nie ma sposobu, bo dopóki jest jakiś zapach to ściąga inne z całej okolicy.

Jarosław Sokołowski

Mar 28, 2016, 3:21:22 PM3/28/16
Pan Piotr Ratyński napisał:

> Pozbyć się strzykających kotów w zasadzie nie ma sposobu,
> bo dopóki jest jakiś zapach to ściąga inne z całej okolicy.

Najlepiej to wszystko olać.

--
Jarek

Gośka

Apr 5, 2016, 10:24:06 AM4/5/16
W dniu 06.03.2016 o 15:07, R0bby napisał:

> [...]
> drugi musi poprawić.
>
> Jest jakiś skuteczny sposób żeby zniechęcić koty do wizyt u mnie?

Wypróbuj roślinkę Coleus canina. Jest ozdobna, więc pasuje do ogrodu, a
wydziela zapach zniechęcający psy i koty. Nawet komary (podobno).
Ludziom jej zapach jest obojętny, ale zwierzakom nie odpowiada. Zapach
wydziela się najintensywniej przy poruszeniu, więc posadź ją w kilku
najbardziej uczęszczanych miejscach.

Wiadomo, że mogą Ci się trafić kocie egzemplarze, które będą nieczułe na
ten zapach, ale warto spróbować.

Gośka

--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta