Guz na szyi u kota?

AZ

Przygarnalem prawie 4 lata temu 4,5 letnia kotke, teraz ma cos ok. 8
lat. Wczoraj wieczorem wymacalem u niej na szyi chyba guza, jest z
prawej strony chyba krtani (tego co drzy jak kot mruczy ;-)) i ma
powierzchnie czubka palca wskazujacego. Nie widac tego patrzac normalnie
na kota tylko da sie wyczuc ze po drugiej stronie mozna palec wlozyc a
po tej nie. Co to moze byc? Dzisiaj wieczorem zabieram kotke do
weterynarza ale moze jest tu ktos kto spotkal sie z podobnym
przypadkiem.

Dziekuje z gory za odpowiedzi.
Artur

Przemysław Gubernat

W dniu 2011-11-04 08:44, AZ pisze:
> [...]
> po tej nie. Co to moze byc? Dzisiaj wieczorem zabieram kotke do
> weterynarza ale moze jest tu ktos kto spotkal sie z podobnym

Guz albo kot jest za-chipowany.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Krzysztof

> Guz albo kot jest za-chipowany.

Jeśli kilka dni temu jeszcze tego nie było, to głosuję raczej za
powiększonym węzłem chłonnym, albo torbielą szyi. Ale ja się zawodowo
znam na człowiekach a nie na kotach.

--
Krzysztof

AZ

On 2011-11-04, Krzysztof <krzys...@poczta.onet.pl> wrote:

> Jeśli kilka dni temu jeszcze tego nie było, to głosuję raczej za
> powiększonym węzłem chłonnym, albo torbielą szyi. Ale ja się zawodowo
> znam na człowiekach a nie na kotach.

A nie za duze to na wezel chlonny? Nie jest to "kulka" tylko prawie
plaskie i nie jakos bardzo twarde, mieksze. Zobaczymy co wet powie.

--
Artur
ZZR 1200

Joanna Czaplińska

Użytkownik AZ napisał:
Hm, właśnie jak płaskie i niezbyt twarde to może byc węzeł chłonny. Ale
jak tylko córka lekarki jestem. Czekamy na werdykt weta, daj znać.

Joanna

AZ

On 4 Lis, 19:08, Joanna Czaplińska <joann...@op.pl> wrote:

> Hm, właśnie jak płaskie i niezbyt twarde to może byc węzeł chłonny. Ale
> jak tylko córka lekarki jestem. Czekamy na werdykt weta, daj znać.

Początkowa diagnoza jest nijaka, ponoć jest to wypełnione płynem i na
węzeł chłonny to nie wygląda (nie to miejsce). Jutro jestem umówiony u
specjalisty USG. Narazie kocie to nie przeszkadza, może delikatnie
ciężej oddychać. Mogli przekłuć dzisiaj ale jakby się okazało, że
trzeba wycinać to szkoda kota szprycować narkozą.

--
Artur
ZZR 1200

ania.s...@gmail.com