Nowe przygody Maru

1 view

Smok Eustachy

Nowe przygody Maru
https://youtu.be/FAXQfTDZ1l4

Gośka

W dniu 20.01.2021 o 21:44, Smok Eustachy napisał:

> Nowe przygody Maru
> https://youtu.be/FAXQfTDZ1l4

Fajnie, że podesłałeś ten link.
Filmiki z Maru są lepsze, niż niejeden film oskarowy.

Dziękuję i pozdrawiam,

Gośka

--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta

Smok Eustachy

W dniu 31.01.2021 o 20:55, Gośka pisze:

> Fajnie, że podesłałeś ten link.
> Filmiki z Maru są lepsze, niż niejeden film oskarowy.
>
> Dziękuję i pozdrawiam,

Spoczek,
A tu brygada Waltera % Santi
https://youtu.be/WTZ5gyymuo0

Gośka

W dniu 06.02.2021 o 01:02, Smok Eustachy napisał:

> A tu brygada Waltera % Santi
> https://youtu.be/WTZ5gyymuo0

Jednak cofam to, co poprzednio napisałam. To nie jest fajne, że
podsyłasz te linki, bo zamiast robić opłaty, oglądam filmiki o kotach. ;)

Ale i tak dziękuję. :)

A jak obecnie wygląda u Ciebie zakocenie?

Pozdrowienia,

Smok Eustachy

W dniu 09.02.2021 o 11:45, Gośka pisze:

> Jednak cofam to, co poprzednio napisałam. To nie jest fajne, że
> podsyłasz te linki, bo zamiast robić opłaty, oglądam filmiki o kotach. ;)
>
> Ale i tak dziękuję. :)
>
> A jak obecnie wygląda u Ciebie zakocenie?

2 kicie są. Pusia i Kropusia

Gośka

W dniu 09.02.2021 o 12:18, Smok Eustachy napisał:

> 2 kicie są. Pusia i Kropusia

:) Fajne imiona. Niech się dobrze chowają.

Smok Eustachy

Gośka

W dniu 12.02.2021 o 22:43, Smok Eustachy napisał:

> https://youtu.be/tt9JEkHXCMI

Lubię obserwować przyjaźnie międzygatunkowe.
Co prawda nie podoba mi się przebieranie zwierząt, ale bajka o Czerwonym
Kapturku na jednym z filmików, jest świetna.
Fajnie jest też pokazane, jak się powinno zapoznawać nowych domowników z
rezydentami.