Od kogo wynająć żagłowkę na jez. żarnowieckim?

scobowski

Hej.
Jakieś przystanie, wypożyczalnie na jez. żarnowieckim, z których można
wynająć z dnia na dzień żaglówkę?

scobowski

Kurwa.
Przepiękny akwen, lekko zagłębiony względem otaczającego terenu, ale
jednak - nadmorski.
Wieje ciągle, lekko zmiennie.
Objechałem całe pierdolone jezioro rowerem dwukrotnie;
W okolicznych 'przystaniach' - naliczyłem 4 maszty.
Pomorskie, to jednak jest trzeci świat.

J.F

Eee tam.
http://www.marinagdansk.pl/

Tylko poczekaj na drugie czy czwarte zdjecie glowne.

J.

scobowski

W dniu 31.08.2021 o 17:23, J.F pisze:
> Eee tam.
> http://www.marinagdansk.pl/
>
> Tylko poczekaj na drugie czy czwarte zdjecie glowne.
>
> J.

OK. To dalej świadczy o tym, że to trzeci świat w żeglarstwie. Dwa ładne
jachty złapane do potrzeb sesji.. Przecież tam się powinno _roić_ od
masztów.
Zobacz, prowincjonalny porcik, mocno po sezonie, choć nieco bardziej na
południe. (10 lat temu) https://i.ibb.co/qgp6cPV/DSCF7468.jpg