Dominikana...

jol...@gmail.com

Witam,

Czy ktos tutaj testowal Dominikane apropos wind/kitesurfingu?
Mozecie cos doradzic? Gdzie plywac, gdzie mieszkac, jak doleciec, jak sie poruszac czy jakie sa najlepsze terminy? :)
Moze macie jakies namiary hoteli/hosteli godne polecenia?

PaJacek

windm...@gmail.com

Kilka lat temu miałem okazję popływać na Dominikanie.
Polecam małą miejscowość Cabarete niedaleko Sosua.
Lokalizacja ta ma bardzo dobrą opinię jeśli chodzi o warunki pływania.
Szczerze mówiąc niewiele Ci doradzę bo tamtejszy wyjazd trafł mi się jak "ślepej kurze ziarno". Trafiłem na ciekawą ofertę last minute i za przysłowiowe grosze spędziłem 3 tygodnie w świetnym hotelu w Sosua skąd lokalnymi busikami dojeżdżałemdo Cabarete. Specyfiką tamtejszej lokalizacji jest termika, która w miarę regularnie aktywuje wiatr w zatoce. Z uwagi na atol w tej zatoce można pływać i freeride i wave. Cena za wypożyczenie sprzętu to srednio ok. 50 USD za dzień( jak to jest obecnie to nie wiem )
Byłem tam w na przełomie luty/marzec

windm...@gmail.com

Jako uzupełnienie odpowiedzi.

Cena za tzw. pakiet 7 dni pływania do wyboru z 14 kosztował mnie ok. 200 USD.
W zależności od pogody i zaplanowanych wycieczek można samemu decydować kiedy schodzimy na wodę.
Zajrzyj na stronę:
http://www.cabaretewindsurfing.com/

Polecam lokalny rum - coś wspaniałego.
Jednocześnie należy być ostrożnym w czasie nocnych eskapad na imprezy.
W naszej grupie był wypadek kiedy to dziewczyna postanowiła sama wracać z dyskoteki i niestety została pobita i ograbiona. W nocy poruszać się tylko w grupie !!!

jol...@gmail.com

Hej!

Dzieki za info... :) Rozumiem, ze zakwaterowanie miales zalatwione w pakiecie wyjazdowym.. Mieszkales gdzies blisko Cabarete? Jak z dojazdami kombinowales?

PaJacek