gdzie w Łebie na wave?

Qter

Czołem,

Gdzie teraz schodzi się w Łebie na falki - w sensie gdzie zostawić auto żeby było blisko do wody...

PZDR

Qter

zbro...@gmail.com

W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 09:29:03 UTC+2 użytkownik Qter napisał:
> Czołem,
>
> Gdzie teraz schodzi się w Łebie na falki - w sensie gdzie zostawić auto żeby było blisko do wody...

na lewo od portu, po prawej zbudowali podwodne, sztuczne betonowe "rafy"
http://www.kiteforum.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=70786

Ja juz od 2 sezonów na kite, na windsurfingu sporadycznie, na mniejszych zaglach, gdyz najwiekszy sie juz porwal, tak, ze nie da sie naprawic...

Z.