Jezioro Żarnowieckie

roberth

Witam
Czy to dobre miejsce do nauki?
Płytko tam, wiatr nie kręci itd?
Nie za wiele informacji w sieci na temat tej miejscówki.
Pozdrawiam
Robert

Michal Godlewski

W dniu 2010-06-13 20:02, roberth pisze:

> Witam
> Czy to dobre miejsce do nauki?
> Płytko tam, wiatr nie kręci itd?
> Nie za wiele informacji w sieci na temat tej miejscówki.
Czesc
Dobre mejsce do nauki.Warunki do plywania takie same jak na Zatoce
Puckiej,ale spokoj cisza i brak korkow oraz zero infrastruktury
windsurfingowej tzn zadnej szkolki windsurfingowej sklepu baru itp.
Najlepszy spot na polnoc od wsi Lubkowo.
Michal Godlewski

roberth

On 13 Cze, 20:45, Michal Godlewski <godl...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> windsurfingowej tzn zadnej szkolki windsurfingowej sklepu baru itp.
> Najlepszy spot na polnoc od wsi Lubkowo.

Też płytko jak na Helu?
Robert

Renke

W dniu 2010-06-13 22:17, roberth pisze:
> Te� p�ytko jak na Helu?

Ciekawi mnie ta alternatywa dla zatoki. W jakiej cz�ci jeziora
najlepiej p�ywa�, gdzie jest niewielka g��boko�� dla pocz�tkuj�cych. Jak
wygl�da por�wnanie wiatrowe do zatoki ?

Maciek

Michal Godlewski

W dniu 2010-06-14 09:14, Renke pisze:

> Ciekawi mnie ta alternatywa dla zatoki. W jakiej części jeziora
> najlepiej pływać, gdzie jest niewielka głębokość dla początkujących. Jak
> wygląda porównanie wiatrowe do zatoki ?
>
> Maciek

Czesc!
Najlepszy spot jest na polnoc od Lubkowa.Pomiedzy Lubkowem a wyplywem
Piasnicy u wylotu kanalu melioracyjnego(patrz Google Earth bardzo dobre
zdjecie satelitarne tej okolicy) Mozna dojechac samochodem od wylotu
Piasnicy (droga nr 213 na Slupsk)albo polna droga na plytach
betonowych. Jej poczatek 500m na polnoc od Lubkowa .Jest tam daleko
plytko (200-400m)jak na Helu (Zatoce).Dno piaszczyste i nie ma sieci
rybackich.
Uwaga:na wysokosci Lubkowa sporo kamieni (glazow)tuz pod powierzchnia
wody.Nalezy tam przeplywacc minimum 200 m od brzegu!!!!!!!!

Drugie dobre miejce 1 km na poludnie od Lubkowa.Jest tam parking platny
chyba 5 zl, laczka do taklowania toytoje i wypozyczalnia kajakow i
rowerow wodnych.Grunt do 100 od brzegu.

UWAGA!!!!!11
Jeszce bardziej na poludnie,tam gdzie miala byc elektrownia atomowa
brzeg jest umocniony pionowymi stalowym szalunkami na wysokosc 2m!Przy
silnym wietrze >5B z zachodu jak tam zniesie jest pewne pozegnanie ze
sprzetem a moze i z zyciem!

Wiatry takie jak na Zatoce.Czasami slabsze ,ale tez czasami
mocniejsze.Sprawdzone empirycznie!
Wiatry wschodnie off-shore kreca i mocno szarpia.Wtedy mozna sprobowac
startu od strony miejscowosci Brzyno na zachodnim brzegu.Niestety nie
znam tam dojazdu,ale widywalem tam samaochody ,wiec musi to byc mozliwe.

Jeszcze jedna wazna rzecz.Poziom wody rano jest nizszy do 60 cm!!
z powodu pracy elektrowni szczytowo-pompowej w poludniowej czesci jeziora.

W Lubkowie pojawilo sie ostatnio sporo miejsc noclegowych.
Michal Godlewski

marek

To rzeczywiscie "jak na zatoce", strach sie bac ;-))).

-marek

Renke

W dniu 2010-06-14 12:34, marek pisze:

> To rzeczywiscie "jak na zatoce", strach sie bac ;-))).

Dziękuję za opis. W tym roku spróbuję tam jeden dzień popływać.

Maciek

rajmun...@gmail.com

Witam,
A znacie może na miejscu jakieś szkoły windsurfingu?
Z góry dzięki za info.

Pozdr,
Rajmund

jadwiga...@gmail.com