Pokrowiec na deskę

AL

Mam w tym roku dalszy wyjazd ok 800km - zqbieramy własną deskę.
Do tej pory deskę woziłem na dachu bez pokrowca.
Zastanawiam się czy mam organizować pokrowiec czy nie przejmować
się i przywieźć deskę na dachu bez pokrowca.
Jak przewozicie się wasze deski na dalszą odległość?
--
AL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

@ndrzej

W dniu 2015-07-08 22:09, AL pisze:

> [...]
> się i przywieźć deskę na dachu bez pokrowca.
> Jak przewozicie się wasze deski na dalszą odległość?
W pokrowcu jednak lepiej, tasmy czasem na takim dystansie robie niezle
spustoszenie\
andrzej.l/gd

zbro...@gmail.com

W dniu środa, 8 lipca 2015 22:09:20 UTC+2 użytkownik AL napisał:
> [...]
> się i przywieźć deskę na dachu bez pokrowca.
> Jak przewozicie się wasze deski na dalszą odległość?

Jesli deska jest przypieta osobnymi pasami, a quiver obok to wszystko powinno byc ok, a nawet lepiej bo pokrowiec nie furkocze (chyba ze b. dobrze dopasowany)
Klopot moze byc, jesli chcesz polozyc QUIVER NA DESCE bez pokrowca i uzyc jednej pary pasow tak jak to sie robi zazwyczaj. Quiver wtedy bedzie sie slizgal po desce i trzeba uzyc wiekszej sily do napiecia pasow, a tego moga nie lubic burty deski - i peknac.
Co do spustoszenia od tasm na dlugim dystansie o czym pisze Andrzej to nie bardzo rozumiem, moze wtedy gdy wieziesz 2 deski jedna na drugiej - wtedy dluzsza czesc tasmy nie przylega do niczego i przy duzej predkosci wpada w wibracje i moze powycierac miejsca w desce.
W kazdym razie w moim przypadku jedymyn efektem od tasm na dlugim dystansie byly brudne slady, ktore zeszly pod wplywem Ludwika bedz Cif-a

800 km - gdzie jedziesz?

Z.

AL

zbro...@gmail.com Wrote in message:
Dzieli za wszystkie opinie.

Nie mam jeszcze konkretnego celu - jedynie urlop na drugą połowę
sierpnia.
Na desce teraz głównie syn. Ja jedynie 'dorywczo' ;) - a jak już
to mam orteze na kolanie (wypadek po nartach - wiązania juz cale,
we wrzesniu czeka mnie jeszcze operacja lekotki).

Co do wyjazdu mam dwa kierunki: 600km na Hel lub nieco ponad 800km
na Istrie.

zbro...@gmail.com

> Co do wyjazdu mam dwa kierunki: 600km na Hel lub nieco ponad 800km
> na Istrie.

To doloz jeszcze troche kilometrow i pojedz bardziej na poludnie - półwysep Peljesac. Poszukaj hasel: Peljesac, Orebic, Kuciste, camping Perna.
Tam masz znacznie wiecej wiatru o tej porze roku - wiatr termiczny. Na Istrii mozesz nie poplywac...

AL

zbro...@gmail.com Wrote in message:
Na Polijesac juz bylem i wiem, ze na wys.Orebica a Korcula nizle
mozna poplywac.
Jak wspomnialem, ze wzgledu na kontuzje ograniczam sie a syn sie
wprawia - dopiero 2gi sezon na desce.

Czy Hel w koncowce sierpnia to dobry pomysl?

AL

On 2015-07-08 22:09, AL wrote:

> [...]
> się i przywieźć deskę na dachu bez pokrowca.
> Jak przewozicie się wasze deski na dalszą odległość?

temat się sam rozwiązał.
Po licznych próbach dopasowania jakiegoś uniwersalnego pokrowca,
zamówiłem jednak pokrowiec 'szyty na miarę' w firmie BAGMAX.
Czarna góra, czerwone burty, spód srebrny.
Firma poszła na rękę i doszyła również dodatkowe uchwyty do przenoszenia
wg mojej sugestii. Kolory wg sugestii syna.
Firma okazała się bardzo elastyczna.

Wczoraj dotarł pokrowiec - pasuje idealnie (jakby dokładnie na mój model
deski szyty: kształt oraz wymiary - a liczyłem się, że może być
dopasowany i coś tam być nadwymiarowe).
Więc z czystym sumieniem polecam firmę BAGMAX.

Tak więc cały sprzęt mamy już w komplecie: guliwer na żagle i maszty i
bomy, pokrowiec na deskę + ich zawartości.

A w ostatni weekend przerobiłem wózek na torbę do sklepu na wózek do
transportu deski - więc i odległości dotransportowania dechy
samochód-plaża nie jest problemem :)

Pozostało więc czekać na wyjazd - miejscówka na plaży już zarezerwowana :)

$tipa

> Pozostało więc czekać na wyjazd - miejscówka na plaży już zarezerwowana :)

Znaczy - parawan rozstawiony ?

$tipa

AL

"$tipa" <stipa2...@wp.pl> Wrote in message: