Koranskie "kim-chi" - czyli klucz do smuklej i ksztaltnej figury oraz do braku nadwagi

janp...@gmail.com

Folklor ludowy Korei zna szokujaco efektywna potrawe odchudzajaca.
Nazywa sie ona "kim-chi". Dzieki niej niemal 50 milionow Koreanczykow
posiada szczuple i smukle figury jak gwiazdy filmowe. Jesli zas w owej
Korei Poludniowej spotka sie kogos otylego, po zbadaniu zawsze okazuje
sie ze jest on albo turysta albo emigrantem - stad nie stosuje owej
cudownej potrway koreanskiej. A w Korei Poludniowej jest jedzenia cale
zatrzesienia - i to lepszej jakosci (i zapewne tansze w stosunku do
wysokosci miejscowych zarobkow) niz w Polsce.

"Kim-chi" smakuje nieco podobnie jak nasza kiszona kapusta, tyle ze
jest troche bardziej pieprzna. Wystarczy
zjadac tylko okolo 50 do 100 gram owej surowej kim-chi jako dodatek do
kazdego obiadu, a natychmiast zaczyna sie tracic wage bez wzgledu na
to co i ile sie je na ow obiad. Powodem jest niezwykla "inteligentna
energia" zawarta w owej "kim-chi", ktora na Delekim Wschodzie nazywaja
energia "chi". To owa energia czyni cuda - w tym przypadku z nasza
waga.

Inteligentna energia "chi" (jej nazwe "chi" czyta sie jak polskie
"czi") oraz jej cudowne dzialanie na ludzki jest doskonale znana na
swiecie. Jesli ktos chce cos o niej sobie poczytac, to niezaleznie od
moich stron internetowych, wiele na jej temat mozna znalezc w
wyszukiwarkach piszac po prostu jej nazwe "chi". To wlasnie ta sama
energia np. pozwala adeptom "kung-fu" rozbijac w proch stalowe sztaby
(zwykle rozbijaja oni sztaby swoimi glowami). To ona udrawia w
przypadkach Wschodnich Medycyn Ludowych. To ona tez prowadzi do
doskonalego balansu ducha i ciala w przypadku poznania metod
sterowania jej przeplywem za pomoca akupunktury lub tzw. "martial
arts".

Ja zaczalem jesc "kim-chi" poczawszy od 1 marca tego roku, zas przez 6
miesiecy odkad ja zjadam stracilem 9 kilo nadwagi. Za jakies wiec 4
nastepne miesiace tego jedzenia powroce do swojej normalnej wagi. A
wszystko to bez potrzeby stosowania jakiejkolwiek diety (tj. to co
jadlem przedtem, jem i teraz), ani bez zmiany mojego trybu zycia (tj.
tak jak przedtem bylem "komputerowym nerdem" unikajacym sal
gimnastycznych i sportow, tak nim jestem i obecnie).

Ja ochotniczo wysylam kazdemu (za darmo) recepture jak przygotowac dla
siebie owa koreanska kim-chi - pod warunkiem jednak ze ow ktos odpowie
mi na trzy proste pytania wyszczegolnione na mojej stronie
internetowej "korea_pl.htm". Jak mi donosza ci co recepture ta juz
otrzymali, w Polsce daje sie zakupic wszystkie potrzebne skladniki kim-
chi (najbardziej podstawowe z nich obejmuja kapuste i pieprzna papryke
popularnie zwana "chili"). Oto adresy pod ktorymi strona
"korea_pl.htm" powinna dac sie poczytac, zas zdjecia skladnikow kim-
chi ogladnac wzrokowo:

http://bandits.netfast.org/korea_pl.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/korea_pl.htm
http://energy.atspace.org/korea_pl.htm
http://evil.php0h.com/korea_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/korea_pl.htm
http://evolution.prohosts.org/korea_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/korea_pl.htm
http://god.anfor.net/korea_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/korea_pl.htm
http://gravity.my-place.us/korea_pl.htm
http://healing.happyhost.org/korea_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/korea_pl.htm
http://karma.phpnet.us/korea_pl.htm
http://nirvana.phpnet.us/korea_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/korea_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/korea_pl.htm
http://rubik.php0h.com/korea_pl.htm
http://tapanui.ifastnet.com/korea_pl.htm
http://wroclaw.s4u.org/korea_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/korea_pl.htm

Z totaliztycznymi pozdrowieniami, Jan Pajak (Prof. dr inz.)