Jak przedłużyć paszport?

|<onrad

witam

Trywialne pytanie, ale wole zapytac zeby kilka razy nie chodzic,
zwlaszcza ze w urzedzie paszportowym bylem ostatni raz 10 lat temu :)

- czy zdjecia trzeba miec od razu ze soba? ile?
- ile koszuje?
- ile sie czeka?
- na ile czasu bedzie przedluzony? znow 10 lat, czy cos sie zmienilo?
- stary paszport: czytalem ze ucinają róg i mozna go sobie zatrzymac. To
normalna praktyka, czy trzeba poprosic lub nawet jakos zadzialac
silniej? Z niektorych krajow jako pamiatke mam tylko pieczątkę :)
- ktos moze ostatnio byl i wie czy są duze kolejki? Kraje UE juz
odpadaja wiec mam nadzieje ze mniej ludzi sie teraz w ogonek ustawia

--
body {
name: '|<oñrad Karpieszu>|';

DJ

> - stary paszport: czytalem ze ucinają róg i mozna go sobie zatrzymac. To
> normalna praktyka, czy trzeba poprosic lub nawet jakos zadzialac
> silniej? Z niektorych krajow jako pamiatke mam tylko pieczątkę :)

Uważaj jak masz ważną wize np. do USA żeby nie przedziurawili Ci tej
strony. Możesz wtedy jechać z dwoma paszportami i to uznawają
(przynajmniej kiedyś uznawali)

Deni

Użytkownik "|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> napisał w wiadomości

> - czy zdjecia trzeba miec od razu ze soba? ile?

Trzeba. Nie pamietam ile, ale u fotografa Ci powiedza i dowiedz sie gdzie w
Twoim miescie jest fotograf, ktorego zdjecia zawsze przyjmuja. We Wroclawiu
odrzucaja 3/4 zdjec.

> - ile koszuje?

140 zł.

> - ile sie czeka?

Miesiąc, ale na stronie ministerstwa można monitorować wyrabianie wlasnego
paszportu.

> - na ile czasu bedzie przedluzony? znow 10 lat, czy cos sie zmienilo?

Nie przedluzony, tylko zupelnie nowy. Na 10 lat.

> - stary paszport: czytalem ze ucinają róg i mozna go sobie zatrzymac. To
> normalna praktyka, czy trzeba poprosic lub nawet jakos zadzialac
> silniej? Z niektorych krajow jako pamiatke mam tylko pieczątkę :)

Jesli Twoj stary paszport stracil waznosc to nawet nie musisz go miec ze
soba.
Jesli jest wazny, ale np. zniszczony to poprosza Cie o niego, ale nie wiem
co z nim zrobia.

> - ktos moze ostatnio byl i wie czy są duze kolejki?

Zalezy w jakim miescie :-)

Pozdrawiam
Deni

Hankiel

> Zalezy w jakim miescie :-)

Wczoraj _ Poznan _godziny popoludniowe - kolega mial 65 numerek, okolo 1
godziny czekania

lbt...@gmail.com

Witam,
Trzeba mieć przy sobie zdjęcia, stary paszport dziurawią dziurkaczem,
jest to normalne.
Wszystkie potrzebne informacje możesz znaleźć na :
http://www.przezswiat.pl/artykul,1,Nowy_paszport_-_informacje
pozdrowienia, Bartek

ania...@gmail.com