Wielki Kanion Kolorado

Bab...@gmail.com

Zwiedzenie Wielkiego Kanionu Kolorado (Grand Canyon Colorado) to
wspaniałe przeżycie. Ponad półtorej kilometrowej głębokości
kanion jest warty każdego wysiłku. Przejście z jednego brzegu na
drugi zajeło nam 3 dni. Przejechanie tego samochodem to 216 mil (ok
345 km) oczywiście mam na myśli najkrótszą drogę. Na dół można
się dostać na kilka sposobów. Na piechotę, helikopterem (wycieczki
obejmujące 10 min pobyt na dnie - jednakże nad centralnym kanionem
jest zakaz lotów a helikoptery lądują gdzieś po bokach), oraz
mułem. My wybraliśmy tę pierwszą opcję. Zapraszam do galerii
zdjęć

http://www.korczynski.net/galeria/galeria.php?ID=23&poz=1

Pozdrawiam,

Babcik

Paul Palmer

Kanion Kolorado jest wspaniały! Miałem okazję odwiedzić go aż cztery razy i wciąż chcę tam wracać. Najciekawsze są różne pory roku. Zimą jest przepięknie i groźnie, jesień jest kolorowa a wiosna i lato pełne rozkrzyczanych wycieczek turystów.
Przy okazji polecam - przyda się wszystkim początkującym krótki przewodnik po najciekawszych atrakcjach Kanionu Kolorado

https://www.interameryka.com/2013/11/kanion-kolorado/

Pozdrawiam
Paweł
:)

Consecter

Am 11.03.22 um 01:41 schrieb Paul Palmer:
tez polecam tinyurl.com/4xmacdbr

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16