[Pyt] Gdzie w Poznaniu dostać / kupić torby na kosmetyki do samolotu?

Michał Kwiatoń

Witajcie!
Pytanie jak w temacie - ostatnio uzywałem takiej torby (1 litr, na
wszelkie płyny, kosmetyki itp - wiecie oczywiście o co chodzi) - ale
dostałem ją gratis bodaj na Heathrow. No cóż, jak to plastik, podarła się.
Zatem - gdzie takie cudo można dostać lub kupić w Poznaniu? Ma ktoś
jakąś praktykę? Lecę za ponad 2 tygodnie, więc nie musicie się mega
spieszyć z odp:)

Michał

małgorzata

> Pytanie jak w temacie - ostatnio uzywa�em takiej torby (1 litr, na

je�li jeste� z DC to moge Ci da� ze dwie

jk

konieczko

W dniu 2010-11-20 19:34, Michał Kwiatoń pisze:
To sie pedalka nazywa i w kazdym sklepie a kosmetykami to maja.
Tak swoja droga to jakie ty plyny zabierasz do tej torebki? Lewatywe
sobie robisz w samolocie?

bociusiek

Witaj, jeśli chodzi Ci o plastikowe torby z żyłką do wielokrotnego
zamykania, to kupowałam je ostatnio w supermarkecie (konkretnie w
realu, ale np. w Tesco też są) - Jan Niezbędny oferuje zarówno
litrowe, jak i cały zestaw - od zupełnie malutkich do bodaj 5l.
Poszukaj na półkach obok folii aluminiowych i innych worków na śmieci/
śniadanie.
Pozdro

Pr0NET

On 20 Lis, 19:34, Michał Kwiatoń <kwiaton84_u...@wp.pl> wrote:

Na każdym lotnisku gdzie te przepisy obowiązują dostaniesz ją gratis i
lepiej brać od nich, wystarczy podejść do punktu informacyjnego.
Chociaż mam wątpliwości, czy te ich torebki mają 1 l pojemności.
Zresztą kto bierze tyle kosmetyków.

Pr0NET

Nie wpadłeś na to że niektórzy podróżują bez bagażu rejestrowanego a
nie mają ochoty kupować wszystkich kosmetyków na miejscu, nie mówiąc
że w przerwie pomiędzy lotami trzeba się jakoś ogarnąć.

Inead

"Michał Kwiatoń" <kwiaton...@wp.pl> wrote in message

> [...]
> wszelkie płyny, kosmetyki itp - wiecie oczywiście o co chodzi) - ale
> dostałem ją gratis bodaj na Heathrow. No cóż, jak to plastik, podarła się.

Patrz, w Łodzi na lotnisku też dają za darmo. A daleko im do Hitroł.

Bartek

On 20 Lis, 19:34, Michał Kwiatoń <kwiaton84_u...@wp.pl> wrote:

Pytam poważnie... na prawdę używacie takich torebek? Niby wiem, że
takie sa przepisy, ale jakoś nigdy się do nich nie stosowałem i nikt
tego ode mnie nie wymagał. Kosmetyki zazwyczaj mam poupychane w
plecak, tyle że w pojemnikach odpowiedniej wielkkości...
Pozdrowienia
--
Bartek
www.przezswiat.pl/konkurs Konkurs na relację z podróży!

Pr0NET

Jasne, widziałem jak ludzie musieli cały plecak wypakować w
poszukiwaniu szamponu, później tylko wstyd i zdenerwowanie :).
Dodatkowo na niektórych lotniskach torebkę wyjmuje się z bagażu i
wrzuca do skrzyni żeby ochrono mogła rzucić okiem.

Michal Riro

Makijaż zawsze trzymam w podręcznej półce, a jeśli trzeba go zabrać ze sobą, zawsze mam małą torebkę, w której zmieści się wszystko, co potrzebne. Kosmetyki jak dla mnie powinny być naturalne. Salon kosmetyczny, do którego się udałam używał kiepskich kosmetyków, a w jakim salonie kosmetycznym wiesz, że na pewno używają najwyższej jakości.

Howard Stark

Do salonu kosmetycznego chodzę raz w miesiącu i staram się za każdym razem zmieniać mistrza i salon kosmetyczny, chcę porównać salony, żeby wiedzieć, który jest najlepszy. Ostatnio byłem na stronie https://p-de-p.pl, uznałem, że jest dobra i byłem z niej zadowolony, mam nadzieję, że Ci się spodoba, ale mogę dać Ci jeszcze kilka wskazówek. Czy ktoś słyszał o tym salonie?