Piotr Strzezysz wciaz jedzie

no_e...@invalid.invalid

… tzn jechal.

https://youtube.com/@piotr2
Po US&A. Kolejny raz zreszta. Nie obylo sie bez przygod. Kolejny raz,
zreszta.

--
Titus Atomicus

Jacek G.

W dniu 2022-12-08 o 20:15, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
> … tzn jechal.
>
> https://youtube.com/@piotr2
> Po US&A. Kolejny raz zreszta. Nie obylo sie bez przygod. Kolejny raz,
> zreszta.

Dzięki za przypomnienie o Piotrze. Kiedyś przeczytałem jego książkę
"Campa w sakwach" i byłem na prelekcji w jednym z katowickich klubów.
Ale od tego czasu jakoś zapomniałem o nim. A jak widać nadal robi wiele
ciekawych rzeczy. Zamówiłem kolejną jego książkę i oglądam kolejne filmiki.
--
Jacek G.

no_e...@invalid.invalid

Jacek G. <jgi...@wp.pl> wrote:
> Kiedyś przeczytałem jego książkę
> "Campa w sakwach" i byłem na prelekcji w jednym z katowickich klubów.
> Ale od tego czasu jakoś zapomniałem o nim.

No, od czasu Campy Piotr wydal ze 4 nowe ksiazki.

No i nawet film o nim nakrecono:
https://onthebike.pl/film-nie-dojechac-nigdy/

--
Titus Atomicus