Wróciłem z Rzymu

przem...@gmail.com

Chciałbym podzielić się informacjami na temat mojego styczniowego
pobytu w Rzymie. Może ktoś skorzysta.

Pogoda piękna, ciepło, zielone drzewa, niewielkie opady deszczu,
przyjemne powietrze. Niewiele turystów, ale pusto też nie jest. Tanio
można polecieć liniami WizzAir. Można wykupić tanie bilety z
kilkudniowym pobytem w Rzymie. Ja za bilet w dwie strony zapłaciłem
258 zł. Nocleg miałem w Domu Pielgrzyma na Via Cassia 1200. Cena
noclegu 25 euro w pokoju jednosobowym z umywalką, dodatkowo wykupiłem
śniadanie w cenie 3 euro (polecam). Wiem, że można spać w Rzymie w
hostelu za 10 euro.
Po mieście poruszałem się głównie pieszo, dojeżdzając do wybranych
punktów pociągiem lub metrem. Bilet komunikacji miejskiej na 3 dni
kosztuje 11 euro. Rzym to piękne miasto, dla mnie to była przede
wszystkim pielgrzymka, w 3 dni intensywnego zwiedzania nie zdążyłem
wszystkiego zobaczyć. Bardzo mi się podobało. Muszę tam wrócić kiedyś.
Polecam wszystkim na te chłodne dni.

UGI

A konkretnie jaka średnia temperatura w czasie dnia i w nocy w tym właśnie
okresie?

Valentino McRoy

<przem...@gmail.com> wrote in message

[...]

Hej
Moglbys rozwinąć? Gdzie to jest? Masz jakieś namiary. Będę niedługo leciał z
dwójką znajomych więc szukamy czegoś 3-osobowego.

Michal

UGI pisze:

> A konkretnie jaka średnia temperatura w czasie dnia i w nocy w tym właśnie
> okresie?

Bylem wczoraj przez 1 dobę w Rzymie i temperatura wygląda tak:
chłodna noc - ok. 5 stopni
w słoneczny dzień, gdy słońce grzeje jest nawet 15-16 stopni, ale jak
tylko zajdzie robi się chłodno. Podejrzewam, że w pochmurne dni jest
zimniej.
Generalnie dobra pora, jeśli chcesz pozwiedzać, jest trochę mniej
turystów, choć mnie zaskoczyła wyjątkowa spora ilość wycieczek azjatyckich.
Przez 3 lata nie byłem w Rzymie i mam wrażenie, że ceny trochę wzrosły,
a miasto jest zdecydowanie brudniejsze.

Pozdrawiam,
Michal

bohateur

przem...@gmail.com pisze:

> Chciałbym podzielić się informacjami na temat mojego styczniowego
> pobytu w Rzymie. Może ktoś skorzysta.

Ja poleciałem w styczniu także Wizzairem z Gdańska. Za bilet w dwie
strony 150 zł. Jechałem większą grupą osób i spałem w hotelu Corallo
który wszystkim polecam. Bardzo dobre położenie ok 500 metrów od
Termini, 3km od Fontany Di Trevi piechotą. Pokoj 2 osobowy z łazienką i
tv na 3 noce kosztował 150 euro czyli na osobe za noc wyszło 25 euro (ze
śniadaniem) (rezerowalem przez booking.com) Warunki w hoteliku super.
Temperatura w dzień w słońcu ok 15 stopni potwierdzam. Jak zajdzie
słońce mocno chłodniej ale i tak spacerowo.

pozdrawiam

noy

Witam
Dzieki bardzo własnie kupiłem dwa bilety
na 19-24 lutego
650 za dwie osoby
pozdrawiam
Jacek

http://www.jacek.czarnydunajec.pl

przem...@gmail.com

On 31 Sty, 23:44, "Valentino McRoy" <s...@sfd.pl> wrote:

> Moglbys rozwinąć? Gdzie to jest? Masz jakieś namiary. Będę niedługo leciał z
> dwójką znajomych więc szukamy czegoś 3-osobowego.

Dom Polski im. Jana Pawła II (Rzym)
Via Cassia 1200
00189 Roma (Italia)

tel.: +39/0630310398 ; +39/0630365181
fax: +39/ 0630310446
e-mail: jp...@nettuno.it
www: http://www.jp2f.opoka.org.pl

Dyrektor: Ks. Prałat Mieczysław Niepsuj
Biuro rezerwacji czynne: 09:30-13:15 i 16:30-18:30

Natomiast jeśli chodzi o hostele to wiem, że np. www.wizzair.com
posiada także rezerwację hosteli.

noy

Przeczytałem ten wątek
kupiłem bilety
i już jestem z powrotem (-;

W Rzymie fajnie
pogoda super w w nocy zimno w pokojach z pojedynczymi szybami i malutkimi
kaloryferami.
Generalnie super, ale juz sie chba za stary robie na hostele
szczególnie, że za za pare euro wiecej można mieć spoko hotel.

http://www.jacek.czarnydunajec.pl/galeria/rzym/

pozdr
JP

dorot...@gmail.com