Prośba - EPG w TV5

J.R.

Może jednak ktoś pomoże?

Na astrze 19.2 są dwa programy francuskie o nazwie TV5 monde.
Jeden ma podtytuł "Europe", drugi "France Belgique Suisse Monaco"
Pierwszy z nich ma porządne EPG, które pokazuje wszystkie pozycje na
kilka dni naprzód, drugi ma EPG opisujące tylko program bieżący i następny.
Znaczy - tak jest na moim odbiorniku.

Czy u was też tak jest, czy to problem softu mojego odbiornika?

--
J.R.

Kamil

Użytkownik "J.R." napisał:

> Czy u was też tak jest, czy to problem softu mojego odbiornika?

Na 99% to nadawca olewa EPG. Np. w polskiej wersji Tele 5 na Hotbirdzie EPG
jest najczęściej od czapy, czyli bez sensu. Czasami jest dobrze. Napisałem
do nich, odpowiedzieli, że maja trudności techniczne ble, ble...

pzdr

J.R.

W dniu 2022-06-14 o 12:08, Kamil pisze:
Ten sam nadawca, dwa programy o tej samej nazwie, jeden ma EPG w
porządku, drugi nie...

--
J.R.