Milionerzy i ... Austria.

T.F.

6

Ja podobal sie Wam
wczorajszy motyw z odpowiedzia na pytanie za 64.000 PLN.
Niby wszystko w porzadku, ale troszke niesmaczne :-//

--
T.F.
<<< ride SAFE not SLOW >>>

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl

Tomasz Wątorowski

:Ja podobal sie Wam

:wczorajszy motyw z odpowiedzia na pytanie za 64.000 PLN.
:Niby wszystko w porzadku, ale troszke niesmaczne :-//
Chodzi Ci o to, ze synowie sprawdzili w encyklopedii??? Przeciez wg mnie to
jest logiczne przy tym 'kole ratunkowym'
T.

Tomasz...@wor.tvp.com.pl

> Ja podobal sie Wam
> wczorajszy motyw z odpowiedzia na pytanie za 64.000 PLN.
> Niby wszystko w porzadku, ale troszke niesmaczne :-//

A o co chodzilo, bo nie ogladam tej beznadziei (wole "Miliard w Rozumie").

Tom.

--
Bramka www<>news i email<>news - http://www.newsgate.pl

* piotr'ek *

> A o co chodzilo, bo nie ogladam tej beznadziei (wole "Miliard w Rozumie").

A co pytania inne? Moze inne prowadzenie, i nagroda troche wieksza -
miliard?!?!? - he... he..., No ale coz, jedni nie trawia H.Urbanskiego, inni
Weissa (szczegolnie po reklamach emerytalnych).

--
@mirał Piotr'ek Nowakowski
Gu-beer-nator Volnej Republiki Olkusz

Mikolaj

> A co pytania inne? Moze inne prowadzenie, i nagroda troche wieksza -
> miliard?!?!? - he... he..., No ale coz, jedni nie trawia H.Urbanskiego, inni
> Weissa (szczegolnie po reklamach emerytalnych).

Nie wiem o co chodzilo koledze ktory nazwal tak tarfnie wyżej wymieniony
teleturniej ale moge powiedziec dlaczego moim zdaniem jest on beznadziejny.
Wybieraja osoby przecietnie inteligentne po to aby kazdy z telewidzow mogl sie
slinic:
"O Boze przeciez ja tez bym mogl tam siedziec, gdyby mi tylko dali szanse to ta
kasa bylaby moja"
A jesli przypadkowo selekcja zawiedzie i okaze sie ze ktos odpowie na za duzo
pytan - to wtedy dowala mu sie na poziomie akceptowalnym jeszcze dla kieszeni
pana Waltera jedno trudno pytanie i czesc.

Mikolaj

* piotr'ek *

> [...]
kieszeni
> pana Waltera jedno trudno pytanie i czesc.

Wiesz, ile to jest 1000000 PLN.
Przedstawie Ci to bardziej obrazowo - zarabiasz np.1000PLN, co nie jest
zarobkiem, ani malym, ani szokujaco duzym. Daje Ci to 1000 pensji. Na ten
1000 pensji musialbys pracowac prawie 6 lat. Taka forsa do zdobycia nie jest
latwia i niestety bez wzgledu na teleturniej nie bedzie. Normalna rzecza
jest, ze im stawka wieksza, tym pytania trudniejsze.

Mikolaj

* piotr'ek * napisał(a):

> [...]
> latwia i niestety bez wzgledu na teleturniej nie bedzie. Normalna rzecza
> jest, ze im stawka wieksza, tym pytania trudniejsze.

Co nie zmienia postaci rzeczy, ze telturniej w przeciwienstwie do Miliardu w
rozumie" jest populuistyczny, a nie wiedzowy.
Ludzie nie ogladaja go z powodu emocji, czy checi poglebienia wiedzy tylko po to
by sobie pomarzyc ze to oni siedza na miejscu uczestnikow bo pytania sa proste i
nawet srednio rozgarniety absolwent podstawowki zna na nie odpowiedzi. To co ty
mowisz na temat wysokosci nagrody tylko potwierdza moja teorie wygrane jest
niewyobrazalnie duza i nie sadze zeby byla realna. TVN musialaby znalezcnie wiem
ilu sponsorow.

A tak przy okazji to program ten ma w zasadzie jeden cel. Nabic TVN pieniadze z
Audiotele. I trzeba przyznac ze TVN jest w tej dziedzinie mistrzem. Czy ktos
przegladal ich telegazete
a moze ktos z was pogral juz w weza przez audiotele :-)

Buki

* piotr'ek * napisał(a) w wiadomości:
<7YDO3.9944$Tk.2...@news.tpnet.pl>...
<...>

>Przedstawie Ci to bardziej obrazowo - zarabiasz np.1000PLN, co nie jest
>zarobkiem, ani malym, ani szokujaco duzym. Daje Ci to 1000 pensji. Na ten
>1000 pensji musialbys pracowac prawie 6 lat.
Przy takich zarobkach, to raczej niecałe 84 lata chciałeś powiedzieć...

Pozdrawiam
- Buki

TCha

Moze ktos jednak napisze o co chodzilo.

Tomek

Krzysiolek

On Mon, 18 Oct 1999 14:26:33 +0200, Mikolaj <ile...@wsb.poznan.pl>
wrote:

Coś mi się wydaje że się czepiasz.

>Co nie zmienia postaci rzeczy, ze telturniej w przeciwienstwie do Miliardu w
>rozumie" jest populuistyczny, a nie wiedzowy.

Porównaj sobie go lepiej do Wielkiej Gry która dla każdego jest chyba
klasyką. Oglądając WG możesz się (i owszem) dowiedzieć wielu rzeczy,
ale przyznaj się z ręką na sercu - ile razy znałeś prawidłową
odpowiedź? Wcale? Nic dziwnego - w końcu pytania są tak
specjalistyczne i z tak wąskiego tematu że tylko specjaliści i
pasjonaci wiedzą o co chodzi. Reszta ludzi wcale nie wie o co biega i
co najwyżej może powiedzieć "ale obkuty!".

> [...]
>nawet srednio rozgarniety absolwent podstawowki zna na nie odpowiedzi.

Przynajmniej wzbudza emocje większe niż w/w WG. Tu możesz się
denerwować bo znasz większość odpowiedzi i możesz powiedzieć
"ale tuman, tego nie wiedzieć - przecież to oczywiste!".
Pytania zaczynają się faktycznie od smiesznych, ale powyżej 10-go
zaczynają się schody.

>A tak przy okazji to program ten ma w zasadzie jeden cel. Nabic TVN pieniadze z
>Audiotele. I trzeba przyznac ze TVN jest w tej dziedzinie mistrzem.

Jak w każdej telewizji komercyjnej, program robi się po to żeby
przyciągnąć widzów, a widzów przelicza się na cenę reklamy w czasie
tego programu. Nie odkryłeś więc ameryki twierdząc że TVN robi coś dla
pieniędzy.

Krzysiołek

-------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
krzysiołe...@bci.pl
Wywal polskie literki z adresu!
-------------- Moje poglądy są mi dialektycznie obce -------

DJ Art

Użytkownik Krzysiolek <krzysiołe...@Krzysio.Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:380b25cb...@news.rmf.pl...

> [...]
> pasjonaci wiedzą o co chodzi. Reszta ludzi wcale nie wie o co biega i
> co najwyżej może powiedzieć "ale obkuty!".

A może lepiej porównać z teleturniejem "1 z 10" - nie tak specjalistyczny ale wymaga szerokiego zakresu wiedzy czasami banalne pytania a czasami calkiem trudne.
No tylko stawka moze "troche" mniejsza ;)))

--
DJ Art
dj...@polbox.com

KAMIKAZE

> [...]
>calkiem trudne.
>No tylko stawka moze "troche" mniejsza ;)))

"1 z 10" to program niemal czysto edukacyjny. W "milionerach" uszaty
wzdycha, przekonuje "tworzy napiecie".
Pytania sa latwiejsze niz w "1 z 10", do tego test wyboru i prawie
nieograniczony czas na odpowiedz.
Stopien trudnosci gwaltownie wzrasta gdy grajacy odpowiedzial juz na 10
pytan. ( i trzeba szykowac miliard).
Spodziewam sie ze milard "padnie" gdy ogladalnosc programu zacznie spadac.
I bedzie tylko jeden (reklamy w TVN chyba nie sa tak cenne, a z audiotele
tez sie zbyt duzo nie wycisnie)

KAMIKAZE

--
DJ Art
dj...@polbox.com

Nemrod

(Krzysiolek) wrote:

> [...]
>"ale tuman, tego nie wiedzieć - przecież to oczywiste!".
>Pytania zaczynają się faktycznie od smiesznych, ale powyżej 10-go

Ja tam wole 1 z 10. Tam pytania sa najrozniejsze, a w sumie poziom
jest na wys. szkoly sredniej. Mozna sie "zidentyfikowac" (bo np, juz z
WG troche trudno). No i prowadzenie IMHO najlepsze z wszystkich
programow.

A w Milionerach to jest przegietka calkowita. Nie dosc, ze atmosfere
to robia jak w Archiwum X (albo co gorsza w "Strefie 11"... to dopiero
kaczan!), to jeszcze pytania zamiast byc jakos sensownie trudne, to sa
irracjonalne typu: "jaka powierzchnie Niemiec zajmuja pola uprawne"
To bylo chyba pytanie za 32 tys. To ja chce zonbaczyc pytanie za
milion ("Jaka jest wysokosc kwartalnych opadow w łokciach, w
poludniowej czesci wysp Triombrandzkich"...)

Poza tym, nie wiecie czy juz graja "normalni" uczestnicy? Czy dalej
podstawieni (tzn. oplaceni za sam fakt wystapienia, bez wzgledu na
wygrana) ludzie?

Pozdro!

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
www.nemrod.3d.pl
nem...@grafik.3d.pl
(grafika, animacja)

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk

On Mon, 18 Oct 1999 10:32:27 GMT, "* piotr'ek *"
<piotrnBI...@poczta.fm> wrote:
>A co pytania inne?

Ja także nie oglądałem a i tak wkońcu nie wiem o co chodzi, może ktoś
wkońcu opowie o co chodzi?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grze...@satan.pl.eu.org.com http://hack.zone.to/

PK

TCha

> Moze ktos jednak napisze o co chodzilo.
> Tomek

Już ktoś pisał ale:
gość przy pytaniu za 64.000 był pytany o to z ilu krajów związkowych składa
się Austria.
Skorzystał, bo mógł, z telefonu do przyjaciela. Przyjacielem był syn
siedzący przy encyklopedii multimedialnej i podpowiedział trafnie tatusiowi.
I o co krzyk? Już ktoś napisał, że to własnie taki sens tego koła.
P.

* piotr'ek *

Ja także nie oglądałem a i tak wkońcu nie wiem o co chodzi, może ktoś
wkońcu opowie o co chodzi?

Mowie: Pytanie za 100PLN - ile jest 2+2 i 4 mozliwe odpowiedzi. Potem (od
1000PLN) stawka sie podwaja: 1000, 2000, 4000, 8000, 16000, 32000, 64000
itp, az do 1 mln PLN (dla tych niekumatych: 10 mld "starych" zł). Pierwsze
pytania sa banalne, ale za 32000 czy 64000 PLN sa juz trudnie, a dodatkowo
scenografie programu robi muzyka i swiatla - tajemniczo-grobowe.

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk

On Tue, 19 Oct 1999 06:02:04 GMT, "* piotr'ek *"
<piotrnBI...@poczta.fm> wrote:

> [...]
>pytania sa banalne, ale za 32000 czy 64000 PLN sa juz trudnie, a dodatkowo
>scenografie programu robi muzyka i swiatla - tajemniczo-grobowe.

Ach nie chodziło mi o cały teleturniej bo ten oglądałem raz i więcej nie
zamierzam (nie podoba mi się styl prowadzącego), chodzi mi o tę aferę
(przeczytaj pierwszy post z wątku).

PS. Nadal nie wiem choć to już trzeci post z pytaniem o co chodzi.

On Tue, 19 Oct 1999 07:40:22 +0200, "PK" <prz...@gryf.com.pl_usun> wrote:
>Już ktoś pisał ale:

Jeszcze nikt, twój post pierwszy wyjaśnia dokładnie o co chodzi.

> [...]
>siedzący przy encyklopedii multimedialnej i podpowiedział trafnie tatusiowi.
>I o co krzyk? Już ktoś napisał, że to własnie taki sens tego koła.

Eee myślałem że może go za to zdyskfalifikowali albo co, przecierz wiadomo
że to koło po to właśnie jest.

Krzysiolek

On Mon, 18 Oct 1999 20:13:11 +0200, Nemrod <nem...@friko.onet.pl>
wrote:

> [...]
>jest na wys. szkoly sredniej. Mozna sie "zidentyfikowac" (bo np, juz z
>WG troche trudno). No i prowadzenie IMHO najlepsze z wszystkich

Tu się z tobą zgodzę. Sznuk jest rewelacyjny, a i formuła teleturnieju
jest żywsza. W ciągu minuty masz 5 pytań, w Milionerech Hubercik
przeciąga jak tylko może.

> Ja chce zonbaczyc pytanie za

>milion ("Jaka jest wysokosc kwartalnych opadow w łokciach, w
>poludniowej czesci wysp Triombrandzkich"...)

Nie spodziewasz się chyba ze pytanie za 1 mln zł będzie w stylu
"Jak miał na imię przyjaciel Mai?"

>Poza tym, nie wiecie czy juz graja "normalni" uczestnicy? Czy dalej
>podstawieni (tzn. oplaceni za sam fakt wystapienia, bez wzgledu na
>wygrana) ludzie?

Po wczorajszym odcinku podejrzewam że czasami wstawiają podstawionych.
Jak baba zużyła dwa koła ratunkowe na pytaniu za 200 zł to mało nie
odpadłem. Dla niewtajemniczonych podaje pytanie:
"Którego składnika nie używa się przy pieczeniu ciasta drożdżowego"
A: mąki B:drożdży
C: tłuszczu D:amoniaku

* piotr'ek *

Dla niewtajemniczonych podaje pytanie:
> "Którego składnika nie używa się przy pieczeniu ciasta drożdżowego"
> A: mąki B:drożdży
> C: tłuszczu D:amoniaku

Juz kiedys na grupie TVN napisalem nt.wyeliminowania z udzialu w programie
kretynow, bezmozgowcow i debili. Nie pomoglo. Dalej wystepuja. Juz
eliminacje do sp.Kola Fortuny wymagaly od kandydata rozwiazania calkiem
trudnego testu... chociaz, i tam tez zdarzali sie kretyni.

Robert Przyszlak

Użytkownik Nemrod <nem...@friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1VMLOMGE7gtTBk...@4ax.com...

> Poza tym, nie wiecie czy juz graja "normalni" uczestnicy? Czy dalej
> podstawieni (tzn. oplaceni za sam fakt wystapienia, bez wzgledu na
> wygrana) ludzie?

W "Milionerach" nigdy nie bylo podstawionych uczestnikow. Nie wiem, skad
masz te informacje...
--
Robert Przyszlak

Jacek Poniemierski

czy ktos moze mi powiedziec, czy ten program jest nadawany na zywo?

Z jednej strony wszystko na to wskazuje, ale z drugiej wszyscy ci
przyjaciele zachowuja sie tak, jakby nie ogladali wlasnie TV - trzeba
im czesto powtarzac tresc pytan. Cos tu nie gra...

------Jacek Poniemierski------
-----...@box43.gnet.pl-----

Krzysiolek

On Tue, 19 Oct 1999 15:40:09 GMT, jac...@box43.gnet.pl (Jacek
Poniemierski) wrote:

> [...]
>przyjaciele zachowuja sie tak, jakby nie ogladali wlasnie TV - trzeba
>im czesto powtarzac tresc pytan. Cos tu nie gra...

Skąd ci przyszło do głowy że program jest na żywo?
Nie zdziwił cie na przykład fakt że w trzy sekundy po poproszeniu o
telefon do "przyjaciela" słyszysz dzwonek telefonu?
A kto podał numer? A kiedy się go wykręca?

No i to o czym wspomniałeś.
Gdybym brał udział w teleturnieju i był on na żywo, to już bym się
postarał żeby cała rodzina czekała na telefon obstawiona
encyklopediami, słownikami i bóg wie czym. I nie musiałbym się wysilać
żeby zdążyć z pytaniem w 10 sek. Po prostu poprosiłbym o odpowiedż a
30 sekund to aż za dużo żeby ją przedyktować trzy razy.

Szymon ---ooOOoo---

KAMIKAZE napisał(a) w wiadomości: <380b...@puma.astercity.net>...
[...](reklamy w TVN chyba nie sa tak cenne, a z audiotele

:tez sie zbyt duzo nie wycisnie)

TVN z Audiotele nic nie wycisnie - dla niego pracuje telemedia.

Pozdrawiam
---ooOOoo---
Szymon
www.travel.px.pl
---ooOOoo---(R)

Nemrod

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk <grze...@satan.pl.eu.org> wrote:

>Ach nie chodziło mi o cały teleturniej bo ten oglądałem raz i więcej nie
>zamierzam (nie podoba mi się styl prowadzącego)

A to dziwne, bo z tego co pamietam, to prowadzil kiedys teleturniej
Piramida, i wychodzilo mu to naprawde dobrze. Wiec ma chyba poprostu
takie wytyczne, ze ma sie zachowywac tak, a nie inaczej :-/
(No i te kilogramy pudru na twarzy!, mogli by go chociaz inaczej
oswietlac!)

Nemrod

"Robert Przyszlak" <r.prz...@tvn.pl> wrote:

>W "Milionerach" nigdy nie bylo podstawionych uczestnikow. Nie wiem, skad
>masz te informacje...

No co ty?
Nie pamietasz tej afery z kolem fortuny bodajze?
Ze babka wygrala auto, a tak naprawde to dostala tylko 500zl (czy
ilestam?) Podpiasala umowe, ze jest statystka, wiec sprawe przegrala
od razu. Ale wokol sprawy zrobil sie szum i wtedy potwierdzili, ze
rzeczywiscie, przez pierwsze emisje teleturniejow zawodnicy sa
statystami i ze metode ta stosuje sia na calym swiecie. Zeby zobaczyc,
czy teleturniej sie przyjmie itd.

Pio72

On Mon, 18 Oct 1999 10:23:05 +0200, "T.F." <hof...@medianet.pl>
wrote:

>6

>Ja podobal sie Wam
>wczorajszy motyw z odpowiedzia na pytanie za 64.000 PLN.
>Niby wszystko w porzadku, ale troszke niesmaczne :-//

Jak dla mnie to sprawa jest jak najbardziej w porządku.

>--
>T.F.

Pozdr.
Pio72

Zmien Odp: na Re: !!! Akcja protestacyjna w toku !
http://premax.vr9.com/outlook4/
http://premax.vr9.com/outlook5/

* piotr'ek *

> Nie pamietasz tej afery z kolem fortuny bodajze?

Bodajze z "Dobra Cena"

--
Imc Piotr'ek Roman Hrabia Nowakovski
Marszalek Volnej Republiki Olkusz

Robert Przyszlak

Użytkownik * piotr'ek * <piotrnBI...@poczta.fm> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:wEcP3.15318$Tk.3...@news.tpnet.pl...

> Bodajze z "Dobra Cena"

Dokladnie. Jednak w "Milionerach" od poczatku graja "prawdziwi" ludzie.
Producenci i nadawcy wola juz nie wywolywac afer typu "Dobra cena".
--
Poz Dr
Robert Przyszlak

* piotr'ek *

> Producenci i nadawcy wola juz nie wywolywac afer typu "Dobra cena".

Fakt. Zysk z takiej mistyfikacji niewielki, a mozna niezle dostac w d...

--
Imć Piotr'ek Roman Hrabia Nowakovski
Marszałek Volnej Republiki Olkusz

Mikolaj

Krzysiolek napisał(a):

> Porównaj sobie go lepiej do Wielkiej Gry która dla każdego jest chyba

> klasykš. Oglšdajšc WG możesz się (i owszem) dowiedzieć wielu rzeczy,
> ale przyznaj się z rękš na sercu - ile razy znałeś prawidłowš
> odpowiedź? Wcale? Nic dziwnego - w końcu pytania sš tak
> specjalistyczne i z tak wšskiego tematu że tylko specjaliści i
> pasjonaci wiedzš o co chodzi. Reszta ludzi wcale nie wie o co biega i

> co najwyżej może powiedzieć "ale obkuty!".

Dlatego porownalem do Miliarda w rozumie. Zalozenie Wielkiej Gry sa z zalozenia chore
egzaminowanie w jednym temacie maniakow tego tematu - teleturnieje powinny sprawdzac
wiedze ogolna.

> Przynajmniej wzbudza emocje większe niż w/w WG. Tu możesz się
> denerwować bo znasz większość odpowiedzi i możesz powiedzieć
> "ale tuman, tego nie wiedzieć - przecież to oczywiste!".

Pytanie wiec brzmi na jakiej zasadzie dobiera sie uczestnikow? Nie sadze zeby na
zasadzie kto lepszy, raczej przeciwnie.

> Jak w każdej telewizji komercyjnej, program robi się po to żeby

> przycišgnšć widzów, a widzów przelicza się na cenę reklamy w czasie
> tego programu. Nie odkryłeś więc ameryki twierdzšc że TVN robi coś dla
> pieniędzy.

I wlasnie OK jest gdy TV zarabia pieniadze ma reklamie, natomiast wkurza mnie gdy na
robieniu widzow w butelke. Caly teleturniej Milionerzy jest tylko nowa forma dla
znanego z Polsatu "Czy ten znak oznacza zmije na drodze?". Co chwile w programie TVN
leci nr Audiotele do Milionerow. Jesli mieli by sprawe rozgrywac uczciwie to by
znaczylo ze maja zalatwionych uczestnikow gdzies do roku 2080 spokojnie juz teraz.

Pozdrawiam

Alexander

Witaj Nemrod !

W odpowiedzi na list od Nemrod do All z 19 Oct 99 23:11 :

N> Nie pamietasz tej afery z kolem fortuny bodajze?

Nie Koło fortuny, tylko Dobra cena.

.Alexander
al...@f109.n480.z2.fidonet.org

... Uwolnic Piwo z puszek.

Nemrod

> [...]

>egzaminowanie w jednym temacie maniakow tego tematu - teleturnieje powinny sprawdzac

Raczej nie uzywal bym wyrazow typu "powinny". Nie zabieraj glosu za
innych. Skoro ten teleturniej trwa tyle lat, znaczy ze ma ogladalnosc.
To to samo co z Disco Polo. "Wywalic z anteny, nikt tego nie oglada,
to lipa!" Tak, tak a skad sie bierze taka kasa na graniu DP? I
dlaczego sprzedaz kaset bije na glowe wszelakie inne rodzaje muzyki?
Nasze zdanie nie musi byc zdaniem ogolu! Duza czesc ludzi lubi
badziewie (vide - Esmeraldy i inne Conchity)
(podejzewam, ze Polsat dzieki temu zdobyl duuuza czesc widzow)

* piotr'ek *

> Skoro ten teleturniej trwa tyle lat, znaczy ze ma ogladalnosc.

Niekoniecznie. Myslac w ten sposob 90% programow w TVP nie powinno byc
nadawane z powodu malej ogladalnosci. Druga sprawa to osoba prowadzacej,
ktora chyba wkrotce pobije rekord Ireny Dziedzic.

Tak, tak a skad sie bierze taka kasa na graniu DP? I
> dlaczego sprzedaz kaset bije na glowe wszelakie inne rodzaje muzyki?

Ze wsi, ze wsi. DP w miastach juz praktycznie nie wystepuje. W moim 50tys
miescie dawno nie bylo juz zadnego wystepu DP, wczesniej owszem. Nawet w
okolicznych wsiach mania DP powoli umiera.

Mikolaj

> Raczej nie uzywal bym wyrazow typu "powinny". Nie zabieraj glosu za
> innych. Skoro ten teleturniej trwa tyle lat, znaczy ze ma ogladalnosc.

OK to byl skrot myslowy. Powinny - zeby byc atrakcyjne

Tomasz Poznanski

>Niekoniecznie. Myslac w ten sposob 90% programow w TVP nie powinno byc
>nadawane z powodu malej ogladalnosci. Druga sprawa to osoba prowadzacej,
>ktora chyba wkrotce pobije rekord Ireny Dziedzic.
jezeli chodzi o TVP to nie zapominaj ze zyja nie tylko z reklam ale tez z
abonamentu i sa jako telewizja panstwowa w innej sytuacji

poZZie

Tomasz Poznanski

>TVN z Audiotele nic nie wycisnie - dla niego pracuje telemedia.
to ze robi to telemedia nie oznacza wcale, ze TVN nie ma z tego pieniedzy

poZZie

Nemrod

Mikolaj <ile...@wsb.poznan.pl> wrote:

>OK to byl skrot myslowy. Powinny - zeby byc atrakcyjne

Nie, znowu IMHO nieprawidlowe zdanie :)
"Powinny - zeby byc _DLA_MNIE_ atrakcyjne"

Pozdro! :)

* piotr'ek *

> jezeli chodzi o TVP to nie zapominaj ze zyja nie tylko z reklam ale tez z
> abonamentu i sa jako telewizja panstwowa w innej sytuacji

Ale tez czesto pojawiaja sie glosy, ze TVP zarabia na siebie w sposob
komercyjny, ze za duzo reklam, badziewiastych biesiad po raz n-ty w TVP2
itp.itd. Sytuacja jest taka, ze dochody z abonamentu spadaja, aby utrzymac
6000 pracownikow musza zwiekszac ilosc reklam, reklamy beda wtedy, gdy
nadawane beda hity i... tu kolko sie zamyka.

--
Imć Piotr'ek Roman Hrabia Nowakovski
Marszałek Volnej Republiki Olkusz

Mikolaj

Jestes czepialski!!!!! ;-)
zeby byc atrakcyjnymi dla duzej ilosci osob
CZY teraz JEST ok?

Szymon ---ooOOoo---

Tomasz Poznanski napisał(a) w wiadomości: ...
:>TVN z Audiotele nic nie wycisnie - dla niego pracuje telemedia.

:to ze robi to telemedia nie oznacza wcale, ze TVN nie ma z tego pieniedzy

Toz napisalem, ze telemedia robi dla tvn, a audiotele nie!
(audiotele dla polsatu, a Teleaudio dla tvp).

Robert Przyszlak

Użytkownik Szymon ---ooOOoo--- <s...@szy.z.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7upk21$19e$5...@sunsite.icm.edu.pl...

> (audiotele dla polsatu, a Teleaudio dla tvp).

a moze na odwrot?

rstrzal

Szymon ---ooOOoo--- wrote:

> [...]
>
> Toz napisalem, ze telemedia robi dla tvn, a audiotele nie!

> (audiotele dla polsatu, a Teleaudio dla tvp).

AKURAT Dla tvp audiotele, a Polsatu teleaudio

Szymon ---ooOOoo---

Robert Przyszlak napisał(a) w wiadomości: ...
:> (audiotele dla polsatu, a Teleaudio dla tvp).
:a moze na odwrot.
Tak na odwrot...sorry

Nemrod

Mikolaj <ile...@wsb.poznan.pl> wrote:

>Jestes czepialski!!!!! ;-)

Hehe, a do tego jaki upierdliwy! ;))))

>zeby byc atrakcyjnymi dla duzej ilosci osob
>CZY teraz JEST ok?

JEST OK! I o to chodzi! :)))

Pozdro!