Sylwester marzeń

Kamil

Witam

W Polsce ma wystąpić Julio Iglesias junior. Rozumiem, że ojciec promuje syna
niezależnie od tego, że ten nie ma głosu, ani słuchu, ale dlaczego za moje
abonamentowe pieniądze? To przypadek podobny do promowania miernoty wokalnej
Natalii Kukulskiej. Zresztą TVP promuje piętnasty garnitur wykonawców w
różnych z zadęciem nazywanych programów. Szczytem był występ
osiemdziesięcioletnich staruchów Trubadurów od 55 lat z okładem śpiewających
te same trzy pioseneczki. O promowaniu discopolowego chłamu jak Zenek itp.
nie wspomnę. TVP ma promować wysoką kulturę, a nie byle co!

Pozdrawiam

_Master_

Gdyby rządziła Konfederacja nie miałbyś takich problemów ;-)

Kamil

Użytkownik "_Master_" napisał:

> Gdyby rządziła Konfederacja nie miałbyś takich problemów ;-)

Czym rządziła? Państwem, czy telewizją? :) A co do Konfederacji poważnie.
Bardzo szanuję Grzegorza Brauna. Wysłuchałem dziesiątek jego wykładów i
wywiadów wygłaszanych przepiękną polszczyzną, ale ostatnio mnie zdumiewa.

Pzdr

_Master_

W dniu wtorek-28-grudnia-2021 o 18:09, Kamil pisze:
> Czym rządziła? Państwem, czy telewizją?

Państwem w którym nie byłbyś zmuszany do kupowania abonamentu konkretnej
telewizji.

Kamil

Użytkownik "_Master_" napisał:

> Państwem w którym nie byłbyś zmuszany do kupowania abonamentu konkretnej
> telewizji.

W takim razie życzę Wam wygranej.

Pzdr

_Master_

W dniu środa-29-grudnia-2021 o 01:22, Kamil pisze:
Życzyć to za mało.

Głosuj na partię zgodną z Twoimi poglądami a nie memy propagandowe.

Kamil

Użytkownik "_Master_" napisał:

> Życzyć to za mało.

> Głosuj na partię zgodną z Twoimi poglądami a nie memy propagandowe.

Jasne. Ostatnio nie głosowałem. Może mnie przekonacie do siebie?

Pzdr

_Master_

W dniu wtorek-04-stycznia-2022 o 14:16, Kamil pisze:
I bardzo dobrze że nie głosowałeś.

Człowiek który nie zna programu/poglądów politycznych nie interesuje
się/nie potrafi znaleźć ich np. w necie a tylko potrafi NARZEKAĆ nie
powinien mieć prawa wyborczego.

Collie

W wtorek, 4.01.2022 o 14:16, Kamil napisał:

> Jasne. Ostatnio nie głosowałem.

M.in. przez takich jak Ty jest jak jest ostatnio. A Ty się jeszcze
zdumiewasz, nie wiedzieć czemu.

Kamil

Użytkownik "_Master_" napisał:

I bardzo dobrze że nie głosowałeś.

Człowiek który nie zna programu/poglądów politycznych nie interesuje
się/nie potrafi znaleźć ich np. w necie a tylko potrafi NARZEKAĆ nie
powinien mieć prawa wyborczego.

Chcesz mnie przekonać do głosowania na siebie obrażając mnie? Jesteś
głupcem. Nie głosowałem, bo nie miałem na kogo. Na folksdojczów z PO,
kontynuatorów komunistycznych zbrodniarzy SLD i ZSL? Czy może na
Konfederację, w której prócz dwóch sensownych i godnych szacunku Winnickiego
i Bosaka reszta to dziwadła, albo głupcy. Najbliżej było mi do Kukiza, ale
nie podobał mi się ich udział/współpraca z Dudą w zawetowaniu ustaw
sądowych. Tak więc moja decyzja była całkiem świadoma. Daruj sobie więc te
opinie wygłaszane Ex cathedra, bo brakuje Ci kompetencji.

Bzpzdr