The Simpsons

5 wyświetleń

Grzegorz

nieprzeczytany,
12 paź 2003, 06:44:4612.10.2003
do
Witam:o)

Czy ktos sie orientuje w nastepujacej kwestji: Czy serial The Simpsons jest
osiagalny gdzies w przestworzach FTA w j. angielskim?

pzdr Grzegorz

Benito

nieprzeczytany,
12 paź 2003, 07:15:0812.10.2003
do

Użytkownik "Grzegorz" <onet...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Tango TV. Parametrow niestety nie mam pod reka...

Benito

Jerzy Pastusiak

nieprzeczytany,
12 paź 2003, 09:02:4012.10.2003
do Grzegorz
Sirius:
3+
TV 3 Danmark

Aktulanie FTA.

11977 V
12054 V

http://www.lyngsat.com/dig/viasat.shtml

Pzdr.J.P.
____________________________________

Grzegorz

nieprzeczytany,
13 paź 2003, 04:40:3913.10.2003

> Tango TV. Parametrow niestety nie mam pod reka...
>
> Benito

Tango TV z Astry 2C na 19.2E? Bo takie Tango znalazlem, program z Luxemburga.

Dzieki za info, dzieki tez dla Pana Jerzego P.

Jerzy Pastusiak

nieprzeczytany,
13 paź 2003, 12:05:1613.10.2003
do
Dla zainteresowanych 3+ nadaje "simpsony" 3 razy dziennie,
codziennie.
Program 3+ mozna znalezc w teletxt "TV 3 Danmark", strona 330.
(Takze prgrmy innych Viasatow - s.300).

Sporo jest tez filmow "po angielsku" na obu transponderach.
Jest kilka transponderow dla milosnikow rosyjskiego, litewskiego
ukrainskiego.

Wszystko FTA.

Wiec warto zrobic zeza:
http://www.ksw-funcard.civ.pl/sat/zez_1.htm
http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/

Z tego co pamietam Tango nadawalo S. kolo g.20.

Pzdr.J.P.
___________________________________

nissa...@gazeta.skasuj.to.pl

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 02:34:1214.10.2003
do
Grzegorz <onet...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
Luxemburga.

> Dzieki za info, dzieki tez dla Pana Jerzego P.

Tak. O ile pamietam Simpsonowie leca kolo 22.

Benito

Grzegorz

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 03:28:4014.10.2003

> Tak. O ile pamietam Simpsonowie leca kolo 22.
>
> Benito
>
> --

Wczoraj ok 19:10 byly juz napisy koncowe Simpsonow.

Grzegorz

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 03:39:5214.10.2003

> Sporo jest tez filmow "po angielsku" na obu transponderach.
> Jest kilka transponderow dla milosnikow rosyjskiego, litewskiego
> [...]
Planuje dorzucic trzeci konwerter na Eurobirda 1 (mam HB13iA19,2) ze wzgledu
na Extreme sports, Moze tam tez beda jakies kanaly nadajace jakies filmy nie
sprzed 20 lat po angielsku FTA?

Benito

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 04:00:0414.10.2003

http://www.gazeta.pl/usenet/

> Wczoraj ok 19:10 byly juz napisy koncowe Simpsonow.
>
> pzdr Grzegorz

Sprawdze wieczorem i dam znac...

Grzegorz

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 04:47:3114.10.2003

> Sprawdze wieczorem i dam znac...
>
> Benito

Wlasnie sprawdzilem na stronie Tango TV. Simpsonowie - 18:48

Jerzy Pastusiak

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 06:50:1414.10.2003
do Grzegorz
[.. kanaly nadajace jakies filmy ..]

28.2E na zeza
~~~~~~~~~~~~~
FTA tylko TCM (czesto z napis. ang.)
+ trzy jeszcze wieksze starocie.

Ale jest tam sporo kanalow TV muzycznych, od hiphopu
do muzyki powaznej.
QVC, ITV News, Sky News, ...

Duzo dobrych stacji radiowych, nie tylko muzycznych.
BBC R4, BBC R2, Oneword (ksiazki czytane),
LBC - gadki szmatki, z Londynu.
Jak ktos zna angielski, to dla samego BBC4 radio lub
Oneword, warto zrobic zeza.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Co do Tango TV, masz tam EPG na dwa dni.
Rzeczywiscie simpsony, wtorek 18:48 - 19:12.

Na 3+ od 19:00 - 20:00, oraz pozno wieczorem.
Dorzuc czwarty :-)).
Byle wszystkie jak najlzejsze.

Pzdr.J.P.
___________________________________

Grzegorz

nieprzeczytany,
14 paź 2003, 07:48:5514.10.2003

> Dorzuc czwarty :-)).
> Byle wszystkie jak najlzejsze.
>

> Pzdr.J.P.

Nie wiem czy ten trzeci sie sprawdzi , a co tu mowic o czwartym: o) mam talez
90/95cm chyba. I jeszcze problem z przelaczaniem mam DSX 6010, przelacznik z 8
nozki - inny (na podczerwien)raczej nie wchodzi w gre bo musialbym kable
ciagnac przec 1/2 mieszkania. Teraz obmyslam rozwiazanie zapewniajace
przelaczanie 2 przelacznikow z 8 nozki. Najgorsze, ze nie mam mozliwosci
ustawiania konwerterow na zamocowanej antenie (za daleko od okna), musze
sciagac antene i dopiero kombinowac na czuja i znowu montowac. Z HB i As.
poszlo jak z platka, zobaczymy dalej.

Jerzy Pastusiak

nieprzeczytany,
20 paź 2003, 08:52:5920.10.2003
do Grzegorz
[.. sciagac antene i dopiero kombinowac na czuja ..]
Trudna, a nawet czasem beznadziejna sprawa :-((

Moze ulatwi ci robote strona:

[ Zezowanie w trzech kierunkach czyli ]
[4 LNB na jednym talerzu - jak to zrobić najlepiej?]

http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/4lnb.htm

ktora istnieje nieoficjalnie ;-).

Powodzenia.

Pzdr.J.P.

[...]