Ścieżka dźwięku

Trybun

Oct 27, 2019, 5:21:31 AM10/27/19

Ma ktoś pojęcie co zrobić aby pobierane z netu materiały wideo nie
traciły synchronizacji z ścieżką dźwiękową? Wygląda to tak - klikam na
jakiś klip wideo na YT, wszystko ok,. Pobieram ten klip na kompa,
kopiuję na pendrive i podłączam go do tv, tunera, odtwarzacza, na każdym
urządzeniu filmik traci synchronizacje miedzy ścieżkami audio-video. Co
może być przyczyną, no i co ew można zrobić aby odtwarzało się poprawnie?

Adam

Oct 27, 2019, 3:15:52 PM10/27/19
W dniu 2019-10-27 o 10:20, Trybun pisze:
Czy Twój loader transkoduje przy ściąganiu?

Ja używam UmmyVideoDownloader, ale nie zauważyłem takich problemów.
Programik stara się zrzucać materiał w MP4 w maksymalnej jakości i chyba
bez transkodowania, jeśli jest taka możliwość.
Z tym, że mam jakąś starszą wersję, bo mi się już licencja skończyła, a
miałem z jakiejś promocji rocznej.

--
Pozdrawiam.

Adam

Trybun

Oct 28, 2019, 10:17:28 AM10/28/19
W dniu 27.10.2019 o 20:15, Adam pisze:
Nie, pobieram oryginały, natomiast ze względu na to że telewizory czy
inne urządzenia odtwarzają bardzo ubogą listę obsługiwanych plików
multimedialnych konieczna jest późniejsza konwersja do np MPEG.

Ja zasadniczo używam dwu programów do ściągania filmów, - Wise Youtube
Downloader i Videodownloader for Youtube. W tym pierwszym przy
niektórych pobraniach jest opcja wybierania formatu ściąganego pliku,
ale na ogół oba programy nie dają wyboru. Oczywiście nic mnie nie trzyma
przy tych programach, gdyby tylko była pewność że to za ich sprawą są te
kłopoty z synchronizacją na linii audio-video pobranego filmu to bez
żalu je pożegnam.

ToMasz

Oct 28, 2019, 4:43:45 PM10/28/19

> [...]
> przy tych programach, gdyby tylko była pewność że to za ich sprawą są te
> kłopoty z synchronizacją na linii audio-video pobranego filmu to bez

gdy pobierzesz plik.avi i odtwarzasz go na kompie, to jest synchro czy
już nie ma?

ToMasz

Trybun

Oct 29, 2019, 6:25:14 AM10/29/19
W dniu 28.10.2019 o 21:43, ToMasz pisze:
Tych wadliwych plików w oryginale już nie mam na dysku. Tak że nie
jestem w stanie ich zweryfikować. Sprawdziłem natomiast na komputerowym
odtwarzaczu kilka świeżo pobranych filmików, nie ma uwag co do
synchronizacji ścieżek audio-video. Tak więc chyba są dwie możliwości
generowania tych błędów - konwersja formatu, albo coś nie tak z
kopiowaniem na pendrive`a.

Kamil

Użytkownik "Trybun" napisał?

> Ma ktoś pojęcie...

Nie mam pojęcia co to ma wspólnego z telewizją. Nie karmić.

pzdr