Kanały w PTK

berdi

Mam prośbę do abonentów PTK! Czy możecie podać
listę programów dostępnych w różnych miastach?
Chciałbym porównać ofertę i ceny.
Zawiercie:
MultiPip, TVN, Canal+, Polonia, TVP1, TVP2, Polsat,
TVPKatowice, PTK1, RTL7, DSF, PRO7, Polsat2, ARD, Eurosport, TV5, SAT1,
InfoDokument, VOX,
BBCWorld, Viva2, 3SAT, Viva, TVE, Komedia, RaiUno, RTL, DlaCiebie, EuroNews,
Smyk, RTL2,
Wizja1, NatGeographic, FoxKids, Cartoon/TCM,
Hallmark, BetInternational, Pogoda/Travel, MTVPolska,
Romantica, Discovery, AnimalPlanet, LeCinema, E!Enter,
VH1, MuzRelaks, CNN, TV4(pl), Formuła1, LaCin/Arte,
CNBC, RealityTV, Niepokalanów, WizjaSport, HBO.
CENA: 35,38zł
Wielkie dzięki dla tych co się przyłączą. Pozdrawiam!

Patryk Wichrowski

Hmmm, w Bydgoszczy mozna odebrac:
PTK Info, TVN, Canal+, TV Polonia, TVP1, TVP2, Polsat,
TVP Bydgoszcz, RTL7, DSF, Polsat2, ZDF, Eurosport, TV5, SAT1,
InfoDokument, VOX,
Viva, 3SAT, Komedia, RaiUno, DlaCiebie,

Smyk, RTL2,
Wizja1, NatGeographic, FoxKids, Cartoon/TCM,
Hallmark, BetInternational, Pogoda/Travel, MTVPolska,
Romantica, Discovery, AnimalPlanet, LeCinema, E!,
VH1, MuzRelaks, CNN, TV4(pl), Formuła1, Super RTL
RealityTV, Niepokalanów, WizjaSport, HBO.

Użytkownik berdi <ber...@poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:397d68d9$1...@news.vogel.pl...

Wiewior

Gdańska PTK:
TVP1, TVP2, TVP Gdańsk, TV Polonia, Polsat, Polsat 2 INFO, RTL7, TVN,
TV4(PL), Canal +, HBO, Wizja1, Hallmark, Le Cinema, Cartoon Network/TCM, Fox
Kids, E! Entertainment, Discovery Ch., Animal Planet, National Geographic
Ch., Planete, Wizja Pogoda/Travel Ch., Bet On Jazz, EuroSport, Wizja Sport,
PTK Info, MTV PL, VH1, Muzyczny Relaks, Muzzik, CNN Int., EuroNews, Dla
Ciebie, BBC Prime, INFO-dokument, RTL2, SAT1, PRO7, Smyk, 3SAT, DSF,
Komedia, TV4(SE), TV5, TVE, Rai Uno, OPT1, Formuła1, Romantica, Reality TV,
TV Niepokalanów

Pozdrowienia

Wiewiór
wie...@sound.w.pl

Kazde urzadzenie elektryczne dziala lepiej,
jezeli jest podlaczone do zasilania.

Mark

Użytkownik "berdi" <ber...@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Mam prośbę do abonentów PTK! Czy możecie podać
> listę programów dostępnych w różnych miastach?
> Chciałbym porównać ofertę i ceny.
W Radzyniu Podlaskim są dostępne:
TVP1, TVP2, TVP Lublin, VOX, Info lokalne, Canal+, TVPolonia, Polsat,
Polsat2, TV4(pl), Polonia 1, TVN, RTL7, Wizja 1, Cartoon/TCM,
BetInternational, Pogoda/Travel, Fashion TV, Romantica, Hallmark, Eurosport,
Wizja Sport, DSF, FoxKids, Nat. Geographic, Wizja Le Cinema, E!, Discovery,
Animal Planet, Muzyczny Relaks, Formuła 1, Komedia, Smyk, Dla Ciebie,
InfoDokument, Viva, Viva2, MTV Polska, VH1, CNN, Sat1, Rai Uno, RTL, RTL2,
BBC World, Niepokalanów, RealityTV.

--
Mark
ten...@poczta.fm

Jaku-b

berdi <ber...@poczta.wp.pl> wrote in message
> Mam pro¶bę do abonentów PTK! Czy możecie podać

> listę programów dostępnych w różnych miastach?
> Chciałbym porównać ofertę i ceny.

Cze !
Ukazaly sie juz trzy odpowiedzi, ale bez cen ! Chcialbym wiedziec, czy
faktycznie piszecie o PTK (tzn. Polskiej Telewizji Kablowej) ? Faktycznie
PTK nadaje w niektorych miastach Vive i Vive II ?
Ja mam PTK (w Gdansku), ale zeby miec Vive II i tak musialem zalozyc sobie
miske. :-(

Abonament PTK bez (Wizji Sport i HBO) wynosi niecale 39zl.

Sie ma ! Jaku-b.

Ryszard Balicki

> [...]
> PTK nadaje w niektorych miastach Vive i Vive II ?
> Ja mam PTK (w Gdansku), ale zeby miec Vive II i tak musialem zalozyc sobie

Ja tam miski nie mam ;-) za to Vive (n) i Vive 2 to i owszem

> Abonament PTK bez (Wizji Sport i HBO) wynosi niecale 39zl.

Abonament w PTK został jakiś czas temu ujednolicony i wszyscy płaca tle samo
Moja oferta (Wrocław, przejęty Ryntronik, obecnie studio ANNA) jest uboga
(42 programy) i bez mozliwości odbioru HBO.
Opłata 39 zł
pozdr Rysiek

Mark

Użytkownik "Jaku-b" <jak...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> PTK nadaje w niektorych miastach Vive i Vive II ?
> Ja mam PTK (w Gdansku), ale zeby miec Vive II i tak musialem zalozyc sobie
Owszem piszałem o PTK (Polska Telewizja Kablowa). Miski nie mam i mogę
oglądać obie Vivy.
Wizja Sport niekodowana. Abonament 35,38 zł.
--
Mark
ten...@poczta.fm

Leszek(Lechu) Marmon

"Jaku-b" <jak...@poczta.onet.pl> wrote:

>Ukazaly sie juz trzy odpowiedzi, ale bez cen ! Chcialbym wiedziec, czy
>faktycznie piszecie o PTK (tzn. Polskiej Telewizji Kablowej) ? Faktycznie
>PTK nadaje w niektorych miastach Vive i Vive II ?

W Krakowie jest i Viva i Viwa II. Mialem tez TV Katowice ale mi w to
miejsce wstawili TV niepokalanow :-(

Pozdrawiam.

Lechu

rstrzal

W Warszawie tez sa Vivy i RTLe

Seba

> [...]
napisał:397d68d9$1...@news.vogel.pl...
> Mam prośbę do abonentów PTK! Czy możecie podać

> listę programów dostępnych w różnych miastach?

W Kielcach to samo, ale bez Katowic i ARD.
Ale jest za darmochę Wizja Sport!!!

seba:Sebastian Blaszkiewicz
Uniwersytet Jagielloński // Wydział Chemii
se...@tichy.ch.uj.edu.pl
http:/priv4.onet.pl/kie/sebanr1

berdi

Chciałbym podziękować osobom, które podały listę
kanałów dostępnych w ich sieciach Polskiej Telewizji
Kablowej. Wielkie dzięki.
W ramach dopełnienia: w Zawierciu kilka dni temu
powrócił po kilku tygodniach nieobecności
BBC Prime.
Swoją drogą widać, że nie ma jednolitej polityki programowej PTK w Polsce.
Każdy lokalny operator
ma swoją wizję kanałów, które powinny być dostępne
w jego mieście. Jedynie cena jest prawie wszędzie
równie wysoka (średnio 38zł bez HBO i WizjiSport).
Trudno zaś uwierzyć, że może być jeszcze gdzieś
kablówka bez Vivy czy Vivy2. Szczyt ignorancji ze
strony kierownictwa.
Pozdrawiam i czekam na ewentualne opinie.

JaCK

Użytkownik "berdi" <ber...@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

Mam prośbę do abonentów PTK! Czy możecie podać
listę programów dostępnych w różnych miastach?
Chciałbym porównać ofertę i ceny.

PTK Lublin
cena: 38,92 PLN
oferta: podst: