Gnojki

0 wyświetleń

IndyPoint

nieprzeczytany,
27 lis 2002, 16:03:2727.11.2002
do
Paczcie kurna jak te gnojki zabespieczyly ten cyfre juz rok nie dlugo bedzie
a tu kurna nic. Nie widac bys sie cus ruszylo to gnojki kurna zeby tak
zabespieczyc.

Kurna

Adolfus

nieprzeczytany,
27 lis 2002, 18:57:4727.11.2002
do
Ulzylo? :-D

Jurul

nieprzeczytany,
28 lis 2002, 01:29:2728.11.2002
do

Użytkownik "IndyPoint" <asn...@poczta.pl> napisał w wiadomości

Mowilem jzu dawno ze lepiej sprzedac pionka erotomanom a samemu kupic
Polsat....")))) Jurek

Lucek

nieprzeczytany,
28 lis 2002, 01:30:1528.11.2002
do

Użytkownik IndyPoint <asn...@poczta.pl>

Są takie gnojki, kurna co tak piszą.
A po co ci cyfra+ ?
Co tam bylo takiego, czego nie można teraz oglądac?
Wystarczy znac tylko obce jezyki, kurna.
Poza tym trzeba ruszać, zarówno głową jak i talerzem, kurna.
Życie jest piękne!

Lucek

Siuto

nieprzeczytany,
28 lis 2002, 03:09:2728.11.2002
do
Lucek w swoim po cie na grupy napisał(a):

> Poza tym trzeba ruszać, zarówno głową jak i talerzem, kurna.

Lucek od ruszania glowa to mi baniak juz specznial na maxa, a do
ruszania talerzem "bandziocha" urosla ;)

> Życie jest piękne!
z tym sie zgodze tyle ze krotkie :(

Siuto
>LFC<

Tomasz...@waw.tvp.pl

nieprzeczytany,
28 lis 2002, 03:23:4328.11.2002
do
Co za yntelygencja! No, no...
Rownie dobrze mozna nazwac "gnojkami" wszystkich, ktorzy zabezpieczaja w
jakis sposob swoje mieszkania przed zlodziejami....
Tom.
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.telewizja

Gładziu

nieprzeczytany,
28 lis 2002, 11:35:0928.11.2002
do
Tomasz...@waw.tvp.pl wrote in

> Co za yntelygencja! No, no...
> Rownie dobrze mozna nazwac "gnojkami" wszystkich, ktorzy zabezpieczaja w
> jakis sposob swoje mieszkania przed zlodziejami....

Gnojki :PPPPPP

--
Pzdr
Gladziu