Limit! Can't record!

1 view

Kamil

Tuner combo Ferguson Ariva 255 - Limit! Can't record

Witam

Tuner combo jak w tytule. Po zapełnieniu pendrive 16 GB wyłączyłem tuner,
wyjąłem pendrive i przeniosłem nagrania na komputer. Czysty pen włożyłem do
tunera i próbowałem coś nagrać, Wyskoczył komunikat - Limit! Can't record. I
tak się działo na dowolnym programie SAT, czy naziemnym. Nie pomagały
restarty tunera. Google nie odpowiedział na pytanie o przyczynę. Wszedłem w
opcję "Bezpieczne usuwanie urządzenia USB". Wyjąłem i powtórnie włożyłem
pendrive. I jest nagrywanie! Co jest grane? Dlaczego tuner odmawiał zapisu
na pendrive? Czy sytuacja może się powtórzyć?