TVP

Kamil

Witam

Program "Jaka to melodia" prowadzi jakiś discopolowy burak, a "Koło fortuny"
discopolowy burak do kwadratu, o wyglądzie wsiowego zamordysty. To ma być
realizacja misji telewizji publicznej w rozumieniu prezesa Kurskiego?

Pzdr

Trybun

W dniu 19.11.2019 o 02:19, Kamil pisze:
Ale o co pretensje? Przecie na dobrą sprawę nic się w tych programach
nie zmieniło, a uroda prowadzących to rzecz względna.

Kamil

Użytkownik "Trybun" napisał:

> Ale o co pretensje? Przecie na dobrą sprawę nic się w tych programach nie
> zmieniło, a uroda prowadzących to rzecz względna.

Nic się nie zmieniło? Nie chodzi o "urodę" prowadzących, ale o ich kulturę
bycia. Której tak naprawdę im brak. Jeśli tego nie widzisz to trudno. Pewnie
nie zobaczysz różnicy między twórczością Chopina, Mozarta, czy Straussa, a
"twórczością" Martyniuka, czy Norbiego. Prymitywizm discopolo mnie poraża.
Niech sobie będzie, ale nie w TVP.

Pzdr

Trybun

W dniu 19.11.2019 o 18:12, Kamil pisze:
Tak, nic. Te same zasady, pytania o tą samą muzykę, No chyba że
zwyczajnie przegapiam znaczące fragmenty, bo zasadniczo takie programy
nie mają we mnie widza, oglądam przelotnie tylko fragmenty.

Co do discopolo to oczywiście zgadzam się że jeżeli już pokazywać to w
TVP tylko w jakichś niszowych godzinach, bo w sumie to ani muzyka ani
folklor, praktycznie żadnych wartości dodatnich.

I.Tichy

"Kamil" <nospamtlen.pl> napisał(a):

>Nie chodzi o "urodę" prowadzących, ale o ich kulturę
>bycia. "

Cytuje "o wyglądzie wsiowego zamordysty"

Wiec co ty pierdolisz?

Kamil

Użytkownik "I.Tichy" napisał:

> Wiec co ty pierdolisz?

No bo taka jest prawda. Nie moja wina, że burak występujący w TVP wygląda
jak wsiowy zamordysta. Ale nie wszyscy to widzą, pewnie są do niego podobni.

Pzdr