Milionerzy

rglo...@alfa.ire.pw.edu.pl

We wczorajszych Milionerach bylo cos takiego:
Podniesc liczbe do szescianu to znaczy pomnozyc ja przez siebie:
a - raz
b - dwa razy
c - trzy razy
d - szesc razy
Grajaca odpowiedziala c, a jaka byla poprawna odpowiedz?
Oczywiscie b, "chociaz trudno w to uwierzyc".

Nie ulega dla mnie watpliwosci, ze ten telet(d)urniej, podobnie jak cala ta
telewizja, zchodzi na psy.

--
Roman Glodowski rglo...@alfa.ire.pw.edu.pl
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ko#mnie?

> [...]
> Oczywiscie b, "chociaz trudno w to uwierzyc".
>
> Nie ulega dla mnie watpliwosci, ze ten telet(d)urniej, podobnie jak cala

Drogie dziecko!
> Najlepiej wytłumaczę ci to na przykładzie. 3x3x3=27.
Liczbę 3 mnożymy przez 3 mamy 9 (mnożymy JEDEN RAZ )
następnie wynik mnożymy przez 3 mamy 27( DRUGI RAZ)

To ile razy, drogie dziecko, liczbę 3 mnożyłem przez siebie?

Oczywiscie b, "chociaz trudno w to uwierzyc".

Rzeczywiście dla ciebie TRUDNO...
"Ucz się dziecko łaciny a zrobię cie Jaśniepanem" - Stefan Batory.

Dariusz

rglo...@alfa.ire.pw.edu.pl wrote:

> [...]
> d - szesc razy
> Grajaca odpowiedziala c, a jaka byla poprawna odpowiedz?
> Oczywiscie b, "chociaz trudno w to uwierzyc".

Przez siebie mnozy sie liczbe tylko raz.
Potem sie mnozy juz nie liczbe przez siebie,
ale liczbe bedaca kwadratem tej liczby przez liczbe,
zatem nie przez siebie.

To jest sztuczka lingwistyczna .
Czy mnozac 3**2 x 3
mnozy sie liczbe 3 przez siebie ?

Mnozenie przez siebie oznacza nie mniej nie wiecej tylko podnoszenie do
kwadratu.

Zatem 9 x 3 to moze nie byc juz mnozenie przez siebie.

Zatem mozliwa jest odpowiedz:

ani a, ani b, ani c , ani d

Prosze mnie ewentualnie poprawic.
Dariusz

Wojtek.

> Zatem mozliwa jest odpowiedz:
>
> ani a, ani b, ani c , ani d
>
> Prosze mnie ewentualnie poprawic.
> Dariusz

W sobotę była jeszcze lepsza rzecz,jaki jest numer straży pożarnej?
a.993
b.997
c.998
d.999
Kobieta nie wie ale próbuje głośno myśleć:993-odpada,997-to policja,999
to pogotowie,w takim razie poproszę pytanie do publiczności.
I w tym momencie zmieniłem kanał

bacteria

Użytkownik Dariusz <tele...@poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38D679...@poczta.onet.pl...

> [...]
> kwadratu.
>
> Zatem 9 x 3 to moze nie byc juz mnozenie przez siebie.

Ja sie z Panem zgadzam .

bacteria

Użytkownik Wojtek. <pol...@priv1.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38D694...@priv1.onet.pl...

> I w tym momencie zmieniłem kanał

I to byla wlasciwa decyzja.
Dla tych kwiatkow milionerow nie ogladam.

Sebek

Wojtek. <pol...@priv1.onet.pl> wrote in message

> [...]
> Kobieta nie wie ale próbuje głośno myśleć:993-odpada,997-to policja,999
> to pogotowie,w takim razie poproszę pytanie do publiczności.

:)))) Musze przyznac ze prawie poplakalem sie ze smiechu jak to czytalem.
Czasami rzucam okiem na hamerykanska wersje teleturnieju. Przynajmniej
prowadzacy nie wprowadza tak idiotycznie sztucznego napiecia.

Dla wszystkich ktorzy sa jeszcze bardziej posmiac, mam dobry zart w jpg na
temat milionerow. Nie umieszczam na grupie, poniewaz co niektorzy by mnie tu
rosztrzelali. Pisac na konto:

se...@hyper.com

Sebek

Andrzej Bursztynski

Sebek wrote:
>:)))) Musze przyznac ze prawie poplakalem sie ze smiechu jak to czytalem.
>Czasami rzucam okiem na hamerykanska wersje teleturnieju. Przynajmniej
>prowadzacy nie wprowadza tak idiotycznie sztucznego napiecia.

Fakt, ostatnio kilka razy oglądałem na ABC, kilka tygodni temu chyba na RTL
(niemieckim) i muszę stwierdzić że tak wkurzającego, podpuszczającego i
denerwującego jak pan Hubert to nie widziałem. Amerykańska wersja jest
prowadzona przez starszego pana z dużą kulturą i taktem, także jego niemiecki
kolega sobie nie dworuje i nie robi głupich zwodów przed podaniem poprawnej
odpowiedzi. Szkoda, że reżyserowi na TVN to się podoba.

--
Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

Adambo

Sebek wrote:

> Sorry seba...@hyper.com

My tu o Milionerach a kolega z programem "Wybacz mi" wyskakuje :-)

Adam

Adambo

rglo...@alfa.ire.pw.edu.pl wrote:

> [...]
> Oczywiscie b, "chociaz trudno w to uwierzyc".
>
> Nie ulega dla mnie watpliwosci, ze ten telet(d)urniej, podobnie jak cala ta

A za ile było to pytanie jeśli można wiedzieć?

Adam

Przemyslaw Debski

Proponuję powyższy post podrzucić na pl.sci.matematyka niech się fachowcy
wypowiedzą

--
Krwawy Kazimierz
(KKSWD)

Dariusz napisał(a) w wiadomości: <38D679...@poczta.onet.pl>...

c l a >< t o n

> to pogotowie,w takim razie poproszę pytanie do publiczności.

Najlepsze są motywy, jak ktoś skorzysta z koła "pół na pół" a potem zapyta
jeszcze publiczność. Zawsze znajdzie się kilku debili co odpowiedzą na te,
które już odpadły :))
Ogólnie to chyba najśmieszniejszy teleturniej i jak tylko mogę to go
oglądam, żeby sobie humor poprawić.

c l a >< t o n

"Ko#mnie?" <Sta...@GallAnonim.com.pl> wrote in message

> Drogie dziecko!
[ciach]

Jemu chyba chodziło o to, że Urbański powiedział "choć trudno w to
uwierzyć".

Malkontent

>Ogólnie to chyba najśmieszniejszy teleturniej i jak tylko mogę to go
>oglądam, żeby sobie humor poprawić.

Ja niestety raczej na odwrót. Wcale mi nie jest do śmiechu. Ponieważ
brałem udział w kilku teleturniejach, gdzie musiałem się nieźle napocić
za marne w sumie grosze, to oglądając jak niezłą kasę robi się za
debilne pytania to mam ochotę czymś rzucić w telewizor.

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

d8b

>Czasami rzucam okiem na hamerykanska wersje teleturnieju.

Gdzie leci amerykanska wersja miliarderow ?

d8b

Ko#mnie?

> Jemu chyba chodziło o to, że Urbański powiedział "choć trudno w to
> uwierzyć".

Nie przypominam sobie.

Alex

Dnia Wed, 22 Mar 2000 01:02:50 +0100, Malkontent
<mal...@box43.gnet.pl> napisał(a):

> [...]
>za marne w sumie grosze, to oglądając jak niezłą kasę robi się za
>debilne pytania to mam ochotę czymś rzucić w telewizor.

Wiesz - ale sama szansa dostania sie do Milionerów to zwykle
losowanie. Do innych teleturniejow trzeba zazwyczaj wykazac sie wiedza
w eleminacjach..

Spojrz na Milonerow jak na nieco utrudnionego Totka - najpierw
losowanie, a potem jak trafisz 6, to zadaja Ci jeszcze pytania :)

--
.AlexPP mailto:al...@go2.pl ICQ# 63156896
To miejsce czeka na Twoja reklame

Maciek Uhlig

bact...@3ds.am.lodz.pl (bacteria) wrote in
<8b5g5e$8ck$1...@kujawiak.man.lodz.pl>:

>Użytkownik Dariusz <tele...@poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
>dyskusyjnych napisał:38D679...@poczta.onet.pl...

>Ja sie z Panem zgadzam .

Po glebokim namysle zgadzam sie z obu przedmowcami. Dodam tylko od
siebie, ze aby pytanie mialo sens (i odpowiedz b byla prawidlowa),
powinno ono brzmiec:

ile mnozen trzeba wykonac, aby podniesc liczbe do szescianu?

Maciek

Andrzej Bursztynski

d8b wrote:

>Gdzie leci amerykanska wersja miliarderow ?

Na ABC w USA.

Ko#mnie?

> A za ile było to pytanie jeśli można wiedzieć?

A czy to ma jakieś znaczenie? Bo jeśli za 100zł (tak jakoś sobie
przypominam) to za trudne jak na tym etapie? A jak za 32000zł to za łatwe?

Piotr Bartosinski

WG. MNIE TA TELEWIZJA ROBI SIE CORAZ LEPSZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik <rglo...@alfa.ire.pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8b4l5a$krq$1...@sunsite.icm.edu.pl...

Sza [dock]

Użytkownik Piotr Bartosinski <wiz...@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> WG. MNIE TA TELEWIZJA ROBI SIE CORAZ LEPSZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tu sie zgadzam.
W sumie jakby sie zastanowic to jaka jest idealna telewizja? Nie ma
takiej!!! W telewizji ogolnodostepnej musi byc jakies wypoziomowanie gustow
(laczyc dobre i te nie najlepsze). Zreszta, porownajcie sobie jakosc Polsatu
a TVN. Ja juz nawet nie ogladam filmow w Polsacie, nawet tych na ktore mam
ochote, bo nie chce sie denerwowac ryczacym lektorem, mocno przytlumionym
dzwiekiem i jakoscia obrazu "dorownujaca" mocno steranym kasetom video. Nie
wspominam o konkursach audiotele w kazdej przerwie... Nie chce sie
rozpisywac, bo to nie temat na porownywanie roznych telewizji ale sumuje:
TVN nie jest taka zla!!!

Sza

Andrzej Bursztynski

Sza [dock] wrote:
> [...]
>wspominam o konkursach audiotele w kazdej przerwie... Nie chce sie
>rozpisywac, bo to nie temat na porownywanie roznych telewizji ale sumuje:

Gdyby jeszcze na TVN przestano na czas reklam podkręcać głośność....

Guru

On 23 Mar 2000 17:11:19 GMT, ___@pse.pl (Andrzej Bursztynski) wrote:

>Gdyby jeszcze na TVN przestano na czas reklam podkręcać głośność....

ZTCW juz niedlugo (tydzien) rusza nowy procesor emisyjny (audio) i
powinno byc ok.

--
Guru gu...@guru.pl
-----------------

chrisw

"Guru" <gu...@guru.pl> wrote in message

> ZTCW juz niedlugo (tydzien) rusza nowy procesor emisyjny (audio) i
> powinno byc ok.

Ale przecież to chyba jest świadome działanie
a nie niedostatki techniki.

chr...@box43.gnet.pl

Andrzej Bursztynski

Guru wrote:

>ZTCW juz niedlugo (tydzien) rusza nowy procesor emisyjny (audio) i
>powinno byc ok.

Uff, odetchnę wreszcie i moje uszy także.

Andrzej Bursztynski

chrisw wrote:

>Ale przecież to chyba jest świadome działanie
> a nie niedostatki techniki.

Chciałbym żeby tak nie było, po prostu jest to _skandal_ - film trzeba
podkręcać na 50% skali, bo lektor ledwo co mammrocze, a jak pojawia się
reklama to szału można dostać od przesterowania.
Dochodzi też jakość (a raczej jakoś to będzie) przekazy sygnału wizji
zarówno w AsterCity jak i w powietrzu (te wspaniałe przezielenienia,
przeniebieszczenia czy przeżółcenia).

Skutecznie mnie to zniechęca zarówno do POLSAT jak i TVN - jakość jest
_straszna_. A w porównaniu z TVP1 czy TVP2 bardzo bardzo wyraźnie to widać.

chrisw

"Andrzej Bursztynski wrote :

> Chciałbym żeby tak nie było, po prostu jest to _skandal_ - film trzeba
> podkręcać na 50% skali, bo lektor ledwo co mammrocze, a jak pojawia się
> reklama to szału można dostać od przesterowania.

Ha! Ja oglądam telewizję na komputerze i niestety bez pilota.
O późnej porze w momencie reklam wykonuję skok
na równe nogi i wyciszam dźwięk, żeby całego domu nie zbudzić.
Najgorzej jest chyba w TVN. Może to ich sposób na
przyciągnięcie reklamodawców "my dajemy najgłośniej".

chr...@box43.gnet.pl