Słowniczek przenośny

Piotrne

Witam,

chciałem zrobić prezent osobie lubiącej rozwiązywać krzyżówki
(nieużywającej komputera). Miał to być duży słownik "krzyżówkowy".
Ale okazało się, że wcale niełatwo taki znaleźć, a nawet gdyby
był, to raczej nieporęczny.

Na szczęście za nieduże pieniądze (poniżej 200 złotych) można
kupić całkiem sensowny odbiornik GPS z systemem Windows CE.
Napisałem na taki odbiornik program przerabiający go na słownik.
Po wpisaniu wzorca składającego się z liter i metaznaków
(?, *) wyszukiwane są pasujące słowa. Program ma własną
klawiaturkę ekranową. Całość działa jako podręczny słownik
krzyżówkowicza.

Odbiornik GPS należy "odblokować" (aby dało się uruchomić dowolny
program) lub musi mieć możliwość ustawienia programu
uruchamianego jako program nawigacyjny (tak ma np. odbiornik
Lark, który testowałem).

Może programik komuś się przyda - rozdaję za darmo :)
http://157.158.77.3/~piotrcf/Kslow09.zip

W środku jest opis ("Opis.txt"). Wystarczy rozpakować pliki
do jakiegoś katalogu i uruchomić Kslow.exe. Dołączone są
dwa słowniki, wybór w ustawieniach programu ("słoneczko"
na klawiaturze).

Program powinien działać w systemach Windows CE 4.2
i nowszych, również Windows Mobile na telefonach komórkowych.
Sprawdziłem na trzech urządzeniach. Gdyby na jakimś innym
coś nie działało, prosiłbym o informację jakie są problemy.

Pozdrawiam
Piotr

swiatowid

Zapraszamy na grupy inżynierów, elektroników i informatyków :-P

Użytkownik "Piotrne" <piot...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości