kto był w Les Menuires / 3 Doliny ??

63 wyświetlenia

Karol Kaktolski

nieprzeczytany,
19 paź 2002, 10:06:1419.10.2002
do
Jeżeli ktoś był - bardzo proszę o krótką ocenę warunków narciarskich i w
ogóle. Będę baaardzo wdzięczny.
A może ktoś był na rozpoczęciu sezonu w grudniu ?

Pozdrawiam.

Marcin Drogomirecki

nieprzeczytany,
19 paź 2002, 13:01:2619.10.2002
do
> Jeżeli ktoś był - bardzo proszę o krótką ocenę warunków narciarskich i w
> ogóle. Będę baaardzo wdzięczny.
> A może ktoś był na rozpoczęciu sezonu w grudniu ?

Byłem na rozpoczęciu sezonu 3 lata temu. Rewelacja.
Akurat nastepnego dnia po przyjeździe wszystko ruszyło. Przyjemnie było
jeździć po znakomicie przygotowanych trasach jak też po dziewiczym śniegu
wokół nich. Pogoda dopisała więc przyjemnośc była ogromna.
Cóż dodać? Wiadomo, tras jest tyle, że wszytskich nie da się wyjeździć.
Kolejek nie ma za to co krok słychać język polski :-)) Rozpoczęcie sezonu i
związane z tym promocyjne ceny ściagają głównie przybyszów ze wschodniej
częsci Europy.

Jeżeli są odpowiednie warunki (wtedy były) można z góry zjechać do Meribel
albo do Val Thorens. A wtedy to już.......
czujesz się jak w raju!

Pozdrawiam,
Marcin Drogomirecki
www.snowboard.pl

arnee

nieprzeczytany,
20 paź 2002, 06:44:5520.10.2002
do
> Jeżeli ktoś był - bardzo proszę o krótką ocenę warunków narciarskich i w
> ogóle. Będę baaardzo wdzięczny.
> A może ktoś był na rozpoczęciu sezonu w grudniu ?
ja bylem w tym roku ale w maju :) co prawda w samym menuires snieg byl juz
papkowaty(typowy fir wiosenny) ale wyzej bylo zajebiscie jak na tak pozny
miesiac, w ciagu chyba 6 dni zjezdzilismy calutkie val thorens(tam bylo
najlepiej)i w duzej czesci meribel, mottaret i les menuires oczywiscie.
Super jest to ze zadnych dojazdow tylko pod nosem pelno wyciagow, wszedzie
na piechotke, full wypas jednym slowem. A co do samego miasta to strasznie
brzydkie heheh, blokowisko poprostu. Jak cos to zadaj konkretne pytanie bo
nie chce mi sie wody pisac

pozdro...

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi