koszykarz w milionerach

Timbwolf

Nie mam na celu wysmiewac nikogo kto sie odwaza grac w turnieju milionerzy
na tvn, ale to co dzisiaj zobaczylem dosyc mnie zdegustowalo. Po pierwsze ze
gosc sie wykazal niewatpliwie erudycja, to po drugie dosc skompromitowal
srodowisko koszykarskie. Przedstawil sie ze jest z Legionowa i gra w drugiej
lidze na centrze (192cm), a takze studiuje. Moze niektorzy mysla ze
przeginam, ale krotki przebiegg jego gry:

1 pytanie. Jaka czesc ciala odrzuca jaszczurka w odruchu ochronnym
a) glowe b) zeby c) ogon d) czaszke
gosciu powiedzial ze zeby, lecz sie podparl podpowiedzia publicznosci i
zdobyl 100zl
2 pytanie: nie pasujacy rym to rym:
a) warszawski b) krakowski c)wroclawski d)opolski
nie mial pojecia, zadzwonil do kumpla. On mu podpowiedzial, ze...
warszawski. Zeby sie upewnic wzial potem 50 na 50 zostalo mu krakow i
czestochowa Powiedzial ze strzela, i dobrze trafil . Mial 200zl
3 pytanie: srodek medyczny ziolowy n abazie alkoholu to:
a) nalewka b)wywar c)napar d) olejek
nie mial kol ratunkowych i powiedzial d !! no comments

byl w studiu z swoja panna, ktora kryla twarz przed kamerami ze wstydu.
Moze jestem w tych reformach edukacji nie na czasie i byc moze juz w polsce
istanieje przepuszaczanie przez egzaminy (skzola srednia, studia) na
podstawie gry w kosza. A moze idolem tego pana byl Kobe Bryant nie tylko pod
wzgledem gry w kosza, ale takze rozwiniecia umyslowego...

greetz
timbwolf

Wojtek Gatys

Timbwolf wrote:

> [...]
> podstawie gry w kosza. A moze idolem tego pana byl Kobe Bryant nie tylko pod
> wzgledem gry w kosza, ale takze rozwiniecia umyslowego...

Też to widziałem i mam podobne odczucia... Obawiam się że występ w teleturnieju
milionerzy niestety otworzył oczy rzeczonej pannie i wygadany koszykarz nie
tylko nie wygrał miliona ale jeszcze stracił drogą osobę... Swoją drogą
przyjaciel tego człowieka to też jakiś równy gość, bo kiedy zadzwoniono do Niego
z pytaniem odpowiedział 'eeeee, noooo chhhholeeera, staary, nieee wiem,
powiedziałbym: warszawski'. Z przykrością muszę stwierdzić że śmiałem się z obu
panów do rozpuku :=//

pozdrawiam,
--
Malacar Miles
DYNAB Quadruple Star Fleet

jarek

faktem jest ze chlopak troche sie zagrzal, ale nie wszyscy sa tak sprytni
jak ta blondyneczka, ktora odpowiadala po nim

Młody

> [...]
> a) nalewka b)wywar c)napar d) olejek
> nie mial kol ratunkowych i powiedzial d !! no comments

No cóż...................... Bez komentarza... Ciekaw jestemjak wygrał
pierwszą część (kto szybciej)? Nacisnął po prostu bez myslenia a-b-c-d, czy
też było pytanie uszereguj kolejno pozycje koszykarskie?
BTW: a w Miliarderach mogą wygrac też kompletne barany, bo widziałem kiedys
kolesia który wział 3 podpowiedzi na 4 pierwsze pytania (np. statek dokuje
do a) keja, b) reja, c) deja, d) beja => czy jakos tak... ;-))) - a wygrał
bodzajże 8 czy 16 tyś...

Pozdrawiam, Młody.

Rafał Kurianowicz

Witam !

> [...]
> srodowisko koszykarskie. Przedstawil sie ze jest z Legionowa i gra w drugiej
>

> lidze na centrze (192cm), a takze studiuje. Moze niektorzy mysla ze

nie przeginasz - nie martw sie - wraz z ala rodzina tez mialem niezly
ubaw - ale
na prawde szkoda mi goscia - tak sie skompromitowac przed oczyma
milionow ...
byc moze byl slaby psychicznie i trema odebrala mu rozom - roznie to
bywa
(kiedys jak mialem okazje powiedziec pare slow dla TVN - jak to potem
obejrzalem
to sie zalamalem - a wydawalo mi sie ze bylo OK - i tak wieolkie dzieki
dla
montazysty bo zrobil i tak co mogl) - tu program na zywo, nie ma ciec
itp wiec
kto wie jak to bylo - mam przynjmniej nadzieje ze to goscia czesciowo
usprawiedliwia a nie ze byl to totalny glab

a mnie rodzinka namawia abym zadzwonil - moze wkrotce znow bedziecie
mieli o czym pisac i z koga sie nabijac :-))

pozdrawiam
Kurian
--
Rafal Kurianowicz
tel: +48 32 2289523

T.

Timbwolf napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
drugiej
>lidze na centrze (192cm), a takze studiuje. Moze niektorzy mysla ze
>przeginam, ale krotki przebiegg jego gry

Widzialem to , ale juz po "prezentacji".
Polewka totalna. Ogladam czasami , jak przypadkiem sie na to natkne w TV.
I jestem na 75 % pewien, ze jakbym juz usiadl na tym foteliku...
:-)))

Marzenia. Nie zadzwonie na audiotele , bo i tak mnie nie wylosuja.
Jednak - sadze nieskromnie, ze z 8 lub 16 tys bym wygral (zreszta prawie
kazdy srednio rozgarniety czlowiek by doszedl do paru tysiecy przy odrobinie
szczescia czyli sprzyjajacych pytaniach, np jakiej wysoksci jest wieza
Eiffla.)

Naprawde pierwsze 7-8 pytan jet banalne, nie sadzicie ?

A gosciu - koszykarz dal kompletna plame.......ignorant.... OLEJEK buahahaha

Pozdr,
T.
Jordan ? Bulls ?
http://jordan.koti.com.pl
email : tom...@zr.univ.gda.pl

Malarz K.O.D.

Dnia Mon, 27 Dec 1999 20:51:53 +0100, Rafał Kurianowicz
<kur...@promarcos.com.pl> urodzil taki oto txt:

> [...]
>dla
>montazysty bo zrobil i tak co mogl) - tu program na zywo, nie ma ciec

Niestety to nie jest program na zywo... A wiec minus (a moze flagrant?
;)) dla nieszczesnego glaba.

--
L_M K.O.D.
http://friko2.onet.pl/ch/konrados/

Johny

Widzialem kiedys jak publicznosc dala plame.
Gosc wykorzystal kolo pol na pol (zostaja dwie odpowiedzi)
I pozniej poprosil o pomoc publicznosc.
Glosowanie wygladalo tak :
a) 75 %
b) 15%
c) 5%
d) 5%

Pozostawie to bez komentarza...

Johny

adamek

> a mnie rodzinka namawia abym zadzwonil - moze wkrotce znow bedziecie
> mieli o czym pisac i z koga sie nabijac :-))

Ale pamietaj: jaszczurka gdy sie boi wyrzuca ogon a nie zeby !!!!!!!
btw. wyobrazcie sobie jaszczurke wyrzucajaca zeby w obliczu strachu

--
Pozdrawiam adamek ICQ UIN: 30588402
mail: ada...@w.pl ada...@viper.pl

--
WWW + e-mail + PERL + PHP - 320zl/rok - http://rubikon.pl

adamek

Prawde mowiac, kazdy jest w stanie osiagnac 1000 - pierwsze 5 pytan mozna
zadawac ludziom ze szkol specjalnych, a tez zdobyli by 1000 zl :))))))