[Foto] Rowerowe wakacje

Jacek G.

Wakacje dobiegają końca, więc jeśli macie ochotę, to zapraszam do
rzucenia okiem na moje fotorelacje z 4 wakacyjnych, głównie rowerowych
wyjazdów. Każdy z nich miał nieco inny charakter. Pierwszy, to
sakwiarski wyjazd do Niemiec:

https://www.jginter.pl/Relacje/Rowery%20-%20Niemcy%202023/index.html

Potem była Dolina Baryczy, a potem bardziej górsko - Góry Orlickie w
Czechach i na koniec Dolna Austria. Te relacje znajdziecie tu:

https://www.jginter.pl/Relacje/Lato%202023/index.html

--
Jacek G.

Ignac

Jacku, znakomicie: zaplanowane, pojechane i zrelacjonowane!
Oglądałem z wielka przyjemnością. Pozdrowienia dla wszystkich uczestników!