Jakas fajna lampka nad przedni hamulec?

ąćęłńóśźż

Mam sporo lampek na kierownicę, ale ostatnio zamiast ukradzionego mi hybryda nabyłem coś mieszczuchowatego z tak pokręconą
kierownicą jak paralityk spokrewniony z wężem, że jest na rurze kiery wszystko oprócz miejsca na lampkę, a jak już na upartego
lampkę przyczepisz do kiery (przewlekając pasek pod klamkomanetką, wychodzi nieco skośnie), to świeci bo białych pancerzach linek
prosto w Twoje oczy (co za tajwańska q... wymyśliła białe niemal odblaskowe pancerze??).
Rozwiązanie: lampka nad zaciskiem przedniego hamulca, z wykorzystaniem otworu na mocowanie przedniego błotnika. Takich lampek są
miliony, tyle że 99,99% na dymano a nie na aku.
Polecicie jakiś konkretny fajny model na akumulatorki?
BTW obawiam się, że lampka znad koła będzie inne cienie dawała przy jeździe po lesie - może po prostu są uchwyt do kiery podnoszące
mocowanie osprzętu? Pamiętam podobne uchwyty, ale tam chodziło nie tyle o podnoszenie (nad te nieszczęsne białe linki pancerzy), co
o dodatkowe miejsce na pierdyliart liczników.

Olivander

od lat na las zakładam mocną czołówkę, a po mieście jeżdę z dużo słabszą lamką na kierownicy, czesto tzw. żelówką, z jedynie dwiema diodkami zasilanymi bateryjeczką zegarkową...

Szuwarek