Kamera

2late

Apr 16, 2022, 6:50:44 AMApr 16
Mozecie polecic jakas kamere na kask ale w ksztalcie cylindrycznym?

Szukam czegos jako rejestratora codzien. Cos co bedzie nisko przylegalo do
kasku.

Mam dwie, w tym gopro ale obydwie wygladaja kretynsko i sa zle wywazone. ;)

https://badzi0r.wordpress.com/

ąćęłńóśźż

Apr 16, 2022, 10:29:01 AMApr 16
Może okulary z wbudowaną kamerą?

-----

no_e...@invalid.invalid

Apr 17, 2022, 1:51:24 PMApr 17
2late <deadlog...@wp.pl> wrote:
> Mozecie polecic jakas kamere na kask ale w ksztalcie cylindrycznym?
>
> Szukam czegos jako rejestratora codzien. Cos co bedzie nisko przylegalo do
> kasku.

Moze jakis Mobius? Ale one raczej z boku.

--
Titus Atomicus

rmikke

Apr 17, 2022, 6:16:14 PMApr 17
Ja kamerkę w stylu GoPro (tylko chyba troszkę większą) mocuję bardziej z przodu i podoba mi się:
https://i.imgur.com/C1eFYMZ.jpg

2late

Apr 18, 2022, 3:01:03 PMApr 18
Hej,

Dzieki.

Widze ze maja pasek na kask.

https://minidvcameras.co.uk/product/type-1-helmet-fixedstrap-mount/

I juz sie prawie zdecydowalem.

https://minidvcameras.co.uk/product/mobius-maxi-lens-a-1080p-2-7k-135-degrees-action-camera-mini-dvr/

Dlatego ze chyba na ten model maja jakis wodoodporny pokrowiec

https://minidvcameras.co.uk/product/water-resistant-case-for-mobius-maxi-camera/

Chociaz nie wiem jaki kat widzenia wybrac
Moglbys cos poradzic?

Ewentualnie ktory model wybrac?

https://minidvcameras.co.uk/product-category/cameras/

2late

Apr 18, 2022, 3:29:05 PMApr 18
U mnie z przodu za bardzo ciazy i caly kask opada. Zwlaszcza za mam juz na
nim 2 swiatla.
Dlatego szukam czegos co by przylegalo jak najbadziej do kasku. Jakis taki
cylindryczny ksztalt wydaje sie najlepszy.
Tylko ze w tym kierunku same jakies nieznane marki sie pokazuja na amazonie.

Takie cos by wystarczylo.

https://www.amazon.co.uk/Hangang-Camera-Waterproof-Camcorder-climbing/dp/B078LXBPSB/ref=sr_1_1?crid=3LD0G3DA1NWF6&keywords=helmet+cameras+for+cyclists&qid=1650309372&sprefix=helmet+camera%2Caps%2C150&sr=8-1

Bez tego uchwytu bym jakos zamontowal ale recenzje wskazuja ze produkt jest
zalosny.

no_e...@invalid.invalid

Apr 19, 2022, 8:50:52 PMApr 19
2late <deadlog...@wp.pl> wrote:

> Chociaz nie wiem jaki kat widzenia wybrac
> Moglbys cos poradzic?
>
> Ewentualnie ktory model wybrac?

Nie za bardzo.
Ja o tych Mobiusach uslyszalem kilka lat temu na jakims forum paraglidowym.
Byly dosc chwalone.
Kamerkę mialem uzywac glownie na nartach. Kolega nawet wypozyczyl mi taka
na jeden wyjazd,ale jej nie polubilem.

Potem zakupilem klona gopro - EKEN H5s ale tez jakos mi nie pasowala. Po
jednym uzyciu wystawilem na sprzedaz.

--
Titus Atomicus

no_e...@invalid.invalid

Apr 19, 2022, 8:56:45 PMApr 19
2late <deadlog...@wp.pl> wrote:

> [...]
PS
Kat, zwlaszcza w przypadku rejestratora, im wiekszy tym lepiej.

--
Titus Atomicus

2late

Apr 24, 2022, 6:22:46 AMApr 24
Mam juz kamere. Dzieki za podpowiedz.
Teraz probuje ja zainstalowac jak najbardziej plasko na kasku. Ten pasek ze
statywowym gwintem jednak sie nie nadaje. Znaczy kamera sterczy za wysko
(jak na to co chcialem osiagnac). Moze sie za to nadawac do gopro.

2late

Apr 24, 2022, 7:32:49 AMApr 24
On 24/04/2022 11:21 am, 2late wrote:

Zrobione.
GoPro (bez zadnego uchwytu) dla porownania tylko.

https://imgur.com/a/jHW7qYC

Musze teraz pomyslec nad deszczoodpornoscia.
Ta silikonowa oslona jest za ciasna. Znaczy, chyba ja troche porozcinam.

Grzegorz Zbrożek

Apr 24, 2022, 11:22:04 AMApr 24
> Szukam czegos jako rejestratora codzien

Widze, ze juz rozwiazales problem. Chcialem zapytac, gdzie jezdzisz, ze potrzebujesz rejestratora na codzień?

ąćęłńóśźż

Apr 24, 2022, 5:00:43 PMApr 24
Ciekawe, jak będziesz "celował" ustawieniem kasku.

-----
> Zrobione.

2late

Apr 24, 2022, 5:35:18 PMApr 24
On 24/04/2022 04:22 pm, Grzegorz Zbrożek wrote:

> Widze, ze juz rozwiazales problem. Chcialem zapytac, gdzie jezdzisz, ze potrzebujesz rejestratora na codzień?

Moze nie na codzien ale bolalo mnie to ze mam dwie wypasione kamery i zadna
nie robi jako rejestrator.