Gdzie kupujecie teraz?

zbrochaty

Właśnie, mam pytanie... Gdzie kupujecie teraz?
Nie chciałbym wkładać kasy w d... Putina...
Decathlon, w którym dużo kupowałem...odpada, GoSport również (rosyjscy właścieciele)
Jakie sklepy (również Internetowe) o przystępnych cenach, gdzie właściciele zarówno polscy jak i europejscy nie handlują z ruskimi...?

Uważam, że chińczyków też trzeba bojkotować, tym wcześniej rzucą sie na rosjan...

Znam sporo rosjan, z niektórymi pracowałem kilka lat w jednym zespole...
Po moich kilku telefonach do Moskwy ostatnio jestem przerażony... Wydawało się, że bardzo fajni, normalni ludzie... mają tak wyprane mozgi, że nic do nich nie dociera... Ze dwie osoby po kilku minutach rozmowy (ukrainscy faszysci, operacja wojskowa etc) rzucali słuchawką...

Zupełnie jak nasi rodzimi pisdzielcy z mozgami wypranymi kurwizją

J.F

On Tue, 29 Mar 2022 06:05:47 -0700 (PDT), zbrochaty wrote:
> [...]
>
> Uważam, że chińczyków też trzeba bojkotować, tym wcześniej rzucą sie na rosjan...

No to nie wiem czy duzo opcji zostało :-)
Japonskie, wietnamskie, holenderskie,

> [...]
> mozgi, że nic do nich nie dociera... Ze dwie osoby po kilku
> minutach rozmowy (ukrainscy faszysci, operacja wojskowa etc)

A to swoja droga - dochodza takie sygnaly z wielu stron.
No coz - oni nie mieli stanu wojennego, to moze nie wiedza, ze
telewizja klamie.
A moze ich propaganda im odpowiada.

> Zupełnie jak nasi rodzimi pisdzielcy z mozgami wypranymi kurwizją

A co u nas bylo kilka lat temu?
"Z Banderą do Europy nie wejdziecie". "Wołyń" też przypomniano.

J.

ąćęłńóśźż

Litwa z ze swoim wilczym antypolonizmem weszła.
Pewnie liczyliśmy, że gdy przystąpią to ustąpią, a tu na odwrót.

-----

Jacek G.

W dniu 2022-03-29 o 15:05, zbrochaty pisze:
> [...]
> Jakie sklepy (również Internetowe) o przystępnych cenach, gdzie właściciele zarówno polscy jak i europejscy nie handlują z ruskimi...?
Nie wiem, czy Intersport tam był i jeśli tak, to czy się wycofał. Ale w
Intersporcie nie wszystko można dostać - rowery, akcesoria, ciuchy
owszem, z częściami gorzej.
Z internetowych sklepów dość często korzystałem z rowerek.pl i
centrumrowerowe, ale też z innych. Ale czy oni handlują z ruskimi - nie
mam pojęcia.
--
Jacek G.

1634Racine