barbour and brompton

no_e...@invalid.invalid

https://www.bikeradar.com/news/brompton-pairs-up-with-barbour-for-a-new-city-lifestyle-collection/
Barbour wraz Bromptonem zapowiadaja nowa kolekcje odziezy i dodatkow dla
miejskich rowerzystow

--
Titus Atomicus

2late

Taak. Kupie sobie t-shirta za £50.

https://badzi0r.wordpress.com/

ąćęłńóśźż

Plebs.
T-shirty się szyje na miarę, na Regent Street lub w Mediolanie ;-).

-----

Olivander

środa, 28 września 2022 o 10:12:35 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> Plebs.
> T-shirty się szyje na miarę, na Regent Street lub w Mediolanie ;-).
:
-)
ale to coś znaczy, że to marka składaka rowerowego tak świruje. tylko co?
trudniej opchnąć fabrycznie przepocony* podkoszulek z logo Rollsa, albo Cessny

(* logical next step w stosunku do fabrycznie przetartych portek)

no_e...@invalid.invalid

2late <deadlog...@wp.pl> wrote:

> Taak. Kupie sobie t-shirta za £50.

No, nie wiem.
Ja juz mam druga kurtke Barbour.
Teraz zbieram na Bromptona.

--
Titus Atomicus

2late

A ja mam dwa bromptony ale kurtke (najczesciej uzywana) z decathlonu. :)

JDX

On 27.09.2022 23:27, Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]
> … zapowiadaja nowa kolekcje odziezy i dodatkow dla
> miejskich rowerzystow
Dżizas… Jeszcze trochę, to będzie jak u koniarzy – bryczesy, buty z
cholewami itd… :-)

Nawet gdyby to za pół-darmo to oddawali, to bym raczej nie zdecydował
się na zakup wiedząc, że to z „nowej kolekcji”. Bo czułbym się jakoś
nieswojo… :-)

no_e...@invalid.invalid

https://pl.brompton.com

--