Czy w rowerowym warsztacie przyda się ....

PeJot

... szczotka do grilla, o taka:

https://www.gastrro.pl/hendi-szczotka-do-grilla-waska-zestaw-3-szt-525524.html

Jasne, że się przydaje. Do czyszczenia zębatek ze starych smarów. Chyba
że macie inne patenty na tę okoliczność.

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza

Piotr Rogoza

W dniu Sun, 14 Aug 2022 14:06:48 +0200, uzytkownik PeJot napisal:

> [...]
>
> Jasne, że się przydaje. Do czyszczenia zębatek ze starych smarów. Chyba
> że macie inne patenty na tę okoliczność.
Wygląda jak szczotka którą kupowałem w jakimś markecie budowlanym. Dla
mnie włos był za krótki i za miękki. Przez ostatnie kilka lat myjka dla
aut dawała sobię radę. Aczkolwiek miało to swoje wady.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com