drony vs rowerzysci

no_e...@invalid.invalid

ąćęłńóśźż

Spoko, niebawem na YT pojawią się filmowane z dronów kawałki z życia policjantów, lecę po kolę i trzy psy.
A tak swoją drogą jak już zniechęcą wszystkich rowerzystów do używania dwóch kółek to co zrobią?
Chyba wymyślą jakiś zakaz używania samochodów przez plebs.
Zaraz, zaraz, przecież dopiero co wymyślili...
Ale: widziałem przez okno dziś na wewnętrznym dziedzińcu sądu ciężko pedałującą rowerzystkę (bo akurat podjazd jest), jeśli to
sędzia a nie ktoś z obsługi technicznej to światełko nadziei :-).

-----

_Master_

W dniu 2023-09-26 o 12:48, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
> https://moto.pl/MotoPL/7,179131,30226242,policjanci-z-piaseczna-uzyli-nowej-broni-rowerzysci-wpadali.html

"Jeśli dron zarejestruje jakieś wykroczenie (np. rowerzysta nie zszedł z
roweru na przejściu dla pieszych)"

I na to wydawane są nasze podatki

Ja codziennie przejeżdżam rowerem na czerwonym świetle. (prawoskręt od
wielu lat ma ŹLE ustawioną sygnalizację)

Dlaczego? Bo jestem białym myślącym człowiekiem.