Malowanie ramy

PeJot

Feb 6, 2024, 10:27:45 AMFeb 6
Czołem,

jak *dzisiaj* przedstawia się temat malowania ramy i amortyzatora ? Mam
ofertę na malowanie proszkowe, ale usługa zaczyna się od 300 zł.
Lakiernicy samochodowi nie bardzo chcą się podjąć. Własnoręcznie
położony lakier w sprayu mnie nie przekonuje, bardziej bym się
zastanawiał nad zakupem pistoletu natryskowego, bo sprężone powietrze
jest w zasięgu. Jeżeli tak, to jakich konkretnie materiałów dzisiaj się
używa ? Jakieś sugestie ? Nie interesują mnie własne grafiki, prosty,
jednolity kolor.

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza

PeJot

Feb 6, 2024, 10:31:43 AMFeb 6
Czołem,

jak dzisiaj przedstawia się temat malowania ramy i widelca. Mam ofertę
na malowanie proszkowe, ale koszt od 300 zł w górę. Opcja własnoręcznie
położony spray mnie nie przekonuje. Sprężone powietrze jest w zasięgu,
już bardziej bym się zastanowił nad zakupem pistoletu do malowania.
Jeżeli tak, to jakich materiałów dzisiaj się używa ? Prosty, jednolity
kolor. Jakieś sugestie ?