8 na 9 czyli cuda, cuda, cuda...

PeJot

Czołem.

Serwisowałem rower w którymś ktoś pożenił 9 rzędowy napęd, z szerokim
prawie na 7.5 mm łańcuchem 8 rzędowym ( jakiś no-name ). O dziwo łańcuch
*nie kleszczył się* na kasecie Srama i napęd dał się wyregulować. Jest
sens szukać łańcucha 9 rzędowego ? Kaseta na pierwszy rzut oka nie
zużyta, pewnie przyjęła by nowy łańcuch.

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza

Jan Cytawa

W dniu 22.05.2023 o 19:29, PeJot pisze:

> [...]
> sens szukać łańcucha 9 rzędowego ? Kaseta na pierwszy rzut oka nie
> zużyta, pewnie przyjęła by nowy łańcuch.

Kiedyś zakładałem Z72 f-my KMC. One miały szerokość 7,2 mm. Ten łańcuch
działał. łańcuch Shimano UG czy HG niestety skakał po trybach.
Teraz KMC już nie robi tak dobrych łańcuchów. Robią X8, który jest
odrobinkę szerszy i on po 9-trybie nie chciał mi idealnie chodzić.

Jan Cytawa