No i wzieli mi zaje_bali

ąćęłńóśźż

Szkolny błąd: cienka linka.
Źle się czułem, nie chciałem wieźć ciężkiego ulocka na kierze.
Bo wiedziałem, gdzie przypnę: niemal do drzwi Bardzo Szacownej Instytucji w m.st. W-wie.
Dokładnie mniej niż metr od tych drzwi wejściowych.
I pół metra pod godłem z szacownymi czerwonymi tablicami.
Wewnątrz: bramki, skanery, ochroniarze, broń, pałki - dwa metry za tymi drzwiami wejściowymi.
Czyli stali około 3 metrów od bajka.
Miał tupet ;-))
Nie było mnie godzinę, zeszło dłużej niż myślałem.
Jakby komuś się napatoczył szaro-srebrny Gary Fisher Kaitai rozmiar ramy 19' na kołach 28' Bontrager, oponach Marathon Super Supreme
28x2.00, kierze Bontrager, napędzie 3x9 Shimano Alivio (klamkomanetki)/Deore (tylna), tarczach z zaciskami Avid BB7 przód większa i
Shimano tył mniejsza, pedały szarosrebrne cienkie "trzepaczki", główna rura w okolicy przedniego napędu charakterystycznie
wgnieciona od bocznego uderzenia auta - to dajcie znać.
Miał przymocowany z tyłu duży solidny uchwyt od fotelika tylnego Yepp w kolorze również szarosrebrnym.
Sztyca amortyzowana Suntour NCX czarna, siodełko Medicus (z Lidla), na prawym przednim widelcu nadajnik bezprzewodowego licznika
Tchibo (zegar wziąłem do torby coś mnie tknęło), okładziny kiery profilowane, na kierze z lewej czarny dzwonek, z prawej uchwyt na
rzepy... ulocka Kryptonite ;-)).
Są jakieś strony do wrzucenia notki "zaje_bali" i fotki?

ąćęłńóśźż

Rama 21'', 53,5 cm
Nr ramy: WTU 338G0834C
WTU338G0834C

-----

J.F

On Thu, 21 Jul 2022 18:14:09 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
> Wewnątrz: bramki, skanery, ochroniarze, broń, pałki - dwa metry za tymi drzwiami wejściowymi.

A moze ochroniarz ? :-)

ewentualnie - policja/sm/ czy inne sluzby odpowiedzialne za
ewakuowanie podejrzanych rowerow.

Kamer tam nie ma ?

J.

Ignac

czwartek, 21 lipca 2022 o 18:14:14 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> Szkolny błąd: cienka linka.
> Źle się czułem, nie chciałem wieźć ciężkiego ulocka na kierze.

Współczuję! Ja miałem parę lat temu próbę kradzieży, w zacnym miejscu,
bo na Wawelu pod pomnikiem Naczelnika Kościuszki. Spięliśmy rowery z kumplem linkami,
a ja dla pewności użyłem jeszcze lucka, nie było nas 4 godz. po powrocie obie linki były zerwane,
ale właśnie lucek ich zatrzymał. Teraz używam linki, jak jestem na trasie, jak mnie nie ma 3 minuty,
a w pozostałych przypadkach, wyłącznie lucek, którego wożę z boku ramy, na uchwytach zrobionych osobiście.

Olivander

> na uchwytach zrobionych osobiście.
(0. 3miasto 3ma kciuki, by się "zguba" znalazła, ale lepiej już rozglądać się za następcą)
1. chwali ci się, że masz sprawne ręce. w dominującej Qlturze "kupić, markowe" to nieczęste
2. ale to jest właśnie zaleta i przewaga porządnego łańcucha nad porządnym ulkiem,
że nie ma problemów z przewozem, się łatwo owija wokół np sztycy, albo pasa, gdzie jest natychmiast pod ręką na wypadek krewkiego taksiarza, albo szczerze uśmiechającego się psa.

Andrzej Ozieblo

Kondolencje. Mnie już dawno roweru nie ukradziono, ale też pilnuję się. Po mieście jeżdżę starą damka Batavusa, którą kupiłem za 300 zł. Nie zapinam tylko zamykam z tyłu szczękę. A te droższe rowery spinam albo specjaną szeklą za ok. 200 zł albo mocnym zapięcie z Decathlonu typu łańcuch.

Były kiedyś jakieś bazy kradzionych rowerów, ale chyba kiepsko to działa, bo ostatnie uaktualnienia są stare.

Szuwarek

W dniu 22.07.2022 o 09:00, Olivander pisze:
Rozumiem, że masz na myśli coś takiego
https://www.cda.pl/video/441702338 minuta 2:39
Pozdrawiam

Olivander

poniedziałek, 25 lipca 2022 o 15:15:59 UTC+2 Szuwarek napisał(a):
> Rozumiem, że masz na myśli coś takiego
o, lubisz klasyczne bajki drogowe, to zapraszam w sierpniu na PCMC 2022,
a zobaczysz konkurs prawdziwych kurierów, nie tylko z PL

akurat nie myślałem o kolekcjonowaniu lustereczek, nikt normalny tego nie robi,
natomiast każdy, kto był pobity przez kierowczyka, lub na którego poszczuto psa,
czuje się raźniej, mając pod ręką coś, co może skutecznie użyć bez treningu,
drżącymi ze strachu rękami i nie naruszając ustawy o broni. nawet odczepienie
uloka wymaga spokojnych rąk, a ciężkiego nie wozi się za paskiem.

Wujek

czwartek, 21 lipca 2022 o 18:14:14 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
Ogłaszaj tam gdzie sprzedają - na OLX