Pomocy. Kaseta 10 rzędowa i korba z napędu 9 rzędowego. Zagra to?

poncki[LUB]

Dzień dobry Panowie.
Krótkie pytanie.

Mam napęd 2x10, który wymaga natychmiastowej i pilnej wymiany kasety, największego blatu i łańcucha.
I teraz pytanie. Czy do 10 rzędowej kasety i łańcucha podejdzie bez problemu korba dedykowana do napędów 2x9?

Message has been deleted

poncki[LUB]

piątek, 13 maja 2022 o 12:16:06 UTC+2 Olivander napisał(a):
> imo tak
linia łańcucha nie jest problemem? W aktualnej tiagrze 4700 wynosi ona 43.5, w korbie o której myślę tj. Alivio FC-MT210-2 jest 48.8mm.

Ignac

piątek, 13 maja 2022 o 12:44:39 UTC+2 poncki[LUB] napisał(a):
Moim zdaniem, nie będzie pasować, bo rozstaw tarcz oraz ich grubość jest inne, o czym świadczą inne linie łańcucha. Ponadto łancuchy
też są różnej szerokości.
Kupić taką jaka była pierwotnie lub do napędu 10X2.