opony na mokre korzenie

szuvarek

Czy może ktoś polecić opony, które najmniej ślizgają się na mokrych
korzeniach wystających na leśnych ścieżkach?
Pozdrowienia dla dinozaurów.

zbrochaty

Kazde jedne terenowe... Korzenie w poprzek, odciazasz kierownice i unosisz 4 litery...
Korzenie wzdluzne, na kazdej oponie sie wypie*******, jesli najedziesz pod bardzo ostrym kątem...

Moze kolcowane :))

ąćęłńóśźż

Spróbowałbym okolcowanych ;-)
A serio to właśnie na kolcach najlepiej mi się jeździ po twardym błocie i trawie (wypróbowałem kilka razy przypadkiem, jak
zostawiłem rower bez zmiany opon na ostatnie kilka tygodni zimy i pierwsze wiosny).

-----

Jacek G.

W dniu 2023-06-02 o 16:30, zbrochaty pisze:
> [...]
Nie wiem, czy dałoby się wykonać takie porównawcze, miarodajne testy,
wykazujące która opona jest najlepsza na takie warunki.

> Kazde jedne terenowe... Korzenie w poprzek, odciazasz kierownice i unosisz 4 litery...
> Korzenie wzdluzne, na kazdej oponie sie wypie*******, jesli najedziesz pod bardzo ostrym kątem...
Generalnie trzeba ćwiczyć technikę jazdy w takim terenie, wybierać
optymalny tor jazdy.
Mnie ostatnio bardzo dobrze jeździ się w terenie na Schwalbe Smart Sam
2,1". Żona ma Maxxis Ardent Race 2,2" i też nie narzeka. Nie są to
jakieś opony z wyższej półki, ale w niewyczynowej, turystycznej jeździe
(również w górach) dają radę.

> Moze kolcowane :))
To by mi trochę przypominało zakładanie w górach typu Beskidy zimą raków
lub raczków gdy tylko spadnie parę cm śniegu. Taka moda się zrobiła :)
--
Jacek G.

rmikke

Moda nie moda - jeśli działa, to...

PeJot

W dniu 02.06.2023 o 21:51, Jacek G. pisze:
> Nie wiem, czy dałoby się wykonać takie porównawcze, miarodajne testy,
> wykazujące która opona jest najlepsza na takie warunki.

Test byłby prosty i miarodajny: ilość gleb :)

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza

1634Racine

szuvarek w news:u5bvug$1k513$1...@portraits.wsisiz.edu.pl
> Czy może ktoś polecić opony, które najmniej ślizgają się na mokrych
> korzeniach wystających na leśnych ścieżkach?
> Pozdrowienia dla dinozaurów.

po prostu schodzisz z roweryka, zdejmujesz lacze i patrzysz pod stopki