Great Lakes Gravel 2023 - Gravele na Mazurach

no_e...@invalid.invalid

Witam
Na cos takiego natknalem sie w Mikolajkach:
https://greatlakes.gravel.love
Ciekawa impreza, ale chyba slabo naglosniona.

--
Titus Atomicus

Jacek G.

W dniu 2023-09-25 o 12:48, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
> Witam
> Na cos takiego natknalem sie w Mikolajkach:
> https://greatlakes.gravel.love
> Ciekawa impreza, ale chyba slabo naglosniona.

Była moda na maratony MTB, teraz gravelowe maratony i ultramaratony
stały się bardzo modne i jest ich chyba z kilkadziesiąt w roku w różnych
rejonach kraju.
Nie wiem jak na innych tego typu imprezach, ale widzę, że tu dopuszczają
dowolne typy rowerów.
--
Jacek G.